Verschrikkelijk. In mijn ogen moet iedere katteneigenaar direct een boete krijgen zodra blijkt dat een kat zonder supervisie onaangelijnd buiten los loopt. Een huisdier is een huisdier, geen buurtdier. Overigens geldt dat ook voor honden, maar die zie ik zelden over de schutting klimmen.
Huiskamer
Re: Huiskamer
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Er zijn zelfs drie internationale kattendagen per jaar.moederslink schreef: ↑07 aug 2023 11:43Morgen....8 augustus ... internationale kattendag !
Verwen je poezenbeesten maar eens goed!
https://www.spanjevandaag.com/19/02/202 ... ttendagen/
moederslink
vindt dit leuk
Daar staan dan ook gewoon boetes op.ZeerPrivé schreef: ↑07 aug 2023 12:23Nee, honden laten de hondenliefhebbers liever schijten en zeuren op de stoep, op het strand, in de zandbak, in het bos/park enz. enz.Nijogeth schreef: ↑07 aug 2023 12:12Verschrikkelijk. In mijn ogen moet iedere katteneigenaar direct een boete krijgen zodra blijkt dat een kat zonder supervisie onaangelijnd buiten los loopt. Een huisdier is een huisdier, geen buurtdier. Overigens geldt dat ook voor honden, maar die zie ik zelden over de schutting klimmen.
-
Alleen nog handhaven...
-
En dat is nog wel een dingetje, want Fifi en Max zouden zomaar in de broek van de Boa kunnen happen...
-
ja en de katkraptdekrullen van de BOA broek
En wat dacht je van al die duiven eksters kauwen die scheiten de hele buurt onder en de berken zaadjes en wilgen propjes beginnen ook alweer en dat wordt nog veel erger en dan komen al die bladeren ook nog het is echt geen doen zo en daarom wilde ik een klacht in dienen bij het gemeen tehuis maar dan moet ik in loggen met me digid en me telefoon en dat lukt dus nie en anders deden ze er toch niks aan en daarom ben ik op faceboek een actie gestart want we moeten strijden tegen dit onrecht en de roverheid want samen staan we sterk!
Ik had het eigenlijk allemaal in hoifdletters willen doen, maar dan krijg ik een standje van de moderatie; dát kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
Nu ga ik weer verder met de klusjes bij een van de kinderen. Die zijn met vakantie dus lopen er nu geen nieuwsgierige peuter en kleuter in de weg.
Een ander kind is net verhuisd naar een nieuw huis, daar moet ook nog het een en ander gebeuren. Voor vakantie heb ik voorlopig geen tijd
Ik had het eigenlijk allemaal in hoifdletters willen doen, maar dan krijg ik een standje van de moderatie; dát kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
Nu ga ik weer verder met de klusjes bij een van de kinderen. Die zijn met vakantie dus lopen er nu geen nieuwsgierige peuter en kleuter in de weg.
Een ander kind is net verhuisd naar een nieuw huis, daar moet ook nog het een en ander gebeuren. Voor vakantie heb ik voorlopig geen tijd
moederslink
, scharrelschipper
en Jablan
vinden dit leuk
Die cursus Nederlands dan maar van de winter volgen.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Joh, moderne vogelkunst, wie weet wordt de auto ooit nog een vermogen waard. En maar klagen en klagen...
En als ik mijn katten er op af stuur is het ook weer niet goed...
En als ik mijn katten er op af stuur is het ook weer niet goed...
scharrelschipper
vindt dit leuk
Dat dat Zalikas honden topic nog niet geruimd is. Staat vol met halve en hele beschuldigingen en namen van personen.....
Ik wil ff laten weten dat ik mij best wel heel zielig voel Dit naar aanleiding van een aantal recent geplaatste topics. Bij de ene is het blijkbaar goed dat ik uitgeknepen word als ik nog niet op zekere leeftijd ben en door mijn eigen schuld met loonbeslag en betalingstregelingen te maken heb, want dan springen mijn (schoon)kind(eren) dan voor mij de zaken oplossen en zeggen hoe zielig ik wel niet ben.
In een ander topic ben ik blijkbaar te oud . Als ik adolescent zou zijn dan zou mijn ouder hier wel vertellen dat het niet mijn verantwoording is dat ik een rekening niet betaalt heb omdat ik mijn brievenbus en/of mail niet open .
Bij wie moet ik nu zijn die voor mij regelt dat als betalingsachterstanden oploop en daar zelf niks mee doe en dat ik mijn rekeningen niet op tijd betaal omdat ik geen brieven open en dat mailtje ook totaal niet belangrijk vind. Wie gaat mij dan pappen en nat houden. En iedereen duidelijk maken dat ik er toch echt helemaal niks aan kan doen, want de wereld hoort om mij te draaien en alle instellingen die geld willen moeten maar rekening houden dat ik misschien ooit wel betaal. Ondertussen blijf ik wel gewoon van alle diensten gebruik maken. Dat is toch geen enkel probleem.
Voel mij zo hulpeloos, ik wil ook zo iemand in mijn omgeving. Waar moet ik nu heen? Ik ben te oud of te jong.
Valt dit nu onder leeftijdsdiscriminatie?
En ben ik de enige die met dit probleem zit .
Anders kunnen we ons misschien verenigen en een zaak aanspannen ivm discriminatie
In een ander topic ben ik blijkbaar te oud . Als ik adolescent zou zijn dan zou mijn ouder hier wel vertellen dat het niet mijn verantwoording is dat ik een rekening niet betaalt heb omdat ik mijn brievenbus en/of mail niet open .
Bij wie moet ik nu zijn die voor mij regelt dat als betalingsachterstanden oploop en daar zelf niks mee doe en dat ik mijn rekeningen niet op tijd betaal omdat ik geen brieven open en dat mailtje ook totaal niet belangrijk vind. Wie gaat mij dan pappen en nat houden. En iedereen duidelijk maken dat ik er toch echt helemaal niks aan kan doen, want de wereld hoort om mij te draaien en alle instellingen die geld willen moeten maar rekening houden dat ik misschien ooit wel betaal. Ondertussen blijf ik wel gewoon van alle diensten gebruik maken. Dat is toch geen enkel probleem.
Voel mij zo hulpeloos, ik wil ook zo iemand in mijn omgeving. Waar moet ik nu heen? Ik ben te oud of te jong.
Valt dit nu onder leeftijdsdiscriminatie?
En ben ik de enige die met dit probleem zit .
Anders kunnen we ons misschien verenigen en een zaak aanspannen ivm discriminatie
-
Ethernax wil vast voor u ook een faceboek actie beginnen, hij heeft nu toch even niets te doen. Als het ernstig is kunt u terecht bij witte angora, die stuurt de katten erop af. Bent u echt ten einde raad is hier nog een lady op het forum om u het laatste zetje te geven.
Erthanax
vindt dit leuk
Kan je lange verhaal niet helemaal volgen, maar het beste lijkt het nu contact op te nemen met je Rechtsbijstandverzekering of het Juridisch Loket
Erthanax
, moederslink
en Nijogeth
vinden dit leuk
-
En anders kun je bij de Weledele heer J. Deltoer nog altijd een troostrijk glas whiskey halen. Of whisky, dat weet ik nooit bij hem.J. Deltoer schreef: ↑07 aug 2023 19:01Ethernax wil vast voor u ook een faceboek actie beginnen, hij heeft nu toch even niets te doen. Als het ernstig is kunt u terecht bij witte angora, die stuurt de katten erop af. Bent u echt ten einde raad is hier nog een lady op het forum om u het laatste zetje te geven.
scharrelschipper
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
scharrelschipper
, BL2
, kuklos
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-