scharrelschipper schreef: Maar het zou soms misschien iets milder kunnen?
Ik word een beetje flauw van dat gehak op elkaar hier in de huiskamer die m.i.niet zo bedoeld was.
Eens!!
scharrelschipper schreef: Maar het zou soms misschien iets milder kunnen?
Ik word een beetje flauw van dat gehak op elkaar hier in de huiskamer die m.i.niet zo bedoeld was.
Ik was gelijk onder de indruk . Geniet er van.scharrelschipper schreef: ↑17 aug 2023 20:10Goh,al bijna twee dagen stilte in de huiskamer.
Hoop niet dat het een gevolg is van mijn (zie ik nu) ietwat belerende opmerking.
Groet uit rustig en landelijk Herent.
Ik durf niks meer te zeggen hier sinds die opmerking van je. Lukt het me een beetje je een schuldgevoel te bezorgen?scharrelschipper schreef: ↑17 aug 2023 20:10Goh,al bijna twee dagen stilte in de huiskamer.
Hoop niet dat het een gevolg is van mijn (zie ik nu) ietwat belerende opmerking.
Dank je, groeten terug uit een drukke en chaotische provincie Utrecht, althans waar ik woon.scharrelschipper schreef: ↑17 aug 2023 20:10Goh,al bijna twee dagen stilte in de huiskamer.
Eigenlijk tussen Leuven en Mechelen.scharrelschipper schreef: ↑17 aug 2023 20:36Nee,ik bedoel echt Herent.
Vlaams Brabant dacht ik.
In de buurt van Mechelen.
Even gekeken waar je zou moeten liggen. De brouwerij was niet eens zo moeilijk te vinden, eigenlijk. Maar het lijkt me wel lastig omdraaien met die schuit van je, als je terug moet? Of ga je dan achteruit?
Kilometertje achteruit en dan in de rondte,wordt bij ons zwaaien genoemd.witte angora schreef: ↑17 aug 2023 20:44Even gekeken waar je zou moeten liggen. De brouwerij was niet eens zo moeilijk te vinden, eigenlijk. Maar het lijkt me wel lastig omdraaien met die schuit van je, als je terug moet? Of ga je dan achteruit?
Zwaaien,rare term eigenlijk,maar ja,inderdaad "zwaaikom"scharrelschipper schreef: ↑17 aug 2023 21:04Kilometertje achteruit en dan in de rondte,wordt bij ons zwaaien genoemd.witte angora schreef: ↑17 aug 2023 20:44Even gekeken waar je zou moeten liggen. De brouwerij was niet eens zo moeilijk te vinden, eigenlijk. Maar het lijkt me wel lastig omdraaien met die schuit van je, als je terug moet? Of ga je dan achteruit?
En dan weer naar Mokum voor de volgende vracht.
Tja, geen partijleider, dan maar zo snel mogelijk wegwezen. She will not be missed.Bezorgdeburger schreef: ↑18 aug 2023 13:55Ook Atje Kuijken is niet herkiesbaar. Dit is wel opvallend zo kort na samengaan van PvdA en Groen Links.
Gaat prima,max. scheepslengte hier is 52 mtr.en die van ons is maar 39 mtr.witte angora schreef: ↑17 aug 2023 21:47Die kom had ik inderdaad al gevonden. Volgens mij past dat allemaal maar net, of niet?