Welke maat hoeslaken moet ik nemen
Re: Welke maat hoeslaken moet ik nemen
Ik ben pro nr. 4. Heb meteen mijn cv aangevuld. Ben overigens wel een luie pro: ik gebruik een maand lang dezelfde hoezen/lakens, dat scheelt me maandelijks 3x opvouw gedoe.
Nee joh, zo niet natuurlijk. Na wekelijks wassen, gewoon dezelfde er weer op gooien.
Ja, klopt zulke smeerkezen zijn er inderdaad.
-
moederslink
en Moneyman
vinden dit leuk
Zal de redactie vragen een nieuwe rubriek te openen Slap geouwehoer of borrelpraat.
Bedankt iedereen. Misschien halen we de 100 reacties
witte angora
vindt dit leuk
Ik vind dat slap geouwehoer wel meevallen. Er zijn toch zeer bruikbare tips voor een nieuw topic van Dagkoers gegeven.
-
-
Misschien kan het geachte forum mij ook helpen, ik twijfel of ik sokken maat 39 tot 43 moet kopen of toch maar 43 tot 46 , heb schoenmaat 43.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Dat is afhankelijk van het land van productie. Sommige sokken vallen wat groter uit, andere weer wat kleiner. Voor de zekerheid zou ik maat 48 nemen. Als ze te groot zijn kun je altijd nog een stuk bij de tenen afknippen en het weer dicht naaien.
Dit is post 94, btw
Dit is post 94, btw
En kan ik ze dan beter in wit of in zwart kopen? Ook twijfel ik aan katoen of polyester.witte angora schreef: ↑22 aug 2023 18:45Dat is afhankelijk van het land van productie. Sommige sokken vallen wat groter uit, andere weer wat kleiner. Voor de zekerheid zou ik maat 48 nemen. Als ze te groot zijn kun je altijd nog een stuk bij de tenen afknippen en het weer dicht naaien.
Dit is post 94, btw
Vind het allemaal erg moeilijk ben blij met dit forum met al die wijze mensen
Daar begin ik nu ook sterk aan te twijfelen, weet het geacht panel ook hoe ik dit heb beste kan meten?
BL2
vindt dit leuk
Volgens mij zijn schoenmaten en kledingmaten niet universeel. Daar zit nog wel verschil in.
Zo, we zijn er. Dit is bericht 100 in dit topic.....
BL2
vindt dit leuk