Producten besteld op nr 2 misschien 22?
Re: Producten besteld op nr 2 misschien 22?
Ik heb een update:
Het is niet gelukt om op mijn adres te bezorgen,
Ik moet het afhalen bij het afhaalpunt. Dit staat op de website van Ali als ik inlog.
Helaas staat er niet bij waar dat afhaalpunt is. Ik heb een vermoeden en ik ga er zo heen.
Het is niet gelukt om op mijn adres te bezorgen,
Ik moet het afhalen bij het afhaalpunt. Dit staat op de website van Ali als ik inlog.
Helaas staat er niet bij waar dat afhaalpunt is. Ik heb een vermoeden en ik ga er zo heen.
laat even weten of het afhalen gelukt is, doe dat wel direct want als u bij het afhaalpunt ontvoerd wordt en de komende week niets laat weten zou het kunnen zijn dat iemand van dit forum een aangifte van vermissing gaat doen.
Voor nu succes en vergeet niet het huisadres nummer 22 te vermelden want als u nummer 2 zegt kan het pakketje niet gevonden worden.
Voor nu succes en vergeet niet het huisadres nummer 22 te vermelden want als u nummer 2 zegt kan het pakketje niet gevonden worden.
-
En dat binnen een week? Van Ali? Nou... hebben ze het met een raket gestuurd of zo?
-
Onze vriend krijgt het ook voor elkaar om advocaten op zondag te laten werken en binnen 1 uur door heel Rotterdam te kunnen scheuren om 2 afspraken af te werken.witte angora schreef: ↑02 sep 2023 11:09En dat binnen een week? Van Ali? Nou... hebben ze het met een raket gestuurd of zo?
Dat deze trol nog aandacht krijgt.
Waarom lieg jij?NeoDutchio schreef: ↑02 sep 2023 11:20Onze vriend krijgt het ook voor elkaar om advocaten op zondag te laten werken en binnen 1 uur door heel Rotterdam te kunnen scheuren om 2 afspraken af te werken.witte angora schreef: ↑02 sep 2023 11:09En dat binnen een week? Van Ali? Nou... hebben ze het met een raket gestuurd of zo?
Je hebt het over Rotterdam, daar woon ik niet.
Ik hou er niet van als er onwaarheden worden geplaatst.
Ik heb helaas 1 van de 2 pakketjes op kunnen halen die andere is zoek helaas.
-
Ik lieg niet en ik heb er geen zin in als er mij woorden in de mond gelegd word. Ik zeg niet dat u in Rotterdam woont en ik ga niet in discussie met u.Dagkoers schreef: ↑02 sep 2023 11:45Waarom lieg jij?NeoDutchio schreef: ↑02 sep 2023 11:20Onze vriend krijgt het ook voor elkaar om advocaten op zondag te laten werken en binnen 1 uur door heel Rotterdam te kunnen scheuren om 2 afspraken af te werken.witte angora schreef: ↑02 sep 2023 11:09En dat binnen een week? Van Ali? Nou... hebben ze het met een raket gestuurd of zo?
Je hebt het over Rotterdam, daar woon ik niet.
Ik hou er niet van als er onwaarheden worden geplaatst.
Ze hadden blijkbaar 2 spullen in 1 pakketje gedaan.
Die andere komt later!
Ik ben blij!
Die andere komt later!
Ik ben blij!
-
Nou hoera.
-
Ali binnen 7 dagen gaat prima hoor.
Daarbij heeft Neo wel gelijk. Deze persoon is onze huistrol.
Daarbij heeft Neo wel gelijk. Deze persoon is onze huistrol.
Ik stuur wel een foto, jammer dat jullie mij niet geloven.
LS676327429NL is de code
-
goh wat interessant.
Heren, heren, dames misschien wel. Of liever . . . Kinders toch. Schelden op elkaar alsof we kleuters zijn. Elkaar gewoon niet begrijpen. Laat Dagkoers toch omdat hij misschien ietsje anders is als wij, die onszelf als normaal beschouwen. Maar hoe vaak zie ik hier geen uit de klauw lopende discussies waarbij ik me nog wel eens afvraag of we hier wel normaal bezig zijn. Niet eens zijn met elkaar over een kleinigheid los je ook gewoon op door eens niet te reageren. Het forum hier zou er een stuk vriendelijker van worden.
Lady1234
, witte angora
, moederslink
, Erthanax
en Jablan
vinden dit leuk
Ik ben net bij mijn zusje en ik heb de spullen gegeven aan mijn nichtje.
Ze was er erg blij mee.
Ik hoop alleen dat het derde en laatste product ook aankomt.
Ze was er erg blij mee.
Ik hoop alleen dat het derde en laatste product ook aankomt.
moederslink
, BL2
en Erthanax
vinden dit leuk
Dat derde produkt komt vast wel. Houd moed!
Houd die gedachte vast!