Vind jij dat dan geen "geestelijke mishandeling". Van Groningen toeslagen affaire?juliomariner schreef: ↑02 sep 2023 19:46Jarenlange geestelijke mishandeling?
Gaat het wel goed met u?
Huiskamer
Re: Huiskamer
Dus ook in academische ziekenhuizen wordt fraude gepleegd:
https://www.ftm.nl/artikelen/fraude-bij ... c-percuros
Sorry inmiddels niet meer gratis te lezen
En wat zou er voor bijzonders zijn aan academische ziekenhuizen dat daar niet gefraudeerd wordt? Fraude is van alle gezindten.
Gebeurt dat echt in Nederland?
Dat had ik niet verwacht.
Toevallig bij de vpro podcast argos, ging het ook over subsidies. Dat zag er ook niet goed uit.
Dat had ik niet verwacht.
Toevallig bij de vpro podcast argos, ging het ook over subsidies. Dat zag er ook niet goed uit.
Gratis te lezen via archive.ph . Link kopiëren, in de zoekbalk plakken van archive.ph , klik op Save en je krijgt het hele artikel te zien.Bezorgdeburger schreef: ↑02 sep 2023 20:15Dus ook in academische ziekenhuizen wordt fraude gepleegd:
Werkt voor alle kranten met premium artikelen die normaal achter een betaalmuur zitten.
-
Wat voor systeem fout? Systematische denkwijze?juliomariner schreef: ↑02 sep 2023 20:33Nee dat is geen bewuste geestelijke mishandeling maar een systeemfout waar niemand verantwoording voor wil nemen.
-
Nee de fout dat nirmand durft na te denken, in te grijpen en verantwoording te nemen.
Jablan
vindt dit leuk
Dan is dat toch moedwillig, niet de keuze durven te nemen om in te grijpen. Dan ben je alsnog verantwoordelijk.juliomariner schreef: ↑02 sep 2023 21:09Nee de fout dat nirmand durft na te denken, in te grijpen en verantwoording te nemen.
Nee, dat is niet moedwillig, dat is schijterig.
Gaat allemaal goed komen hoor met Carolientje en Pietertje.
Dus die academische ziekenhuizen hebben niet gefraudeerd, maar het bureau dat de subsidie aanvragen verzorgde.Bezorgdeburger schreef: ↑02 sep 2023 20:15Dus ook in academische ziekenhuizen wordt fraude gepleegd:
Inderdaad. Zo gooi je dus fake news online. Of BB kan niet lezen of hij doet dat bewust.Lady1234 schreef: ↑02 sep 2023 21:35Dus die academische ziekenhuizen hebben niet gefraudeerd, maar het bureau dat de subsidie aanvragen verzorgde.Bezorgdeburger schreef: ↑02 sep 2023 20:15Dus ook in academische ziekenhuizen wordt fraude gepleegd:
-
Vanmorgen bij de Jumbo. Wilde een paar bolletjes halen voor vanavond en morgenochtend. Bolletjes genoeg, maar geen papieren zakken. Wel plastic handschoentjes. In de hele winkel geen medewerker m/v/o/h/d te vinden. Uiteindelijk bij de servicebalie:
'Kunt u mij helpen, want de papieren zakken bij het brood zijn op en ik wil mijn bolletjes niet in een plastic handschoentje doen'.
'Maar wat wilt u dan?'
'Gewoon een papieren zak'
'Ja maar wat wilt u dan hebben?'
'Gewoon een paar bolletjes'.
'Maar u wilt die bolletjes niet in een plastic handschoentje doen?
Enigszins geërgerd: 'Nee'.
'Ik probeer u te helpen. Maar wat wilt u dan?'
'Een papieren zak waar ik ze in kan doen'.
'O, ik zal eens kijken of ik u kan helpen'.
Een cabaretier zou dit niet kunnen verzinnen.
Eenmaal terug op de afdeling had iemand van de bakkerij de papieren zakken al aangevuld. Niet vreemd ook, want de bakkerij zit pal tegen de servicebalie aan.
'Kunt u mij helpen, want de papieren zakken bij het brood zijn op en ik wil mijn bolletjes niet in een plastic handschoentje doen'.
'Maar wat wilt u dan?'
'Gewoon een papieren zak'
'Ja maar wat wilt u dan hebben?'
'Gewoon een paar bolletjes'.
'Maar u wilt die bolletjes niet in een plastic handschoentje doen?
Enigszins geërgerd: 'Nee'.
'Ik probeer u te helpen. Maar wat wilt u dan?'
'Een papieren zak waar ik ze in kan doen'.
'O, ik zal eens kijken of ik u kan helpen'.
Een cabaretier zou dit niet kunnen verzinnen.
Eenmaal terug op de afdeling had iemand van de bakkerij de papieren zakken al aangevuld. Niet vreemd ook, want de bakkerij zit pal tegen de servicebalie aan.
Laatst gewijzigd door witte angora op 02 sep 2023 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jablan
vindt dit leuk
Er zijn wel vaker van dat soort dubieuze acties van bureaus die de subsidies verdelen, en zich niet aan de regels houden.ZeerPrivé schreef: ↑02 sep 2023 21:42Inderdaad. Zo gooi je dus fake news online. Of BB kan niet lezen of hij doet dat bewust.Lady1234 schreef: ↑02 sep 2023 21:35Dus die academische ziekenhuizen hebben niet gefraudeerd, maar het bureau dat de subsidie aanvragen verzorgde.Bezorgdeburger schreef: ↑02 sep 2023 20:15Dus ook in academische ziekenhuizen wordt fraude gepleegd:
En in dat bovenstaande stuk, is dat wel fakenews?
Diegene die jarenlang de onderzoeksgroep radiologie in het LUMC leidde, is met onbekende bestemming vertrokken. Ook best apart dan.
-
Verantwoordelijk zijn is natuurlijk iets totaal anders dan iemand geestelijk mishandelenOnkruid71 schreef: ↑02 sep 2023 21:13Dan is dat toch moedwillig, niet de keuze durven te nemen om in te grijpen. Dan ben je alsnog verantwoordelijk.juliomariner schreef: ↑02 sep 2023 21:09Nee de fout dat nirmand durft na te denken, in te grijpen en verantwoording te nemen.
Weet ik niet, als jij de macht hebt om het te stoppen, denk ik dat dat toch anders is. Het is en blijft geestelijke mishandeling.Moneyman schreef: ↑03 sep 2023 13:51Verantwoordelijk zijn is natuurlijk iets totaal anders dan iemand geestelijk mishandelenOnkruid71 schreef: ↑02 sep 2023 21:13Dan is dat toch moedwillig, niet de keuze durven te nemen om in te grijpen. Dan ben je alsnog verantwoordelijk.juliomariner schreef: ↑02 sep 2023 21:09Nee de fout dat nirmand durft na te denken, in te grijpen en verantwoording te nemen.
Sorry hoor. Ben je niet goed op de hoogte wat doe met mensen gedaan heeft en nog doet?
Dat zijn argumenten genoeg, met wat die mensen meemaken