Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Mooi. Nou de VVD nog voor al het gelieg, gedraai en voor de rubberen ruggegraat.
scontra
, Erthanax
, alfatrion
, Paula poppenhuis
en Jablan
vinden dit leuk
-
Nee, het gaat om de Colt 80 !
-
Zien we ook weer eens wat moois,merci MM!Moneyman schreef: ↑07 sep 2023 17:32Da's dan weer wel een oer-Hollands bedrijf, met mooie producten. Eén van de voorlopers van Gazelle.
Truus, ik ga even snel met mijn auto door de wasstraat https://www.telegraaf.nl/video/76062923 ... -wasstraat
Hij deed ook wat hij zei.
-
Sja, je moet de koffie ook niet koud laten worden, of wel dan?
Ik blijf het bizar vinden. Per ongeluk gas geven is één, maar het gas er vervolgens vól op houden is nog wel een vers twee.ZeerPrivé schreef: ↑07 sep 2023 22:46Truus, ik ga even snel met mijn auto door de wasstraat https://www.telegraaf.nl/video/76062923 ... -wasstraat
Paniek doet gekke dingen, blijkbaar. Wel sneu.
Altijd benieuwd wat er dan geregeld is en opvallend dat een moderator dit dan meld en niet de topicstarter. Heeft Radar bemiddeld hierin ?Topic is gesloten. De EMS heeft de kwestie inmiddels conform afspraak geregeld
Zou hij zijn € 180.000,00 terug hebben gehad, of is de spoedvlucht toch nog een maand later uitgevoerd ?
-
Conform afspraak betekent volgens mij dat de spoedvlucht alsnog is uitgevoerd.
Anderhalve maand later, tsja het zou kunnen. Maar waarom wordt dat dan niet door de topicstarter "EMS-slachtoffer" gewoon teruggekoppeld in het topic, hij leest ook vandaag gewoon mee.witte angora schreef: ↑08 sep 2023 11:12Conform afspraak betekent volgens mij dat de spoedvlucht alsnog is uitgevoerd.
-
Geen idee. Toch wel een en ander aan boter op zijn hoofd?
-
Zo,na een werkdag van 12 uur met een dikke dertig graden was een afkoeling in de rivier de Aisne zeer welkom.
Keek,luisterde en las nog even wat nieuwsitems en bedacht ;eigenlijk heb ik toch wel een prima leven.
Hele dag varen door een prachtig landschap,in de avond stukje zwemmen in de mooie schone rivier,en morgen weer hetzelfde in het vooruitzicht.
Mooi leven toch?
Goede rust voor alle lezers.
Keek,luisterde en las nog even wat nieuwsitems en bedacht ;eigenlijk heb ik toch wel een prima leven.
Hele dag varen door een prachtig landschap,in de avond stukje zwemmen in de mooie schone rivier,en morgen weer hetzelfde in het vooruitzicht.
Mooi leven toch?
Goede rust voor alle lezers.
witte angora
, Paula poppenhuis
, BL2
, scontra
en Nevyn
vinden dit leuk
Beetje zonde wel https://regio15.nl/nieuws/ongevallen/36 ... -n211-180/
Zonde inderdaad, maar na het wakker worden lees ik toch ergere dingen in het nieuws, Oekraïne, Marokko, Lunteren.....
Heel eerlijk, een Donkervoort is een leuke auto, maar de bestuurders worden met een reden vreemd aangekeken. Het type auto is natuurlijk vergelijkbaar met veel andere kitcars, waar vaak liefhebbers veel tijd en werk in hun auto hebben zitten. In dat wereldje is de Donkervoort toch vaak de auto die men kant en klaar koopt en bij de dealer laat onderhouden, mensen die eigenlijk niet echt één zijn met de auto. Het zijn ook extreem dure auto's voor wat je er voor krijgt.ZeerPrivé schreef: ↑09 sep 2023 08:13Beetje zonde wel https://regio15.nl/nieuws/ongevallen/36 ... -n211-180/
-
Net weer een uurtje thuis. Vanmorgen vroeg de deur uit om een stuk te wandelen - vanaf Harderwijk station tot iets voorbij Hierden, landgoed Hulshorst. Kilometer of 10, ondanks de warmte goed te doen. En als je eenmaal Harderwijk uit bent, man man, wat een mooie omgeving. Je loopt dwars door de maisvelden. Kan het echt aanbevelen. Wel de bus in de gaten houden, die rijdt op zaterdag niet zo heel regelmatig.
moederslink
en Moneyman
vinden dit leuk
Vraag mezelf toch eens af wanneer Extinction Rebellion als terroristische groepering wordt aangeduid. Dit zegt het strafrecht namelijk over wat een terroristische daad is, je kunt moeilijk zeggen dat een hele snelweg bezetten geen ontwrichtende daad is.
"Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel van de bevolking van een land vrees aan te jagen dan wel een overheid of internationale organisatie te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land, of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen"
"Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel van de bevolking van een land vrees aan te jagen dan wel een overheid of internationale organisatie te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land, of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen"