Ik heb er geen vrees van, het is ook vaker in de randstad. Niet zo'n last vanNijogeth schreef: ↑09 sep 2023 16:43Vraag mezelf toch eens af wanneer Extinction Rebellion als terroristische groepering wordt aangeduid. Dit zegt het strafrecht namelijk over wat een terroristische daad is, je kunt moeilijk zeggen dat een hele snelweg bezetten geen ontwrichtende daad is.
"Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel van de bevolking van een land vrees aan te jagen dan wel een overheid of internationale organisatie te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land, of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen"
Huiskamer
Re: Huiskamer
Tja, het klimaat. En volgende week stappen ze op het vliegtuig voor een weekendje where ever.
Donkervoort op één lijn zetten met “andere KitKats”…? Serieus? Ik ben het echt totaal niet eens met je classificering. En ik ken toch heel wat mensen met een Donkervoort.Nijogeth schreef: ↑09 sep 2023 13:20Heel eerlijk, een Donkervoort is een leuke auto, maar de bestuurders worden met een reden vreemd aangekeken. Het type auto is natuurlijk vergelijkbaar met veel andere kitcars, waar vaak liefhebbers veel tijd en werk in hun auto hebben zitten. In dat wereldje is de Donkervoort toch vaak de auto die men kant en klaar koopt en bij de dealer laat onderhouden, mensen die eigenlijk niet echt één zijn met de auto. Het zijn ook extreem dure auto's voor wat je er voor krijgt.ZeerPrivé schreef: ↑09 sep 2023 08:13Beetje zonde wel https://regio15.nl/nieuws/ongevallen/36 ... -n211-180/
Ik hoor het van mensen uit de kitcar wereld hoor. Ik ken niemand met een Donkervoort. Wel meerdere mensen met Supersevens, Cobra's en dergelijke. Die komen dan op bepaalde meetings en de meeste Donkervoort eigenaren hebben geen idee wat er in een auto zit, volgens hun.
Maar misschien is dat dan ook wel het verschil, die mensen zetten het gelijk met de kitcars en de eigenaren van Donkervoorts dan weer niet.
Blijft wel staan dat een Donkervoort redelijk aan de dure kant is in mijn ogen. Voor 200.000 heb je hetzelfde dat de kitcars bouwers bijvoorbeeld met 25.000 euro bouwen.
Maar misschien is dat dan ook wel het verschil, die mensen zetten het gelijk met de kitcars en de eigenaren van Donkervoorts dan weer niet.
Blijft wel staan dat een Donkervoort redelijk aan de dure kant is in mijn ogen. Voor 200.000 heb je hetzelfde dat de kitcars bouwers bijvoorbeeld met 25.000 euro bouwen.
Het is heel simpel: een Donkervoort heeft werkelijk niets met een kitcar te maken. Ik hoor eerder latente jaloezie in die opmerkingen van die andere kitcarrijders…
-
Echt, nog geen jaren '50 flatje hier in de buurt.......
En ga je dan kijken met een belangstellende, staan er nog tien stelletjes op de stoep en zegt de makelaar als welkomstwoord vriendelijk " er is al een mooi bod uitgebracht hoor".
Kun je overmorgen uiterlijk beslissen ?
-
Nou... de woning van mijn vader heeft een WOZ waarde van 3 ton, vanwege achterstallig onderhoud hebben we de inwonende broer ook nog gematst. Iets teveel eigenlijk, maar op het totaal zijn het per persoon eigenlijk peanuts. En hij moet zelf de schenkbelasting ophoesten. Zijn hoofdpijn. Maar dat is niet waar het om ging. Het ging om de vergelijking tussen een kant en klare Donkervoort en een zelfgebouwd kitkarretje. Dat het twee totaal verschillende dingen zijn probeerde ik met dat voorbeeld duidelijk te maken.
Moneyman
vindt dit leuk
Een Superseven en een Donkervoort zijn 2 handen op 1 buik. Dat lijkt me wel de eerste stap. Dat Donkervoort nu zich daaruit wil onttrekken, dat lijkt me prima, maar wel moeilijk met de goedkoopste variant die 198.000 kost.
-
Ik zie in gedachten de ogen van de heer W. Anbetaler al open vallen als moneyman bij hem een openstaande rekening komt innen en met zijn Donkervoort voorrijdt.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Toevallig de openstaande rekening voor het kitkarretje?
Een Lotus Superseven is natuurlijk óók geen kitcar
Er worden wel veel replica’s/ kitcars van gemaakt, maar dat heeft niets met het origineel te maken.
Dan vind jij de coronademonstraties van jouw rechtse vriendjes destijds ook terrorisme neem ik aan. Als je dit terrorisme noemt waren die demonstraties terrorisme in het kwadraat.Nijogeth schreef: ↑09 sep 2023 16:43Vraag mezelf toch eens af wanneer Extinction Rebellion als terroristische groepering wordt aangeduid. Dit zegt het strafrecht namelijk over wat een terroristische daad is, je kunt moeilijk zeggen dat een hele snelweg bezetten geen ontwrichtende daad is.
"Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel van de bevolking van een land vrees aan te jagen dan wel een overheid of internationale organisatie te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land, of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen"
Je vraagt je af en toe af, wat is er voor nodig dat de regering eens naar de burgers luisterd.
Wat bedoel je? Mijn rechtse vriendjes?rwolters schreef: ↑10 sep 2023 14:13Dan vind jij de coronademonstraties van jouw rechtse vriendjes destijds ook terrorisme neem ik aan. Als je dit terrorisme noemt waren die demonstraties terrorisme in het kwadraat.Nijogeth schreef: ↑09 sep 2023 16:43Vraag mezelf toch eens af wanneer Extinction Rebellion als terroristische groepering wordt aangeduid. Dit zegt het strafrecht namelijk over wat een terroristische daad is, je kunt moeilijk zeggen dat een hele snelweg bezetten geen ontwrichtende daad is.