We kunnen in dit topic melden waarom we een topic verwijderd hebben. Vaak kunnen we daar ook niet te veel over zeggen, dus zal de toelichting in algemene bewoordingen zijn.moederslink schreef: ↑13 sep 2023 16:10RADAR :
is het teveel gevraagd om eens wat toelichting te geven bij verwijderde topics?
Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
-
Nou nee, het milieu is natuurlijk veel breder dan gezondheid en voeding.Radar schreef: ↑15 sep 2023 14:53De subcategorie 'milieu' staat onder de categorie 'gezondheid & voeding'. Volstaat dit voor wat je wilt?witte angora schreef: ↑13 sep 2023 10:27@ Moderatie: ik mis een categorie/subcategorie 'eco'/milieu' of zoiets. Is het een idee, gezien de belangstelling voor het milieu, maar ook de trend inzake tiny houses en dergelijke, iets dergelijks te openen?
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Er kan prima gemeld worden dat TS het heeft laten verwijderen (iets wat eigenlijk nooit zomaar zou moeten gebeuren), het topic ontspoorde (dan dienen er verdere maatregelen genomen te worden) of dat er andere redenen waren. Ik kan absoluut geen reden bedenken waarom je het niet zou kunnen melden. Je hoeft niet volledig alles te melden.Radar schreef: ↑15 sep 2023 14:58We kunnen in dit topic melden waarom we een topic verwijderd hebben. Vaak kunnen we daar ook niet te veel over zeggen, dus zal de toelichting in algemene bewoordingen zijn.moederslink schreef: ↑13 sep 2023 16:10RADAR :
is het teveel gevraagd om eens wat toelichting te geven bij verwijderde topics?
Ook nu zijn er berichten in dit topic verwijderd (ook eentje van mij) zonder enige reden.
Ja, hierin is flink geschrapt. Maar daar kunnen ze dus niet veel over zeggen, blijkbaar.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 15 sep 2023 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Over hetgene wat ik zei dat ik er niks aan kan doen, tja wie zal nou beter weten wat ik wil of niet kan?
Ik vind het eigenlijk dan best wel vreemd dat iemand zonder ervaring of enige kennis erover het tegendeel durft te beweren, vandaar dat ik er dan tegen in ga.
Ik vind het eigenlijk dan best wel vreemd dat iemand zonder ervaring of enige kennis erover het tegendeel durft te beweren, vandaar dat ik er dan tegen in ga.
Dit topic heeft een vervolg gekregen in Deel 4: huisregels-en-mededelingen-f50/feedback ... 01296.html