OdidO kijken in Verenigd Koninkrijk
-
OdidO kijken in Verenigd Koninkrijk
Mijn dochter zit voor een jaar in het Verenigd Koninkrijk om te studeren. We zijn er vanuit gegaan dat de tv app van OdidO (voorheen T-Mibile) daar niet zou werken omdat ze niet in de EU zitten. Daarom heb ik een VPN genomen maar wat ze ook.probeert er volgt een error dat ze niet kan kijken. Met de VPN ligt ze in in Amsterdam en op haar telefoon hebben we het zo ingesteld dat de geolocatie overeen komt met de gekozen VPN locatie (mockinh) maar zelfs dat helpt niet.
Het vreemde is dat ze met haar databundel aan wel gewoon kan kijken maar 10Gb is er snel doorheen qua data.
Ook op een andere locatie geprobeerd met een andere Wifi maar ook dat lukt niet.
Ik ben zeker niet onhandig met computers en telefoons maar hier loop ik tegenaan. Google biedt me eigenlijk ook geen oplossingen.
Iemand een idee?
Het vreemde is dat ze met haar databundel aan wel gewoon kan kijken maar 10Gb is er snel doorheen qua data.
Ook op een andere locatie geprobeerd met een andere Wifi maar ook dat lukt niet.
Ik ben zeker niet onhandig met computers en telefoons maar hier loop ik tegenaan. Google biedt me eigenlijk ook geen oplossingen.
Iemand een idee?
-
Re: OdidO kijken in Verenigd Koninkrijk
Providers kennen de IP reeksen van VPN aanbieders en blokkeren die. Heb ik bv met de AVG VPN.
Wanneer ik NordVPN gebruik werkt het wel
Het zou kunnen dat de gebruikte vpn vaak voor dit doel wordt gebruikt/misbruikt en dat het daardoor wordt geblokkeerd door Odido.
Is het niet handiger om deze vraag op het Odido forum te stellen?
Thijs124
vindt dit leuk
-
Aan het zoeken geweest of zelf een vraag gesteld? Als je zelf een vraag stelt, reageert daar na een paar dagen een moderator op. Die kan je zeker een duidelijk antwoord geven.Justmeagain schreef: ↑17 sep 2023 21:29Daar was ik al aan het zoeken geweest maar de geboden antwoorden veranderen niets aan mijn situatie, helaas.
Welke VPN heeft uw dochter geprobeerd?Justmeagain schreef: ↑17 sep 2023 20:10Daarom heb ik een VPN genomen maar wat ze ook probeert er volgt een error dat ze niet kan kijken.
-
Net een abonnement op Nord genomen maar welke server ze ook kiest OdidO heeft de boel goed dichtgetimmerd. Gelukkig 30 dagen niet goed geld terug bij Nord.StevieNL81 schreef: ↑17 sep 2023 20:34Providers kennen de IP reeksen van VPN aanbieders en blokkeren die. Heb ik bv met de AVG VPN.
StevieNL81
vindt dit leuk
-
ProtonVPNLapsang schreef: ↑17 sep 2023 21:51Welke VPN heeft uw dochter geprobeerd?Justmeagain schreef: ↑17 sep 2023 20:10Daarom heb ik een VPN genomen maar wat ze ook probeert er volgt een error dat ze niet kan kijken.
Nord VPN
Surfshark
Cyberghost
En ExpressVPN
Proton Free VPN heeft tientallen servers in Nederland. Misschien zou uw dochter die allemaal kunnen proberen.
Succes niet gegarandeerd.
Succes niet gegarandeerd.