Kortom: je moest dus inderdaad bij Groupon zijn voor compensatie. Niet bij die niet meer bestaande Sushi-toko.Bouke_S schreef: ↑18 sep 2023 11:41Update: Groupon heeft in 15 e-mails geprobeerd mij af te wimpelen maar na lang aandringen op restitutie heeft Groupon uiteindelijk het aankoopbedrag omgezet in een Groupon tegoed op mijn account en is dus direct uit te geven aan een ander product of dienst op Groupon. Besloten om dit te accepteren en het tegoed zo snel mogelijk te besteden zodat dit afgesloten kan worden.
Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Het feit dat partij A compenseert betekent natuurlijk niet automatisch dat partij B ook degene is die moest compenserenwitte angora schreef: ↑18 sep 2023 12:23Kortom: je moest dus inderdaad bij Groupon zijn voor compensatie. Niet bij die niet meer bestaande Sushi-toko.
Ik vind het overigens netjes (en gevoelsmatig ook terecht) dat zij uiteindelijk wel hun verantwoordelijkheid als verkoopkanaal nemen.
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Volgens mij lees je nu iets wat ik niet geschreven heb...Moneyman schreef: ↑18 sep 2023 12:27Het feit dat partij A compenseert betekent natuurlijk niet automatisch dat partij B ook degene is die moest compenserenwitte angora schreef: ↑18 sep 2023 12:23Kortom: je moest dus inderdaad bij Groupon zijn voor compensatie. Niet bij die niet meer bestaande Sushi-toko.
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Je schrijft "je moest dus toch bij Groupon zijn voor compensatie". Daarmee lijk je de conclusie te trekken dat Groupon (dus) de partij was die moest compenseren. Maar wellicht bedoel je iets anders dan hoe het op mijn overkomt.
-
- Berichten: 3452
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Zoals u het hierboven stelt is het juist
En dit slaat natuurlijk nergens op.
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Man, ik heb al die tijd al gezegd dat Groupon moest compenseren. Enkel al vanwege non-conformiteit. Wanneer houdt het gezeur hier eens op?
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
OK, dan bedoel je wat ik dacht dat je bedoelde. En dat was waarom ik zei: het feit dat een partij compenseert, betekent niet dat dat partij ook moet compenseren. Je legt een verband wat er niet hoeft te zijn.
Jezelf afvragen wanneer "gezeur eens ophoudt" is overigens bijzonder als je er zelf (weer) over begon
Jezelf afvragen wanneer "gezeur eens ophoudt" is overigens bijzonder als je er zelf (weer) over begon
-
- Berichten: 3452
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Gewoon eerlijk toegeven dat je ernaast zit zou wel eens verfrissend zijn.
witte angora
vindt dit leuk
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Help me even. Welk onjuiste standpunt heb ik precies ingenomen?J. Deltoer schreef: ↑18 sep 2023 15:43Gewoon eerlijk toegeven dat je ernaast zit zou wel eens verfrissend zijn.
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Uit het feit dat een partij compenseert volgt niet dat die partij ook verlicht is om te compenseren. Een partij kan namelijk ook vrijwillig compenseren.
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Klantenservice Groupon biedt geen restitutie
Eindconclusie: Groupon heeft terugbetaald. Of dat nu juridisch moest of niet zal nooit een antwoord op komen, daarvoor had een rechter een uitspraak moeten doen. Feit is dat het voor TS is opgelost.
witte angora
vindt dit leuk