Volgens mij ben ik een van degenen die Ridder regelmatig nog een beetje fatsoenlijk antwoord geeft, of niet? Het enige wat ik doe is een feit benoemen. En daarmee geef ik richting de moderatie indirect aan dat een ban uitdelen in feite geen nut heeft -> feedback. En van mij hoeft dat ook niet.BL2 schreef: ↑19 sep 2023 12:19En ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden"witte angora schreef: ↑19 sep 2023 09:46O, die komt na de volgende ban heus wel weer terug met het volgende account.
Laat andere forumleden in hun waarde, ook al is iemand "wat anders" in tekst of gedrag en probeer zo'n lid te begrijpen op een volwassen manier, ipv te kielhalen.
Feedback op het Forum - deel 4
-
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Moneyman
, Erthanax
en J. Deltoer
vinden dit leuk
Een beetje schijnheilig wel, ik meen me te herinneren dat ook u niet iedereen fatsoenlijk antwoord geeft.witte angora schreef: ↑19 sep 2023 16:35Volgens mij ben ik een van degenen die Ridder regelmatig nog een beetje fatsoenlijk antwoord geeft, of niet? Het enige wat ik doe is een feit benoemen. En daarmee geef ik richting de moderatie indirect aan dat een ban uitdelen in feite geen nut heeft -> feedback. En van mij hoeft dat ook niet.
-
Ja, daar heeft u ook wel weer een punt. Zo heb ik in het huiskamer topic een antwoord gegeven op de stelling van WA over vastzetten energie, wordt ik vervolgens door iedereen en zijn ouwe moer inclusief WA volledig genegeerd. Dat doet best iets.Lowieze schreef: ↑19 sep 2023 17:14Een beetje schijnheilig wel, ik meen me te herinneren dat ook u niet iedereen fatsoenlijk antwoord geeft.witte angora schreef: ↑19 sep 2023 16:35Volgens mij ben ik een van degenen die Ridder regelmatig nog een beetje fatsoenlijk antwoord geeft, of niet? Het enige wat ik doe is een feit benoemen. En daarmee geef ik richting de moderatie indirect aan dat een ban uitdelen in feite geen nut heeft -> feedback. En van mij hoeft dat ook niet.
Nog maar eens.
ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden
ook jullie solliciteren naar een langdurige ban, notabene één bladzijde terug uit de topicregels: "individuele leden mogen hier NIET besproken worden
Het gaat toch niet over de persoon zelf (want die is niet bekend) maar alleen over één van zijn vele pseudoniemen.
-
Een langdurige ban nog wel? Waar haal je die wijsheid vandaan?
Er is paar jaar geleden een hele lijst opgesteld van te volgen stappen, zoiets als waarschuwing 1, waarschuwing 2, ban van 1 week, ban van 2 weken etc. etc.
Ik haalde de reactie van Bl2 aan van 12.19 uur.
BL2
vindt dit leuk
's morgens 19 sept wordt dit topic verwijderd met reden "geen consumentenkwestie "
Op 20 sept in de nieuwsbrief staat (waarschijnlijk omdat ze het zo'n goed onderwerp vinden voor consumenten) Forum: 'mag ik zomaar gefilmd worden?' Dagkoers schrijft: "Ik reed laatst ergens met mijn scooter ..........
Goed bezig bij Radar
(De link in de nieuwsbrief werkt dus ook niet)
witte angora
, kuklos
, juliomariner
, J. Deltoer
, moederslink
, Erthanax
en BL2
vinden dit leuk
Dat er blijkbaar meerdere keren achter elkaar Dagkoers-topics in de nieuwsbrief terecht komen is al een zorg op zich
Dorfje
, juliomariner
en Erthanax
vinden dit leuk
Voor de mate waarin radar nog serieus te nemen is.
-
Is er dan een kamp voor- en tegenstanders?
Ik heb op zich geen probleem met Dagkoers topics alleen het feit dat een ban dus gewoon makkelijk te omzeilen is en niet wordt gehandhaafd, En het feit dat deze persoon regelmatig terugvalt in oude fouten. Het dagkoers topic over de laptop vind ik op zich niet een verkeerd topic. Het op straat gefilmd worden ook niet (is volgens mij echt wel een consumentenopic) alleen zijn gedrag hierin zou een reden moeten zijn omf hem er in ieder geval op aan te spreken. Qua rest van inhoud past het wel op dit forum.
Ik heb op zich geen probleem met Dagkoers topics alleen het feit dat een ban dus gewoon makkelijk te omzeilen is en niet wordt gehandhaafd, En het feit dat deze persoon regelmatig terugvalt in oude fouten. Het dagkoers topic over de laptop vind ik op zich niet een verkeerd topic. Het op straat gefilmd worden ook niet (is volgens mij echt wel een consumentenopic) alleen zijn gedrag hierin zou een reden moeten zijn omf hem er in ieder geval op aan te spreken. Qua rest van inhoud past het wel op dit forum.
kuklos
, witte angora
en Moneyman
vinden dit leuk
-
Dan kom je dus op de vraag uit hoe er met zulke situaties om moet worden gegaan. Voor een deel komt dat op onszelf neer, en voor een deel op de moderatie. Eigenlijk is er niks mis mee om iets te zeggen als: 'ik vind dit kwetsend overkomen, wil je het even aanpassen?'. Maar dat was al niet meer nodig. Het was al aangepast.juliomariner schreef: ↑20 sep 2023 09:23Is er dan een kamp voor- en tegenstanders?
Nee, nee we bespreken hier geen individuele forumleden !juliomariner schreef: ↑20 sep 2023 09:23.....Ik heb op zich geen probleem met Dagkoers topics alleen het feit dat een ban dus gewoon makkelijk te omzeilen is en niet wordt gehandhaafd, En het feit dat deze persoon regelmatig terugvalt in oude fouten. Het dagkoers topic ......
Hou toch op over die zogenaamde ban, wat een gedram toch allemaal. Wij zijn geen moderatoren, vele vaste forumhangers zijn al eens verbannen en ook weer teruggekomen en drijf leden niet in een hoekje, dan maken ze ook geen rare sprongen.
Lady1234
vindt dit leuk
Waarom gedraag je je dan wel zo met deze opmerking:
Permanente ban, voor meerdere aliassen. Waarom worden dan niet alle permanente bans opgeheven? Waarom wordt er met twee maten gemeten?
juliomariner
vindt dit leuk
Een permaban is hier nog nooit gehandhaafd, dus waarom zoveel aandacht voor één (1) persoon ?
Sommige topics van een niet nader te noemen lid zijn soms wat gezocht/komisch/simpel, maar is het nu allemaal zo erg dat er maar continue om het uitvoeren van een vonnis bij een lid geschreven moet worden. Allemaal gedram van een triest soort....
Laat dat over aan de moderatoren, zij bepalen het beleid. Kan je je er niet in vinden, zoek een andere hobbij !
Sommige topics van een niet nader te noemen lid zijn soms wat gezocht/komisch/simpel, maar is het nu allemaal zo erg dat er maar continue om het uitvoeren van een vonnis bij een lid geschreven moet worden. Allemaal gedram van een triest soort....
Laat dat over aan de moderatoren, zij bepalen het beleid. Kan je je er niet in vinden, zoek een andere hobbij !
witte angora
, Erthanax
, Thijs124
, Shainora
en Moneyman
vinden dit leuk
Lowieze
vindt dit leuk