Hij heeft het helemaal niet over een complot gehad. Hij zegt alleen dat hij afgeleid werd door mensen aan de rechterkant en toen vanaf de linkerkant belaagd werd.witte angora schreef: ↑27 okt 2023 19:33Inderdaad. Dat moet een flinke tik zijn geweest.
Maar niettemin: Baudet maakt er nogal een verhaal van dat van geen kant klopt. Dat is me ook wel duidelijk uit het filmpje. Er was maar één beveiliger, er was geen complot om hem aan de rechterkant af te leiden, niks. Ook al heeft hij een serieuze klap gehad: ik kan die man niet serieus nemen. Maar dat kon ik al niet meer toen hij begon te zweveren over zijn 'uil van Minerva'. Dat is waar ik het vanaf het begin over had.
Huiskamer
Re: Huiskamer
kuklos
vindt dit leuk
-
Ja,Fortuyn klaagde wel en terecht natuurlijk.witte angora schreef: ↑27 okt 2023 08:29Exact. Het is de manier waarop hij er mee om gaat. En die massale beveiliging waar die man zogenaamd doorheen drong? Waar is die dan allemaal gebleven? Het stelde allemaal niet zoveel voor. Die vent stond te wachten en greep gewoon zijn kans.
En dan nog: er zijn er zoveel die een tik te incasseren krijgen. Dan krijg je een tik, je bent even kwaad, en je gaat verder met je leven. Nee, meneer heeft een bult, en hij heeft pijn, en au au au... Heb je Pim Fortuyn indertijd horen klagen toen hij een 'taart' in zijn gezicht kreeg? Om wat te noemen?
Ben niet echt een fan van Baudet,maar dit is natuurlijk niet leuk.
Overigens wordt nu door FVD om donatie`s gevraagd om de beveiliging te betalen.
Raar,als Wilders, en misschien anderen, beveiligd worden zouden dan alle kamerleden beveiligd moeten worden?
Word niet blij van dat soort actie`s.
-
Dat is inmiddels de buil van Minerva hoorde ik op de radio.qqwitte angora schreef: ↑27 okt 2023 19:33Maar dat kon ik al niet meer toen hij begon te zweveren over zijn 'uil van Minerva'.
witte angora
vindt dit leuk
Doch je schreef dit:
Bagatelliseren terwijl het echt wel een flink stuk ernstiger was.witte angora schreef: ↑27 okt 2023 08:29En dan nog: er zijn er zoveel die een tik te incasseren krijgen. Dan krijg je een tik, je bent even kwaad, en je gaat verder met je leven. Nee, meneer heeft een bult, en hij heeft pijn, en au au au... Heb je Pim Fortuyn indertijd horen klagen toen hij een 'taart' in zijn gezicht kreeg? Om wat te noemen?
Journalist Chris Klomp heeft er een aardig stukje over geschreven, vind ik.
Precies dat. Al denk ik niet dat veel aanhangers van Baudet dit zullen lezen.Erthanax schreef: ↑27 okt 2023 23:13Journalist Chris Klomp heeft er een aardig stukje over geschreven, vind ik.
-
Ik ben geen aanhanger van Baudet, en heb geprobeerd door het zuur linkse stuk te komen. Niet gelukt.
Het stuk is echt fout.
Het stuk is echt fout.
juliomariner
vindt dit leuk
-
Inderdaad JD. Deze journalist verwijt het rechtse "kamp" framing terwijl het hele artikel niets anders doet maar dan vanuit het linkse kamp. Iets met pot en ketel.
Als je gedachtengoed iets rechts van het midden zit wordt je direct extreem rechts genoemd terwijl als je extreem links bent je de hemel in wordt geprezen, tew3ijl dit gedachtengoed net zo gevaarlijk of misschien nog wel gevaarlijker is voor de samenleving.
Als je gedachtengoed iets rechts van het midden zit wordt je direct extreem rechts genoemd terwijl als je extreem links bent je de hemel in wordt geprezen, tew3ijl dit gedachtengoed net zo gevaarlijk of misschien nog wel gevaarlijker is voor de samenleving.
-
En ik associeer me niet eens met rechts van het midden maar met links. Maar wel oud links. Dus zonder woke, blm, zelfhaat, massaimmigratie, veel te machtige eu, klimaathysterie, islamadoratie, meningen cancellen, genderhysterie.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Vind je dat gezien je eigen framing naar mij bijvoorbeeld nu ook niet een beetje hypocriet?juliomariner schreef: ↑28 okt 2023 08:18Inderdaad JD. Deze journalist verwijt het rechtse "kamp" framing terwijl het hele artikel niets anders doet maar dan vanuit het linkse kamp. Iets met pot en ketel.
Beide kanten verwijten elkaar exact hetzelfde en laten hetzelfde gedrag zien.
-
Hou toch op. Ik heb u helemaal niet geframed. Zou u dat eens uit uw hoofd kunnen zetten.
Over hypocriet gesproken, het druipt uit dat hele artikel.
Over hypocriet gesproken, het druipt uit dat hele artikel.
Nog maar een keer dan..angel1978 schreef: ↑27 okt 2023 12:32Wat een wonderlijke manier om mij dingen in de mond te schuiven die ik pertinent niet gezegd heb..Dus als een mafkees met een fakkel bij Kaag voor de deur staat is het een politiek statement maar als een andere mafkees een politicus met gekke ideeen met een paraplu slaat en allerlei politieke kreten doet is dat geen politiek statement?
Ik geloof dat ik nu begrijp wat u bedoelt. Een rechtse politicus moet zich niet aanstellen en bij een linkse is het een aanval op de democratie.
OK, dus daarom is het enorme wachtgeld van Timmermans geen probleem maar als Baudet de waarschijnlijk minimale inkomsten van zijn maffe boekjes niet wil opgeven een schande.
Waar komt het links en rechts verhaal nu ineens vandaan?
Is dat nu leuk of fijn om mensen op deze manier te framen?
Ik had je al een tijdje geblokkeerd staan, maar ik snap nu weer waarom.
Je mag het vanzelfsprekend om inhoudelijke redenen met me oneens zijn en dat beargumenteerd weerleggen. Dit is echter complete nonsens en heeft niets, maar dan ook werkelijk niets te maken met wat ik heb geschreven.
En voordat je dat weer in mijn mond schuift, dit heeft niets met de inhoud van of de mening van het artikel te maken.
Chris Klomp onderbouwi het wel met voorbeelden. Waar jullie @juliomariner en @j.deltour niet verder Komen dan algemeen beschuldigingen als links, rechts, woke en noem het maar op.Erthanax schreef: ↑27 okt 2023 23:13Journalist Chris Klomp heeft er een aardig stukje over geschreven, vind ik.
De man die in Belgie Baudet met paraplu sloeg was een Oekrainse man wat niets te maken heeft met politieke voorkeuren in Nederland.
witte angora
vindt dit leuk
-
Bezorgde burger, jij beaamt dat een aardig stukje is. Als dit de journalistiek van tegenwoordig is mag van mij alle subsidie ingetrokken. Zelden zo'n tendentieus dom stuk gelezen. En beginnen dat omroep ON hun mond moeten houden. Meteen starten met anderen het zwijgen op te leggen.
Nooit de monden snoeren, dat is nooit goed.J. Deltoer schreef: ↑28 okt 2023 10:01Bezorgde burger, jij beaamt dat een aardig stukje is. Als dit de journalistiek van tegenwoordig is mag van mij alle subsidie ingetrokken. Zelden zo'n tendentieus dom stuk gelezen. En beginnen dat omroep ON hun mond moeten houden. Meteen starten met anderen het zwijgen op te leggen.
Want moeten we mensen dan gaan geloven, vanwege hun opleiding, stropdas, hoge functie.
Nee gewoon negeren wat je niet geloofd is dan beter.
Ik blijf het recht van vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel houden. Goed of fout.
witte angora
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Juist daarom vind ik het een goed stuk. Niet iedereen denkt er zo over, maar dat had ik ook niet verwacht.
witte angora
vindt dit leuk
-
Wanneer je de onderbouwing start met dat ON hun mond moeten houden haak ik af bij dit "goede" stuk.
@j.deltour Dat jij dit https://chrisklomp.nl/de-hypocrisie-na- ... op-baudet/ niet vindt passen bij jou ideeen dat kan ik wel begrijpen afgaande op jou bijdragen in dit forum. Maar met dat dit slechte journalistiek zou zijn zit je fout.
Chris Tromp onderbouwt prima zijn mening en visie. Wat ik van jullie nog niet gelezen heb.
Chris Tromp onderbouwt prima zijn mening en visie. Wat ik van jullie nog niet gelezen heb.
rwolters
vindt dit leuk
-
Vind het en goed leesbaar stuk.J. Deltoer schreef: ↑28 okt 2023 08:07Ik ben geen aanhanger van Baudet, en heb geprobeerd door het zuur linkse stuk te komen. Niet gelukt.
Het stuk is echt fout.
Maar het is natuurlijk "slechts"de mening/het standpunt van een journalist.
Niets meer en niets minder.
-
De "journalist verwijt recht hypocriet te zijn en met het vingertje te wijzen terwijl hij zelf vingers tekort komt om te wijzen hoezo hypocriet.?
J. Deltoer
vindt dit leuk