Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Dagkoers

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Goede dag allemaal.
Ik wilde terugkomen op een eerder topic van mij maar dat topic is gesloten.
Die klacht die ik indiende bij de gemeente Schiedam over het erkennen van mijn zoontje is gegrond verklaard.
ze hadden mij dus niet moeten wegsturen.
Die originele beschikking van de rechtbank bleek voldoende te zijn.
Het is inmiddels opgelost want ik ben gewoon naar een andere gemeente gegaan.
Ik mag de reiskosten die ik maakte bij de gemeente Schiedam declareren maar dat hoeft niet wat mij betreft!

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Fijn dat u recht gedaan is.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Lady1234 schreef:
27 okt 2023 19:53
Al loopt daar Poetin, dan nog is het niet correct om die op zijn hoofd te slaan.
Ligt eraan. Als het met een kei van 400 kilo is, dan krijg je van mij toestemming om die op zijn hoofd te laten landen. Het zal niks oplossen waarschijnlijk, maar genoegdoening is ook fijn.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Zou ik eerlijk gezegd ook niet veel moeite mee hebben.
Bezorgdeburger schreef:
28 okt 2023 11:08
.... kan ik wel begrijpen afgaande op ...
Jij wil helemaal niets begrijpen en alleen maar vasthouden aan dit soort hypocriete zuurlinkse zogenaamde journalisten.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Nijogeth schreef:
28 okt 2023 17:13
Lady1234 schreef:
27 okt 2023 19:53
Al loopt daar Poetin, dan nog is het niet correct om die op zijn hoofd te slaan.
Ligt eraan. Als het met een kei van 400 kilo is, dan krijg je van mij toestemming om die op zijn hoofd te laten landen. Het zal niks oplossen waarschijnlijk, maar genoegdoening is ook fijn.
Dat kan zelfs de situatie erger maken, want je weet nooit wie hem dan opvolgt.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

juliomariner schreef:
28 okt 2023 08:18
Inderdaad JD. Deze journalist verwijt het rechtse "kamp" framing terwijl het hele artikel niets anders doet maar dan vanuit het linkse kamp. Iets met pot en ketel.
Als je gedachtengoed iets rechts van het midden zit wordt je direct extreem rechts genoemd terwijl als je extreem links bent je de hemel in wordt geprezen, tew3ijl dit gedachtengoed net zo gevaarlijk of misschien nog wel gevaarlijker is voor de samenleving.
Alleen extreem-rechtsen reageren als door een wesp gestoken als er kritiek op ze wordt geleverd. Vrijheid van meningsuiting geldt voor dat volk alleen als een extreemrechtse mening hebt. Wijk je daarvan af dan wordt je bedreigd door de "voorvechters van het vrije woord". Net zoals de leider van de grootste oppositiepartij iedereen blokkeert op X die het niet 100% met hem eens is.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik mag toch hopen dat u mij niet voor extreem rechts uitmaakt.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

[/quote]

Alleen extreem-rechtsen reageren als door een wesp gestoken als er kritiek op ze wordt geleverd. Vrijheid van meningsuiting geldt voor dat volk alleen als een extreemrechtse mening hebt. Wijk je daarvan af dan wordt je bedreigd door de "voorvechters van het vrije woord". Net zoals de leider van de grootste oppositiepartij iedereen blokkeert op X die het niet 100% met hem eens is.
[/quote]

Volgens mij geld wat u schrijft ook precies voor extreem links.
Het is heel gemakkelijk, als er extreem voor komt te staan, gaat het mis.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Links is vervelend, rechts is vervelend, we moeten recht vooruit. Beloftes en schulden inlossen bij de bevolking. Zorgen voor de Nederlanders.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Even wat positief nieuws. Het mooie grote ajax heeft de 18e plaats veroverd.......

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat schoonmaakspul? Dat gebruik ik al vele jaren niet meer. Te duur, de chemische alternatieven zijn goedkoper en net zo goed of zelfs beter, en er zijn zelfs natuurlijke alternatieven die net zo goed werken. Dus ja, dat zal bij de consumentenbond vast wel op plek 18 staan.

Bezorgdeburger

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

J. Deltoer schreef:
29 okt 2023 18:49
Even wat positief nieuws. Het mooie grote ajax heeft de 18e plaats veroverd.......
Scoreboard journalistiek.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Tijdje eerste divisie zal ze wat nederiger maken

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

rwolters schreef:
29 okt 2023 10:28
juliomariner schreef:
28 okt 2023 08:18
Inderdaad JD. Deze journalist verwijt het rechtse "kamp" framing terwijl het hele artikel niets anders doet maar dan vanuit het linkse kamp. Iets met pot en ketel.
Als je gedachtengoed iets rechts van het midden zit wordt je direct extreem rechts genoemd terwijl als je extreem links bent je de hemel in wordt geprezen, tew3ijl dit gedachtengoed net zo gevaarlijk of misschien nog wel gevaarlijker is voor de samenleving.
Je bedoelt zoals we elke keer links weer zeer tolerant zien zijn, nooit oproepen tot defunden van mensen of platforms, nooit eens oproepen tot het cancelen van meningen en geluiden anders dan die van hen, nooit eens journalisten bedreigen, nooit eens bij demonstraties verslaggevers aanvallen etc? Heb je echt zulke enorme oogkleppen op?

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

juliomariner schreef:
27 okt 2023 13:20
Beste Angel,
Ik geloof niet dat we het met elkaar eens worden en dat is ook niet erg. Naar mijn mening hangen de meeste journalisten af een toe een beetje teveel naar links en laten hun eigen mening te vaak in hun werk doorschemeren. Op zich begrijpelijk maar heb liever een neutrale berichtgeving zodat ik zelf wel een standpunt kan bepalen.
Journalistiek is laten zien wat er leeft in het land en afwijkt van het gangbare. Zelf vind ik de journalistiek in NL vooral kritiekloos, eerder een bevestiging van wat je al weet. Tekenend voor de situatie: de afgelopen maanden hebben verschillende media hun lezers / kijkers / luisteraars gevraagd over welke onderwerpen men meer wil weten.

Over Baudet: goed, dan heeft de man een klap gehad. Is hij even iets meer verward dan normaal al het geval is.

kuklos

Jablan schreef:
30 okt 2023 08:53
Over Baudet: goed, dan heeft de man een klap gehad. Is hij even iets meer verward dan normaal al het geval is.
Het is Baudet maar, niet waar, dus waren zeuren we over? Weer iemand die bagatelliseert. Bah.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Goed, mijn mening over Baudet:
- Te lui om een echte baan te zoeken
- Misbruikt kamerlidmaatschap als een luxe WW-uitkering (FvD schittert door afwezigheid in de Kamercommissies)
- Is gevoelig voor retoriek, heeft als student verouderde denkbeelden over de maatschappij en de rol van de man opgezogen.
- Zou hij religieus zijn, zou hij een typisch voorbeeld van een extreem gelovige zijn. Een christelijke versie van een Taliban-leider.
- Hoort eigenlijk thuis in de gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis
- Diagnose: naricstische persoonlijkheidsstoornis
De man heeft niets van interesse te bieden en humor relativeert. Dat is iets anders dan bagatelliseren.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Wat knap dat u zo maar een medische diagnose kunt stellen, waarschijnlijk zonder:
-u daar de benodigde opleiding voor heeft
-de beste man gesproken te hebben.

kuklos

@Jablan, we zullen jou als je ergens arriveert vanuit het niets zo'n klap met een paraplu geven die je een lichte hersenschudding oplevert. Lachen joh.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
30 okt 2023 10:54
Wat knap dat u zo maar een medische diagnose kunt stellen, waarschijnlijk zonder:
-u daar de benodigde opleiding voor heeft
-de beste man gesproken te hebben.
Ja en nee.

Sowieso stelt Jablan uiteraard geen diagnose, maar geeft hij naar mijn mening weer hoe Baudet bij hem overkomt. Jablan kan erg stellig zijn in zijn uitspraken, soms erg direct. Maar dat maakt het nog geen diagnose. Hij noemt het notabene: 'mijn mening'.

Wat het spreken betreft: ik denk dat Baudet in de media voldoende zichtbaar is om zijn lichaamstaal, gezichtsuitdrukking enzovoorts te kunnen analyseren. Iets wat Jablan in het kader van zijn werk dagelijks zal moeten doen. De dingen die Baudet zegt zijn volgens mij ook voldoende duidelijk. En als je het weten wil: voor mijn gevoel is er nog een tweede Baudet. Een Baudet achter het masker dat hij nu steeds weer laat zien, het masker van slachtofferschap, grootsheid en permanente verontwaardiging. En ik denk dat je die tweede Baudet niet wil leren kennen. Ik zou zelf eerder voor een andere diagnose gaan, wel in dezelfde DSM-hoek trouwens.

Plaats reactie