Huiskamer
Re: Huiskamer
In de laatste 20 berichten zie ik bij de schrijvers veel kenmerken van narcisme terug. https://mindlercare.com/nl/narcisme/
Of ze ook 'kille vissenogen' hebben kan ik niet beoordelen.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Vindt je? Uit je link:Bezorgdeburger schreef: ↑31 okt 2023 08:15In de laatste 20 berichten zie ik bij de schrijvers veel kenmerken van narcisme terug. https://mindlercare.com/nl/narcisme/
Narcisme is een gedragsvorm waarbij iemand zichzelf erg belangrijk vindt. Iemand is bijvoorbeeld obsessief met zijn uiterlijk en eigen persoonlijkheid bezig. Vertoont egoïstisch gedrag, is dominant, barst van de ambitie en heeft weinig empathie voor anderen. Zo’n iemand noemt men een narcist.
-
Nou, dan klopt het toch wel wat bezorgdeburger stelt....
dat ik het ooit nog eens met bezorgde burger eens zou zijn...
dat ik het ooit nog eens met bezorgde burger eens zou zijn...
-
Je moet alles in de context zien. Oftewel: het totaalplaatje. Afgaand op één moment of één facet geeft doorgaans een vertekend beeld.
Dit zijn natuurlijk zulke interessante statements dat ze om een onderbouwing schrééuwen.Bezorgdeburger schreef: ↑31 okt 2023 08:15In de laatste 20 berichten zie ik bij de schrijvers veel kenmerken van narcisme terug. https://mindlercare.com/nl/narcisme/
Al is het maar omdat het statement de suggestie wekt dat de schrijvers die een oordeel durven te vellen zonder medische titel blijkbaar narcistische kenmerken hebbeb - en dat roept dan toch vragen op over de schrijver van dit statement...
-
Iedereen is wel een beetje narcistisch. De een wat meer, de ander wat minder. Toch?
BB zou een nationale lotgenotengroep op moeten starten. Wordt hij ook een beetje wereldberoemd.
BB zou een nationale lotgenotengroep op moeten starten. Wordt hij ook een beetje wereldberoemd.
Komt het geloof niet via een achterdeur naar binnen op dit forum, komt het wel via een zijdeur. Pfff...
-
Geloof? Welk geloof? HSP is gewoon een feit.
Om in iemands ziel te kunnen kijken, zou de mens toch eerst een ziel moeten hebben. Dergelijke prietpraat hoort in hetzelfde rijtje als een oude man met een lange witte baard die het allemaal zo goed voor heeft met de mensheid...
-
-
Ik vind het toch allemaal een beetje de alternatieve hoek uitgaan. "gave" " ziel". Straks komt "aura" ook nog om de hoek kijken.
-
'aura', 'biostabil', 'ingestraald water'... dat is er allemaal niet door ons bij gehaald.
Moneyman
vindt dit leuk
Dan kunnen we concluderen dat "de alternatieve hoek" voor de één iets totaal anders betekent dan voor de anderjuliomariner schreef: ↑31 okt 2023 09:37Ik vind het toch allemaal een beetje de alternatieve hoek uitgaan. "gave" " ziel". Straks komt "aura" ook nog om de hoek kijken.
Even iets heel anders: een spannende dag voor degenen die te maken hebben met de Tweede Kamer-fittie. Ongelooflijk dat er op dit niveau zó gebroddeld wordt.
Hoewel - als er andere belangen dan de waarheid meespelen, is het eigenlijk alles behalve ongelooflijk...
Hoewel - als er andere belangen dan de waarheid meespelen, is het eigenlijk alles behalve ongelooflijk...
Jablan
vindt dit leuk
-
Helaas achter een betaalmuur... 'Follow the Money' noemen ze zichzelf dan...
-
Ook niet. Maar datzelfde had je van de week ook al met FD. Kennelijk heb je iets gedaan dat anderen niet gedaan hebben. Incognitovenster helpt ook niet trouwens.
Gewoon deze https://archive.ph/Nbodfwitte angora schreef: ↑31 okt 2023 09:56Helaas achter een betaalmuur... 'Follow the Money' noemen ze zichzelf dan...
witte angora
vindt dit leuk