Een beetje? Elke keer dat Martin Bosma (PVV) het overnam verliepen de discussies wel prima.
En Arib (PvdA) en Bosma (PVV) carpoolden naar Den haag heb ik begrepen. Het kan dus heel prima.
Een beetje? Elke keer dat Martin Bosma (PVV) het overnam verliepen de discussies wel prima.
Ditzelfde is toch ook gewoon aan de hand met Matthijs van Nieuwkerk. Iemand die mensen wat uitfoetert omdat ze iets niet professioneel genoeg doen.Nijogeth schreef: ↑31 okt 2023 20:09Nou, het is ook bekend geworden welke gruweldaden Arib heeft uitgevoerd, waardoor er een onderzoek gedaan is naar haar functioneren.
Ze schijnt mensen soms rechtstreeks aangesproken te hebben en soms zelfs met stemverheffing. Deze mensen hebben daar schijnbaar emotioneel onder geleden.
Het resultaat van dat onderzoek moet in mijn ogen niet zijn dat Arib zo een onveilige omgeving gecreëerd heeft, maar vooral dat er een boel softies zijn en er niets aan de hand was.
Zelden zó met je eens geweest Wat een opgeklopte onzin, en een politieke blamage.Nijogeth schreef: ↑31 okt 2023 20:09Nou, het is ook bekend geworden welke gruweldaden Arib heeft uitgevoerd, waardoor er een onderzoek gedaan is naar haar functioneren.
Ze schijnt mensen soms rechtstreeks aangesproken te hebben en soms zelfs met stemverheffing. Deze mensen hebben daar schijnbaar emotioneel onder geleden.
Het resultaat van dat onderzoek moet in mijn ogen niet zijn dat Arib zo een onveilige omgeving gecreëerd heeft, maar vooral dat er een boel softies zijn en er niets aan de hand was.
Dat is toch die oude man met een achterlijk petje op zijn hoofd die vooral zichzelf zeer belangrijk vond? Nee, vlg mij is er niet 'gewoon' hetzelfde aan de hand.
Denk dat ik dat maar op mijn verlanglijstje voor de goedheiligman ga zetten.Erthanax schreef: ↑01 nov 2023 20:50Vandaag lag er een leuk boek op de mat: Het groot juridisch sprookjesboek.
Hilarisch wil ik het niet noemen, maar vermakelijk en interessant is het wel, met o.a. Sneeuwwitje en het arbeidsrecht, Roodkapje en het betoep op noodweer, en Pinokkio en de faillissementswet.
Humor voor de fijnproever, dus. Daarmee heb ik toch een uurtje of twee leesplezier tegoed
Het is vooral grappig. Kan de boze koningin de jager op staande voet ontslaan als ze merkt dat hij Sneeuwwitje niet heeft gedood? Kan de vrouw van Blauwbaard wel erven, nu ze hem heeft laten ombrengen door haar broers? Hoe zit het met de productaansprakelijkheid van de fabrikant van het spinnewiel van Doornroosje? Dat soort prangende vragen komt uitgebreid aan de orde.scharrelschipper schreef: ↑01 nov 2023 21:03Denk dat ik dat maar op mijn verlanglijstje voor de goedheiligman ga zetten.
Of is dat links,rechts of woke of nog iets ergers?
Sorry, ik ga nog even doorErthanax schreef: ↑01 nov 2023 21:33Voor hetzelfde geld koop je bv ook Dutch landscape van 336 pag. in full colour, bomvol mooie foto’s en verhelderende kaartjes en diagrammen. In tien hoofdstukken een overzicht over de totstandkoming van het Nederlandse landschap in zijn diverse verschijningsvormen. Wel in het Engels.
Tot zover de boekenrubriek. Terug naar de huiskamer. [Jingle instarten]