Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En toch zal Israël met de Palestijnen moeten gaan praten. Want dit kan niet voortduren.

Nijogeth
Berichten: 10550
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Lady1234 schreef:
08 nov 2023 23:07
En toch zal Israël met de Palestijnen moeten gaan praten. Want dit kan niet voortduren.
Of andersom. De Palestijnen hebben gijzelaars, als er gepraat moet worden, dan dien je die eerst vrij te laten. Anders valt er niet te praten.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Het blijft een actie-reactie verhaal. Op de Westelijke Jordaanoever worden dagelijks Palestijnen door Joodse kolonisten vermoord. Alles wat nodig is om van de Gazastrook een groene, zelfvoorzienende oase te maken, heeft Israël nooit toegelaten, danwel weer kapot gebombardeerd. Als je dit in je achterhoofd houdt, dan is de haat goed verklaarbaar. We zien wel hoe dit afloopt, voor een oplossing moet iedereen bewegen en dat zie ik de eerste tijd niet gebeuren.

Ondertussen verbaas ik mij over de Nederlandse regering, die sinds 7 oktober wekelijks laat onderzoeken hoe in Nederland over dit onderwerp wordt gedacht. Dat heb ik bij andere onderwerpen niet gezien.

Nijogeth
Berichten: 10550
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Een groot deel van de Palestijnen propageert de totale vernietiging van Israël, de joden en de christenen. Natuurlijk moet je die niet teveel speelruimte geven als Israël zijnde. Blijkt wel weer dat vrijwel elk bouwproject in Gaza een dekmantel voor Hamas kan zijn van waaruit raketten op Israël worden gelanceerd. Dat Israël dan bombardeert, lijkt me logisch.

Jij zegt dat de Palestijnen reageren op Israël zijn strenge maatregelen. Ik zeg dat die strenge maatregelen er zijn, omdat de Palestijnen niet te vertrouwen zijn.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Hiermee heb je het conflict in het klein uitgelegd: jij vindt iets en doet A, de ander vindt iets anders en reageert B. :wink:

Overigens zie ik niet hoe een veld met citrusbomen een dekmantel kan zijn, ook die zijn sinds 2006 stelselmatig vernietigd.

kuklos
Berichten: 10132
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Met het verschil dat hetgeen Nijogeth zegt wel klopt.

Moneyman
Berichten: 31168
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jablan schreef:
08 nov 2023 21:21
J. Deltoer schreef:
08 nov 2023 17:28
Ik moet er sowieso niet aan denken.... een man bij mij in bed.
Niets anders dan een vrouw in bed, lijkt mij.
Nou... de verschillen zijn toch behoorlijk evident.

ZeerPrivé
Berichten: 6066
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
09 nov 2023 11:43
Jablan schreef:
08 nov 2023 21:21
J. Deltoer schreef:
08 nov 2023 17:28
Ik moet er sowieso niet aan denken.... een man bij mij in bed.
Niets anders dan een vrouw in bed, lijkt mij.
Nou... de verschillen zijn toch behoorlijk evident.
Niet altijd, hoor. :wink:

witte angora
Berichten: 31991
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik krijg zo het gevoel dat mensen eerst maar een checklist moeten afwerken voor ze überhaupt op date gaan. En dan maar hopen dat alles naar waarheid is ingevuld... :?

ZeerPrivé
Berichten: 6066
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Is parkeren op deze manier toegestaan? https://district8.net/auto-vast-onder-b ... rburg.html

Nijogeth
Berichten: 10550
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
09 nov 2023 11:56
Ik krijg zo het gevoel dat mensen eerst maar een checklist moeten afwerken voor ze überhaupt op date gaan. En dan maar hopen dat alles naar waarheid is ingevuld... :?
Tegenwoordig moet je ook nog rekening houden met types die zeggen dat ze anticonceptie gebruiken en dan periodieke onthouding als anticonceptie zien, want dat is wat sommige influencers zeggen.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U kunt de verantwoording ook gewoon zelf nemen, dus condooms gebruiken.

Nijogeth
Berichten: 10550
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Zou kunnen, maar maakt het allemaal toch net wat minder. En als ze zegt dat het veilig is, moet ik dat toch kunnen aannemen, naar tegenwoordig is periodieke onthouding een hele hype geworden.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan maar net wat minder, scheelt een baby.

ZeerPrivé
Berichten: 6066
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
09 nov 2023 13:26
Dan maar net wat minder, scheelt een baby.
En geslachtsziektes voor beide partijen. Erg egoistisch een dergelijke houding, zeker bij iemand van zijn leeftijd.

Cro
Berichten: 2146
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Cro »

Nijogeth schreef:
09 nov 2023 13:25
Zou kunnen, maar maakt het allemaal toch net wat minder. En als ze zegt dat het veilig is, moet ik dat toch kunnen aannemen, naar tegenwoordig is periodieke onthouding een hele hype geworden.
Je weet dus eigenlijk zelf al dat je dat niet kan aannemen. Dat heeft natuurlijk ook nooit gekund. Immers ook vroeger werd er al gelogen over pil gebruik .e.d. dat is niet alleen van deze tijd. Als je echt veilig wil zijn moet je er als man gewoon wat aan laten doen. Want zelfs met gevulde condooms weet een vrouw die echt kwaad wil wel raad als je een beetje pech hebt.

En dan is er altijd nog het 'don't stick your dick in crazy', voor deze en andere zaken die eruit kunnen voortvloeien als je dat wel doet.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Echt veilig is een condoom gebruiken en dat zelf weggooien. Boris Becker deed dat niet en ontdekte x jaar dat hij toch een kind had verwekt bij een dame.
kuklos schreef:
09 nov 2023 08:56
Met het verschil dat hetgeen Nijogeth zegt wel klopt.
Nijogeth geeft een mening, waar jij het eens mee bent. Voor de rest is het een kwestie van feiten bijhouden. Alles wat ik over dit conflict heb geschreven, kun je in open bronnen terugvinden, van VN/Unhcr via Amnesty via HRW via Israëlische media tot aan Al Jazeera.
ZeerPrivé schreef:
09 nov 2023 12:40
Is parkeren op deze manier toegestaan? https://district8.net/auto-vast-onder-b ... rburg.html
Bij sommige bedrijven wel.

Erthanax
Berichten: 10063
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Was het niet Herman Finkers die zei dat periodieke onthouding een prima methode is, maar dat je wel veel van kinderen moet houden?

De onnozele gedachte dat hinderlijke of gevaarlijke geslachtsziekten alleen bij anderen voorkomen is kennelijk nog steeds wijdverbreid. Ik vind dat even zorgelijk als verbazingwekkend.

Nijogeth
Berichten: 10550
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:
09 nov 2023 15:20
De onnozele gedachte dat hinderlijke of gevaarlijke geslachtsziekten alleen bij anderen voorkomen is kennelijk nog steeds wijdverbreid. Ik vind dat even zorgelijk als verbazingwekkend.
Oh, maar daar hoef je niet bang voor te zijn. Dat weet ik heel goed. Als je 1x zo'n lange wattenstaaf erin hebt moeten duwen, dan vergeet je dat nooit meer.

rwolters
Berichten: 1827
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

Nijogeth schreef:
09 nov 2023 08:38
Een groot deel van de Palestijnen propageert de totale vernietiging van Israël, de joden en de christenen. Natuurlijk moet je die niet teveel speelruimte geven als Israël zijnde. Blijkt wel weer dat vrijwel elk bouwproject in Gaza een dekmantel voor Hamas kan zijn van waaruit raketten op Israël worden gelanceerd. Dat Israël dan bombardeert, lijkt me logisch.

Jij zegt dat de Palestijnen reageren op Israël zijn strenge maatregelen. Ik zeg dat die strenge maatregelen er zijn, omdat de Palestijnen niet te vertrouwen zijn.
Dus de Israëlers koloniseren andermans land omdat de eigenaren daarvan niet te vertrouwen zijn?

Plaats reactie