Patiënten genegeerd.Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 14:08Wat heeft D'66 dan meer fout gedaan dan de andere coalitiepartners CDA, CU en VVD?
Huiskamer
Re: Huiskamer
Dus als we jouw lijn doortrekken mogen werkgevers gewoon in vacatures zetten: geen vrouwen, of geen mensen boven de 50, of geen homo's, of geen moslims, of geen mensen van kleur.Jablan schreef: ↑19 nov 2023 14:12Nou en? Als dat de reden is, dan heeft dat in de vacature gestaan.kuklos schreef: ↑19 nov 2023 13:46Ergo, je blijft maar discriminatie goedpraten, keer op keer op keer weer.
[...]
Ik reageer geen frustraties af, ik vertel wat er gebeurd is en wat de reden voor afwijzing was. Mij is letterlijk gezegd dat ik niet in aanmerking kwam omdat men een meer representatieve afspiegeling van de maatschappij zocht. Dat heeft werkelijk geen ene kloot meer te maken met meer je best doen, dat heeft te maken met iemand discrimineren, in dit geval op "te man, te blank, te hetero".
Die vriend van mij, exact zelfde reden van afwijzing gekregen. Meerdere malen.
En jij werkt in HR? En stelt dat dit mag?
Misschien omdat ik gewoon een baan nodig had en volledig gekwalificeerd was?
Ik dacht altijd dat d66 een politieke partij was, maar blijkbaar zijn ze ook arts.
Wat is dat nu weer voor een argument. Heb je niets beters?
Wieke Paulusma en Ernst Kuipers.angel1978 schreef: ↑19 nov 2023 14:22Ik dacht altijd dat d66 een politieke partij was, maar blijkbaar zijn ze ook arts.Onkruid71 schreef: ↑19 nov 2023 14:15Patiënten genegeerd.Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 14:08
Wat heeft D'66 dan meer fout gedaan dan de andere coalitiepartners CDA, CU en VVD?
-
Ah, had je gedacht dat ze hoogstpersoonlijk met een bos bloemen bij je op de stoep zouden staan om je een hart onder de riem te steken?
Nou, ik vind dat een solide argument om niet voor de d66 te kiezen, ze hebben alle long covidpatiënten laten vallen. Het is ook een heel gezin waar we last van heeft.Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 14:34Wat is dat nu weer voor een argument. Heb je niets beters?Onkruid71 schreef: ↑19 nov 2023 14:15Patiënten genegeerd.Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 14:08
Wat heeft D'66 dan meer fout gedaan dan de andere coalitiepartners CDA, CU en VVD?
Er werd door who voor gewaarschuwd, maar dat werd genegeerd.
Het was maar een soort griepje werd er gezegd.
Er werd gewoon niks ondernomen.
Dus patiënten negeren, dat is wat ik bedoel.
En dat spreekt nog steeds allemaal onder de patiënten. Want die zitten er nog steeds mee.
De topics van dagkoers zijn tegenwoordig leuker dan de huiskamer
Lady1234
, scharrelschipper
en witte angora
vinden dit leuk
Rare argumenten wat mij betreft maar is jou keuze uiteraard om het falende long Covid beleid in de schoenen van D'66 te schuiven.Onkruid71 schreef: ↑19 nov 2023 14:55Nou, ik vind dat een solide argument om niet voor de d66 te kiezen, ze hebben alle long covidpatiënten laten vallen. ......Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 14:34Wat is dat nu weer voor een argument. Heb je niets beters?
Dus patiënten negeren, dat is wat ik bedoel.....
Naar mijn mening heb jij te weinig zicht op hoe er in een kabinet beleid wordt gemaakt en beslissingen genomen. Maar is uiteraard een persoonlijke mening.
-
Alles wat d66 gedaan heeft cq nagelaten heeft sinds van Mierlo is te qualificeren als faalbeleid. Dus wat mij betreft mag dit er ook bij.Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 15:12Rare argumenten wat mij betreft maar is jou keuze uiteraard om het falende long Covid beleid in de schoenen van D'66 te schuiven.Onkruid71 schreef: ↑19 nov 2023 14:55Nou, ik vind dat een solide argument om niet voor de d66 te kiezen, ze hebben alle long covidpatiënten laten vallen. ......Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 14:34
Dus patiënten negeren, dat is wat ik bedoel.....
U kunt zichzelf wel continue verheffen boven de rest, realistisch is dat niet.
Naar mijn mening heb jij te weinig zicht op hoe er in een kabinet beleid wordt gemaakt en beslissingen genomen. Maar is uiteraard een persoonlijke mening.
kuklos
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Kabinetsbeleid, geleid door de VVD, gecontroleerd door de 2e kamer. Hoezo D66 beleid?Onkruid71 schreef: ↑19 nov 2023 14:55Nou, ik vind dat een solide argument om niet voor de d66 te kiezen, ze hebben alle long covidpatiënten laten vallen. Het is ook een heel gezin waar we last van heeft.Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 14:34Wat is dat nu weer voor een argument. Heb je niets beters?
En dat spreekt nog steeds allemaal onder de patiënten. Want die zitten er nog steeds mee.
En genegeerd zijn ze ook niet. Men wist/weet nog niet wat men er mee aan moet.
Kijk maar eens terug wat de leden van d66 allemaal gezegd en beweert hebben. Misschien snap je het dan.angel1978 schreef: ↑19 nov 2023 16:56Kabinetsbeleid, geleid door de VVD, gecontroleerd door de 2e kamer. Hoezo D66 beleid?Onkruid71 schreef: ↑19 nov 2023 14:55Nou, ik vind dat een solide argument om niet voor de d66 te kiezen, ze hebben alle long covidpatiënten laten vallen. Het is ook een heel gezin waar we last van heeft.Bezorgdeburger schreef: ↑19 nov 2023 14:34
Tja, ze zijn god niet.
Tja,u blijft maar op uw stokpaardje zitten. Stemt u toch op de partij die alles voor long-covid patiënten gedaan heeft? Simpel. Zal D66 leren.
Tis te hopen dat je net die dag geen last van brain fog hebt en daardoor een stem uitbrengt op de VVD.
Lady1234
vindt dit leuk