Parkeerapp Easypark niet OK
Parkeerapp Easypark niet OK
Een bloemlezing van Trustpilot met vele reviews:
Klant stelt kentekenherkenning in voor parkeergarages. Poort gaat niet open ondanks dat klant een parkeeractie heeft gestart. Moest een extra ticket kopen bij de parkeergarage. Uitrijden lukte dus ook niet via de app. Achteraf wel dubbel parkeren betaald, 1x straatparkeren en 1x parkeergarage op dezelfde tijd.
Klant parkeert in Veere op een terrein dat 2,40 euro per uur kost. Parkeerapp geeft een locatie van 300 meter verderop met een dagtarief van 50 Euro. Deze parkeeractie is in de app niet te stoppen.
Klantenservice van Easypark is onbereikbaar. Als je ze al kan bereiken, krijg je een chatbot die er niets van snapt. Heel frustrerend.
Klant meldt dat telefoon is kapot gevallen. Parkeeractie was daardoor niet te stoppen. Volgende dag een andere telefoon gekocht. Voor meer dan 24 uren teveel parkeergeld betaald. Klantenservice is onbereikbaar.
U bent gewaarschuwd voor dat u deze app gaat gebruiken!
Klant stelt kentekenherkenning in voor parkeergarages. Poort gaat niet open ondanks dat klant een parkeeractie heeft gestart. Moest een extra ticket kopen bij de parkeergarage. Uitrijden lukte dus ook niet via de app. Achteraf wel dubbel parkeren betaald, 1x straatparkeren en 1x parkeergarage op dezelfde tijd.
Klant parkeert in Veere op een terrein dat 2,40 euro per uur kost. Parkeerapp geeft een locatie van 300 meter verderop met een dagtarief van 50 Euro. Deze parkeeractie is in de app niet te stoppen.
Klantenservice van Easypark is onbereikbaar. Als je ze al kan bereiken, krijg je een chatbot die er niets van snapt. Heel frustrerend.
Klant meldt dat telefoon is kapot gevallen. Parkeeractie was daardoor niet te stoppen. Volgende dag een andere telefoon gekocht. Voor meer dan 24 uren teveel parkeergeld betaald. Klantenservice is onbereikbaar.
U bent gewaarschuwd voor dat u deze app gaat gebruiken!
Laatst gewijzigd door Qwertyz op 06 sep 2023 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
proton
vindt dit leuk
-
- Berichten: 534
- Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49
Re: Parkeerapp Easypark niet OK
Ik gebruik de app minstens 15 x per week. Heb op 1 klein dingetje na nog nooit een probleem ondervonden. Genoemd probleem werd adequaat opgelost, daarna nooit ellende meegemaakt.
Gebruik afhankelijk van locatie ook Qpark app, gaat ook prima.
Gebruik afhankelijk van locatie ook Qpark app, gaat ook prima.
Re: Parkeerapp Easypark niet OK
Staan de location services in je telefoon goed ingesteld? Als je alleen de mobiele locatie gebruikt is die niet zo nauwkeurig als dat je ook GPS en andere aanvullende locatiebepalende functionaliteit aan hebt staan. Google bijvoorbeeld verrijkt de informatie met alle mogelijke locatieinformatie om een zo nauwkeurig mogelijke locatie te bepalen.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Re: Parkeerapp Easypark niet OK
Hartelijk bedankt voor uw onderzoek en uw waarschuwing. Alleen heb ik wat vraagtekens:Qwertyz schreef: ↑06 sep 2023 22:30Een bloemlezing van Trustpilot met vele reviews:
Klant stelt kentekenherkenning in voor parkeergarages. Poort gaat niet open ondanks dat klant een parkeeractie heeft gestart. Moest een extra ticket kopen bij de parkeergarage. Uitrijden lukte dus ook niet via de app. Achteraf wel dubbel parkeren betaald, 1x straatparkeren en 1x parkeergarage op dezelfde tijd.
Klant parkeert in Veere op een terrein dat 2,40 euro per uur kost. Parkeerapp geeft een locatie van 300 meter verderop met een dagtarief van 50 Euro. Deze parkeeractie is in de app niet te stoppen.
Klantenservice van Easypark is onbereikbaar. Als je ze al kan bereiken, krijg je een chatbot die er niets van snapt. Heel frustrerend.
Klant meldt dat telefoon is kapot gevallen. Parkeeractie was daardoor niet te stoppen. Volgende dag een andere telefoon gekocht. Voor meer dan 24 uren teveel parkeergeld betaald. Klantenservice is onbereikbaar.
U bent gewaarschuwd voor dat u deze app gaat gebruiken!
- Iedereen komt hier pas terecht als ze een negatieve ervaring hebben. Vooraf doet niemand onderzoek en lees niemand reviews
- Gaan we nu voor iedere negatieve recensie op een andere site hier een topic openen?
Re: Parkeerapp Easypark niet OK
"Gaan we nu voor iedere negatieve recensie op een andere site hier een topic openen?"
Dat lijkt me niet, maar easypark - parkmobile verdient wel extra aandacht van RADAR vanwege de slechte app en slechte dienstverlening en de malversieve hoge automatische afschrijvingen.
Dat lijkt me niet, maar easypark - parkmobile verdient wel extra aandacht van RADAR vanwege de slechte app en slechte dienstverlening en de malversieve hoge automatische afschrijvingen.
-
- Berichten: 12047
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Parkeerapp Easypark niet OK
Dan moet u niet hier zijn, maar bij de redactie. Bedenk wel dat er in elk bedrijf zaken fout gaan en over elk bedrijf klachten te vinden zijn over de dienstverlening en betalingen.proton schreef: ↑10 okt 2023 10:21"Gaan we nu voor iedere negatieve recensie op een andere site hier een topic openen?"
Dat lijkt me niet, maar easypark - parkmobile verdient wel extra aandacht van RADAR vanwege de slechte app en slechte dienstverlening en de malversieve hoge automatische afschrijvingen.
-
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
- Locatie: Sluis
Re: Parkeerapp Easypark niet OK
Gebruik de app al jaren, eerst parkmobile en nu easypark. Heb nog nooit problemen gehad. Als garage niet opengaat dan gebruik ik de garage tag die ik al enkele jaren heb van het toenmalige parkmobile. Wat betreft de app, je kan zelf aangeven welke parking je wilt gebruiken door op het gewenste parkeer punt te tikken in de app, je ziet dan de bijbehorende prijs en daarna kan je op start klikken.
Re: Parkeerapp Easypark niet OK
wat een waardeloos bedrijf! Er wordt 19,07 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik de parkeerapp van easypark helemaal niet gebruikt hebt. De klantenservice is zeer slecht bereikbaar, na heel veel pogingen eindelijk contact gekregen met de servicedesk. Daar wordt mij meegedeeld dat in mijn account een ander kenteken wordt gebruikt zonder dat ik hier iets van af weet. De servicedesk kan mij ook niet uitleggen hoe dit mogelijk is, ik moet maar een aangifte bij de politie gaan doen. Inmiddels heb ik het account opgezegd en wil nooit meer iets te maken hebben met deze waardeloze firma. Voorheen was het Parkmobile en daar heb ik nooit problemen mee gehad. gelukkig gaat het 'maar' om 19,07 euro. ik voel mij opgelicht en belazerd.