De buurjongen was laatst ziek, belde de huisarts en die vroeg: zou je eerst thuis even een coronatest willen doen?
Een deskundige vindt het blijkbaar nog steeds belangrijk.
De buurjongen was laatst ziek, belde de huisarts en die vroeg: zou je eerst thuis even een coronatest willen doen?
Onze artsen, zeggen dat we ons alleen houden aan de regels van de overheid.
Ik waardeer je bijdragen op jouw vakgebied ten zeerste.
Da's niet een heel sterke reactie. Feit is dat een Corona-virus géén influenza-virus is. Daar hoef je niet eens voor in het vakgebied werkzaam te zijn. Andersom verwacht ik van iemand die wél in het vakgebied werkzaam is, een heel wat sterkere reactie dan wat ik nu zie.
Wat een flauwe opmerking.
Om een welles nietes van verschillende pagina's, te voorkomen, stop ik met reageren , mij standpunt heb ik duidelijk gemaakt en dat we hier niet uitkomen hebben verschillende vorige topics al bewezen.Moneyman schreef: ↑28 nov 2023 12:39Da's niet een heel sterke reactie. Feit is dat een Corona-virus géén influenza-virus is. Daar hoef je niet eens voor in het vakgebied werkzaam te zijn. Andersom verwacht ik van iemand die wél in het vakgebied werkzaam is, een heel wat sterkere reactie dan wat ik nu zie.
Dat de beide verschillende virussen een (grotendeels) zelfde aanpak vergen, maakt natuurlijk niet dat dat je de verschillen niet zou mogen of moeten benoemen. Dus laten we nou vooral niet doen alsof Corona en griep één en hetzelfde zijn, want dat is gewoon niet zo.
En let wel: ik zeg dit met het grootste respect voor degenen die in de zorg met de Corona-maatregelen hebben moeten werken, en ik begrijp volkomen dat men dat niet nogmaals mee wil maken.
Ben ik eigenlijk wel benieuwd of je wel/niet een Corona prik hebt gehaald. Heb zelf inmiddels heel wat mensen om me heen (gehad) die allemaal gevaccineerd waren en toch ziek werden. Verschijnselen als griep: koorts, hoesten, spier- en hoofdpijn. Na een paar dagen was het ergste weer achter de rug.moederslink schreef: ↑28 nov 2023 13:14Wat ik nu ervaar is niet een griep( je) oid.
Ik ben nu nl ook stikbenauwd en kortademig.
Écht!
Ik was het weekend bij zussie,ook zij heeft/had Corona
Het is zo besmettelijk als de pest.
Prima. Agree to disagree. Ik snap jouw standpunt namelijk ook gewoon wel, al ben ik het er niet mee eens
Maakt niet uit wat je onder de leden hebt,iemand die ziek is wens je sterkte en beterschap toch?moederslink schreef: ↑28 nov 2023 13:14Wat ik nu ervaar is niet een griep( je) oid.
Ik ben nu nl ook stikbenauwd en kortademig.
Écht!
Ik was het weekend bij zussie,ook zij heeft/had Corona
Het is zo besmettelijk als de pest.