LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarschuwing mensen trap er niet in!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
marianne1972

waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door marianne1972 »

Hallo allemaal! Ik lees bij verschillende onderwerpen,iemand die probeerd natuurproducten te verkopen onder de naam:gast uit zwolle! Trap er niet in.Hij praat op je in,vertelt een zielig verhaal over zichzelf,maar volgens mij zijn het gewoon verkopers praatjes! Hoe kan iemand zo gemeen zijn om mensen die ziek zijn een preperaat aan te smeren die mischien niet eens werkt,en er dan zoveel geld om te vragen?Waar haalt hij het lef vandaan! Het is gemeen en achterbax om op zon manier misbruik te maken van mensen,die hopen weer beter te worden! Het zijn gewoon verkopers praatjes,ik herken het omdat ik voor Zo'n bedrijf gewerkt hebt ooit; lang geleden,naam zal ik maar niet noemen! Maar ik was binnen een week er weer weg daar! Dus mensen trap er niet in,en laat je goed informeren over dit soort preperaten! Veel sterkte allemaal.P.S zelf heb ik het borderlinesindroom! Dus ik weet zelf heel goed hoe het is om ziek te zijn! Groetjes van Marianne

corrie s
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 mar 2005 19:21

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door corrie s »

Hoi marianne, wat goed dat je dit gedaan hebt.
het is inderdaad van de zotte dat mensen dit doen, maar ja iedereen wil geld verdienen, maar deze manier is niet de goede dat is iedereen met je eens.
Groetjes corrie s.

marianne1972
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2005 22:00

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door marianne1972 »

Hoi hier een reactie van marianne weer! Ja ik las dit op verschillende oproepjes! Dat die gene met die middelen liep te leuren! Bij mensen die om raad vroegen,omdat ze met een probleem zaten,en hoopten dat anderen ze mischien een goed idee kon geven! Dan vertelde de gast uit zwolle het verhaal dat zijn vrouw een ziekte had,met de gevolge van dien en dat ze heel veel baad had bij een bepaalt middel,en als je weten wil wat dat is moest je hem maar mailen! Dan las ik weer bij iemand anders waar hij op gereageerd had,dat hij zelf erg depresief is,en dat hij een bapaald middel gebruikte waar hij baat bij had! Er waren mensen die bekend waren met die middelen,en die reageerden daarop,en die vertelden dat er sintjanskruid in verwerkt zit! Het middel waar hij het over heeft kost meer dan 80 euro! Terwijl er bij de D.A etc.Middelen verkocht worden die hetzelfde werken,maar echt veel goedkoper zijn! Dus het komt hierop neer dat hij je een poot uit probeerd te draaien!En er zelf beter van te worden! En je hoop geven die er mischien heelemaal niet eens is! Dat vind ik gewoon ronduit schandalig! En ik vond daarom dat ik hier wat aan doen moest! Op deze manier kan ik de mensen waarschuwen! Ik zelf heb Borderline,en ik probeer me dan ook vaak tevergeefs vast te klampen aan zoiets in de hoop dat ik me beter voelen ga! En zon iemand maakt daar erg misbruik van! Ik heb mezelf te vaak pijn gedaan met dit soort dingen,en ik weet daardoor al tegoed hoe het voelt! Daarom vond ik dat ik dit doen moest! Die gast uit zwolle vertelde naar mijn idee teveel verschillende verhalen,die niet klopen! Ik moet bekennen dat ik erzelf ook bijna ingetuint was! Daarom raad ik iedereen aan;lees eerst goed wat er in zon middel zit aan stoffen,en vergelijk dat met andere middelen die goedkoper zijn! Het is algemeen wel zo dat het met natuurmedicatie zo is van: BAAD HET NIET SCHAAT HET NIET! Maar denk om je portomonee! Mensen ik wens iedereen heel veel sterkte toe! veel liefs van Marianne1972

Gast

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door Gast »

waar staat die jojo?

marianne1972
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2005 22:00

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door marianne1972 »

HoiHoi,die jojo staat op het forum van medicijnen,bij verschillende onderwerpen die mensen op het forum hebben gezet! En dan antwoord hij op de vragen van mensen,open maar eens een aantal verschillende onderwerpen,en lees ze stuk voor stuk door,dan kom je hem vanzelf tegen! Hij staat onder de naam GAST UIT ZWOLLE.Hij had het onder andere over een natuurprodukt die SATIETE heet! En hij beweerd dat dat middel weer de stof SEROTONINE in je hersenen zou activeren,waardoor je lichaam dat hormoon weer ging aanmaken. En weer bij iemand anders had hij het weer over een ander natuurprodukt! Maar hij staat dus bij verschillende onderwerpen.Ik was gisteravond een aantal onderwerpen aan het lezen,zoals over oxasepam of efexor/een onderwerp over depresief zijn etc. Op dit soort dingen kijkt hij ,en als er iemand is die een vraag heeft reageerd hij daarop. En het is al een tijdje aan de gang,al ergens in 2004.Blader maar eens erdoor heen,en je komt hem vanzelf tegen! Groetjes van marianne1972

Gast

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door Gast »

Op gezondheidsplein forum zat ook altijd zo'n zei kerd met z'n produkten. Dat forum is daar opgeheven , zit u nu lekker hier. Laat maar t euten die vent, niet eens op in gaan.

Gast

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Marianne,

Waarom zou dat niet zo zijn, dat het niet helpt?

Toets het woord SATIETE in Google!

Lijkt me toch beter dan al die chemie die we tot ons nemen!

marianne1972
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2005 22:00

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door marianne1972 »

Hoi,ik zeg niet dat het niet helpt,maar er zitten dingen in verwerkt die ook in andere natuurprodukten zitten die echt veel goedkoper zijn! En hetzelfde werken! Dit is gewoon geldklopperij,en misbruik maken van zieke mensen.Ik vind het gewoon verkeerd,om mensen zo te benaderen! Iemand" hoop" geven die er mischien niet eens is! En ik vraag mij af of diegene heel goed weet ;wat het is om zwaar/depresief etc te zijn,en wat dat doet met iemand! Ik geloof niet dat hij het zelf heeft,omdat hij teveel verschillende verhalen loopt op te hangen!De ene x heeft hij het zelf en de andere x heeft zijn vrouw het! Vreemd!!!!!!!! En hij doet er nogal vaag over! Maargoed dat is mijn mening! Maar ik heb nooit gezecht dat het niet werkt! Het is een hoop geld en ik geloof dat er zat mensen zijn zoals ik;die weinig inkomen hebben,en dan is dat een hoop geld! Terwijl er middelen zijn in de omloop met dezelfde werking,die een stuk goedkoper zijn! En bij de 1 werkt het zo en bij de ander weer zo! Bij de 1 zal het wel baad hebben en bij de ander niet! Snap je wat ik bedoel? Groetjes van Marianne1972 P.S als je lid word van deze site staat er duidelijk in de regelemend dat je niet met producten mag leuren!

Domme man

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door Domme man »

Hoe kan iemand zo gemeen zijn om mensen die ziek zijn een preperaat aan te smeren
Misschien een domme vraag, maar hoe wist hij dat jij ziek was?????

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: waarschuwing mensen trap er niet in!

Ongelezen bericht door mylo1 »

gezondheidsplein heeft nog steeds een forum
miss bedoel jij depressiecentrum die is opgeheven

Gesloten