Wallfield webwinkel levert en reageert niet
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 22 dec 2023 18:27
Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Op 10 december glasschilderij besteld bij Wallfield. Dit als kerst kado voor mijn familie.
Op de website van Wallfield stond levering binnen 3-5 dagen. Mooi op tijd zul je denken. Kreeg gelijk een bevestiging van de bestelling , maar toen werd het stil. Echter na een week nog steeds niks gehoord te ver verzending of track and trace. Dus een mail gestuurd , maar na twee dagen nog geen antwoord. Wederom een mail gestuurd met verzoek een update over de status te sturen. Na nog een dag geen reactie. Helaas is er geen mogelijkheid om
de klantenservice telefonisch te benaderen. Je kan alleen een webformulier invullen of een chat via whatsapp te starten. Zowel webformulier verstuurd als een chat met verzoek de mails te beantwoorden over de status van bestelling , dat het gaat om kerstkado’s en wanneer het geleverd gaat worden. Alleen via de chat kreeg ik standaard reply met de boodschap dat ze proberen binne. 24 u te antwoorden. Vervolgens kreeg ik na een halve dag een reactie op de chat dat het elk moment de deur uit kan gaan. De volgende dag nog geen track & trace en begin weer te chatten , dag later het bericht dat er ‘iets vreemds’ aan de hand is want de bestelling was nog steeds niet verstuurd en wist niet te vertellen waarom. Ik vroeg of het dan alsnog niet gelijk verstuurd kon worden. En wederom geen antwoord. Daarna nog meerdere keren om antwoord gevraagd , via chat, mail en webformulier. Maar wordt compleet genegeerd .. Vraag is, wat kun je doen als er niet aan de leverplicht voldaan wordt en je geen reactie ontvangt op vragen?
Het gaat hier over prijzige artikelen vanaf €88,- , en de website ziet er zeer fancy uit wat suggereert dat ze voor kwaliteit gaan, ook in service… de praktijk blijkt anders .
Op de website van Wallfield stond levering binnen 3-5 dagen. Mooi op tijd zul je denken. Kreeg gelijk een bevestiging van de bestelling , maar toen werd het stil. Echter na een week nog steeds niks gehoord te ver verzending of track and trace. Dus een mail gestuurd , maar na twee dagen nog geen antwoord. Wederom een mail gestuurd met verzoek een update over de status te sturen. Na nog een dag geen reactie. Helaas is er geen mogelijkheid om
de klantenservice telefonisch te benaderen. Je kan alleen een webformulier invullen of een chat via whatsapp te starten. Zowel webformulier verstuurd als een chat met verzoek de mails te beantwoorden over de status van bestelling , dat het gaat om kerstkado’s en wanneer het geleverd gaat worden. Alleen via de chat kreeg ik standaard reply met de boodschap dat ze proberen binne. 24 u te antwoorden. Vervolgens kreeg ik na een halve dag een reactie op de chat dat het elk moment de deur uit kan gaan. De volgende dag nog geen track & trace en begin weer te chatten , dag later het bericht dat er ‘iets vreemds’ aan de hand is want de bestelling was nog steeds niet verstuurd en wist niet te vertellen waarom. Ik vroeg of het dan alsnog niet gelijk verstuurd kon worden. En wederom geen antwoord. Daarna nog meerdere keren om antwoord gevraagd , via chat, mail en webformulier. Maar wordt compleet genegeerd .. Vraag is, wat kun je doen als er niet aan de leverplicht voldaan wordt en je geen reactie ontvangt op vragen?
Het gaat hier over prijzige artikelen vanaf €88,- , en de website ziet er zeer fancy uit wat suggereert dat ze voor kwaliteit gaan, ook in service… de praktijk blijkt anders .
Jannie1951
vindt dit leuk
- Bezorgdeburger
- Berichten: 250527
- Lid geworden op: 23 jun 2009 23:00
Beste antwoord
Gekozen door MathildaAnna
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
@Mathilda Ana
Ze hebben logo van thuiswinkel waarborg op hun site staan. Misschien kun je daar wat mee?
https://www.thuiswinkel.org/
Zie onderaan bij klantenservice:
https://wallfield.nl/klantenservice/
Ze hebben logo van thuiswinkel waarborg op hun site staan. Misschien kun je daar wat mee?
https://www.thuiswinkel.org/
Zie onderaan bij klantenservice:
https://wallfield.nl/klantenservice/
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Dan maar naar Leiden afreizen!
Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer: Wallfield B.V.
Handelend onder de naam/namen:
Wallfield
Vestigingsadres:
Breestraat 24, 2311CS Leiden
Telefoonnummer: +31850041981
Bereikbaarheid:
Van Maandag t/m Vrijdag vanaf 09:00 tot 17:00
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 82723516
Btw-nummer: NL862580195B01
Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer: Wallfield B.V.
Handelend onder de naam/namen:
Wallfield
Vestigingsadres:
Breestraat 24, 2311CS Leiden
Telefoonnummer: +31850041981
Bereikbaarheid:
Van Maandag t/m Vrijdag vanaf 09:00 tot 17:00
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 82723516
Btw-nummer: NL862580195B01
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
7 maanden geleden stond dat adres te huur?
https://maps.app.goo.gl/ht1AMRcn3X4c4eqy8
https://maps.app.goo.gl/ht1AMRcn3X4c4eqy8
MathildaAnna
vindt dit leuk
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
- Locatie: Sluis
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Breestraat 24, 2311CS Leiden ???
Bij KvK staat er een ander vestigingsadres, namelijk Zoeterwoudseweg 11 E, 2321GL Leiden
Bij KvK staat er een ander vestigingsadres, namelijk Zoeterwoudseweg 11 E, 2321GL Leiden
ZeerPrivé
vindt dit leuk
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Als je de reviews leest is trage levering bij dit bedrijf wel een opvallend item. Drie weken lijkt daarbij geen uitzondering.
Je kan het bedrijf natuurlijk tientallen berichtjes zenden, op allerlei manieren, maar al die tijd hebben ze geen gelegenheid om jou pakje te verzenden.......
Je kan het bedrijf natuurlijk tientallen berichtjes zenden, op allerlei manieren, maar al die tijd hebben ze geen gelegenheid om jou pakje te verzenden.......
MathildaAnna
vindt dit leuk
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Tis inderdaad een fancy leeg winkelpand in een mooie winkelstraat.
Een fancy website en een heel veilige betaalmethode.
De volgende keer dit onderzoek maar vooraf doen.
Een fancy website en een heel veilige betaalmethode.
De volgende keer dit onderzoek maar vooraf doen.
MathildaAnna
vindt dit leuk
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Staat het nog steeds leeg? Volgens google streetview staat het te huur, maar dat zijn nooit uptodate foto's. Volgens google maps zit er een nagelstudio, maar er kan natuurlijk meer op die locatie zitten. Het zal geen goedkope locatie zijn.
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
@Mathilda Ana
Ze hebben logo van thuiswinkel waarborg op hun site staan. Misschien kun je daar wat mee?
https://www.thuiswinkel.org/
Zie onderaan bij klantenservice:
https://wallfield.nl/klantenservice/
Ze hebben logo van thuiswinkel waarborg op hun site staan. Misschien kun je daar wat mee?
https://www.thuiswinkel.org/
Zie onderaan bij klantenservice:
https://wallfield.nl/klantenservice/
MathildaAnna
vindt dit leuk
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Het staat nu steeds te huur.Thijs124 schreef: ↑24 dec 2023 10:097 maanden geleden stond dat adres te huur?
https://maps.app.goo.gl/ht1AMRcn3X4c4eqy8
Dit is een bedrijfsverzamelgebouw waar je kantoorunits vanaf 30 vierkante meter kan huren.
Hier zul je geen schilderijen vinden
MathildaAnna
vindt dit leuk
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
@eenwiskundestudent:
Online wordt wel glasschilderij aangeboden
Online wordt wel glasschilderij aangeboden
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Dat klopt natuurlijkBezorgdeburger schreef: ↑24 dec 2023 14:05@eenwiskundestudent:
Online wordt wel glasschilderij aangeboden
Ze doen de doorverkoop van schilderijen van andere (buitenlandse) bedrijven en hebben daarom aan een kantoortje genoeg.
MathildaAnna
vindt dit leuk
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 09 dec 2023 22:25
- Locatie: Nieuwbuinen
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Zullen ze het niet gewoon mega druk hebben vanwege de kerstdagen?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 22 dec 2023 18:27
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
Bedankt voor het meedenken!
Het vestigingsadres is mij te onzeker om er op de bonnefooi langs te rijden (kost me een halve dag)
Maar alle begrip voor kerstdruktes , daarom ook meer dan week eerder besteld. Alleen er blijken al klachten over trage levering in november genoteerd te zijn. En als het drukker is dan kun je dat vermelden bij de levertijd op de website of bij de orderbevestiging.
Desalniettemin gaat het er om dat er geen reactie komt , en is er geen ‘bereikbare’ klantenservice.
Goede tip om voortaan eerst wat voor onderzoek te doen.
En zal zeker het keurmerk eens bekijken, vermeld op de website, misschien kan ik daar nog wat mee.
Het vestigingsadres is mij te onzeker om er op de bonnefooi langs te rijden (kost me een halve dag)
Maar alle begrip voor kerstdruktes , daarom ook meer dan week eerder besteld. Alleen er blijken al klachten over trage levering in november genoteerd te zijn. En als het drukker is dan kun je dat vermelden bij de levertijd op de website of bij de orderbevestiging.
Desalniettemin gaat het er om dat er geen reactie komt , en is er geen ‘bereikbare’ klantenservice.
Goede tip om voortaan eerst wat voor onderzoek te doen.
En zal zeker het keurmerk eens bekijken, vermeld op de website, misschien kan ik daar nog wat mee.
Re: Wallfield webwinkel levert en reageert niet
MathildaAnna,
We kregen een melding over jouw reactie op het forum. Wallfield is echter bereikbaar via e-mail, WhatsApp en telefoon, maar niet in het weekend. Ik kan geen klacht of bestelling van jou terugvinden. We zouden het waarderen als je contact met ons opneemt voordat zulke onjuiste berichten worden geplaatst. Voor anderen: we zijn verhuisd naar Zoeterwoudseweg 11E en informatie over panden op internet is niet altijd actueel. Als je nog meer vragen hebt, stuur gerust een bericht naar: https://wallfield.nl/klantenservice/ en wil helpen je graag verder!! Of bekijk onze Trustpilot met meer dan 600 positieve reviews mocht je twijfelen. Bedankt, Wallfield.
We kregen een melding over jouw reactie op het forum. Wallfield is echter bereikbaar via e-mail, WhatsApp en telefoon, maar niet in het weekend. Ik kan geen klacht of bestelling van jou terugvinden. We zouden het waarderen als je contact met ons opneemt voordat zulke onjuiste berichten worden geplaatst. Voor anderen: we zijn verhuisd naar Zoeterwoudseweg 11E en informatie over panden op internet is niet altijd actueel. Als je nog meer vragen hebt, stuur gerust een bericht naar: https://wallfield.nl/klantenservice/ en wil helpen je graag verder!! Of bekijk onze Trustpilot met meer dan 600 positieve reviews mocht je twijfelen. Bedankt, Wallfield.