Ook ik zit met het angstzweet in de naad te wachten of ik wel
Of niet mijn bestelde spullen zal
Krijgen. Wellicht is naast dit forum van Radar, het aanschrijven van BOOS ook een optie
Het is inderdaad of spullen leveren binnen afgesproken termijnen of goed bereikbaar zijn voor het afhandelen van de spullen die niet geleverd kunnen worden
Ongelofelijk..Lees hier dat klanten hun terugbetaling wel direct hebben ontvangen, super blij voor jullie maar ik wacht al sinds april. Waar zou het aan liggen?
Vorige week eindelijk contact gehad dat de terugbetaling afgelopen vrijdag plaats zou vinden. Het is inmiddels dinsdag en ik heb de terugbetaling nog niet ontvangen. Ik heb het geld nodig om een nieuwe kamer te bestellen voor mijn baby. Vandaag gemaild, maar geen duidelijke reactie terug. Helaas nog geen reactie gehad over waar het nou blijft. Ik laat jullie weten als de terugbetaling gedaan is.
Ook wij hebben hetzelfde probleem met Woneninterieur….
Op 25-07-2023 stoelen besteld met order #4114, deze stoelen zouden binnen twee week geleverd worden. De levering werd door interne problemen steeds uitgesteld en na 3 maand gewacht te hebben hadden we nog niks ontvangen. Op 29-10-2023 hebben we de koop laten ontbinden en zouden we binnen 14 dagen het geld op de rekening hebben. Het is inmiddels 2024 en we hebben uiteraard nog niks ontvangen..
Bestel hier niet! Slechte service en je krijgt je bestelde artikelen niet en je geld niet terug!
Fijn voor jullie, kan je het eindelijk afsluiten.
Wij wachten nog steeds op terugbetaling. Vind het raar dat sommige eerder geld terug krijgen ondanks later geannuleerd. Wellicht door hoogte van bedrag.
Hopelijk kunnen wij ook snel melden dat het klaar is, ben er ook klaar mee!
Ik heb weken geleden een salontafel besteld en betaald. Ik krijg nooit een update, en als ik ernaar vraag komt het elke keer ‘ een paar weken later binnen ‘ .
Ik wil nu mijn geld terug want heb er geen enkel vertrouwen meer in. Op dat verzoek is nog niet gereageerd.
Ik ga proberen via juridische weg mijn recht te halen. Maar voor de zekerheid hier ook maar even de melding: NIET MEE IN ZEE GAAN, met deze onbetrouwbare partij!
Ook wij zijn slachtoffer geworden van Wonen Interieur. Order #3885 17-06-2023 geplaatst voor een TV- meubel! Zeker honderd mails heen en weer verstuurd. We kregen alleen maar loze beloftes over de levering van het TV- meubel! Terwijl het (zogenaamd) na drie weken al binnen was bij de leverancier.
Zelfs track & Trace code ontvangen en de dag van levering kregen we bericht van het logistieke bedrijf dat het meubel niet opgehaald kon worden, omdat er geen order bij de leverancier Starfurn bekend was! Zij hebben nooit een opdracht van Tom of Thomas (of hoe hij ook in het echt heet) van Wonen Interieur ontvangen. Deze bedrieger geeft telkens aan dat er fouten zijn gemaakt en dat we zelfs een korting zouden krijgen. Tot op de dag van vandaag hebben t hebben we noch een meubel, noch een korting en na officieel ontbinden van de koop noch het aankoopbedrag ontvangen. Pure oplichterij als je ons vraagt!
Wij gaan zeker nog aangifte doen bij de politie. Het kan echt niet door de beugel dat mensen die hard moeten werken voor hun geld zo opgelicht worden. En daar bedoel ik alle slachtoffers mee! Schandalig!
Ga niet in zee met deze oplichter! Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Woneninterieur, geen goed woord voor deze boevenbende over!!
Op 21 mei 2023 kochten wij bij Woneninterieur een TV meubel (order #3708) dat binnen 3-4 weken geleverd zou worden. Echter kwamen zij hun afspraken niet na en moest je overal zelf achteraan. Op 29 september lieten wij weten van de koop af te willens gezien het TV meubel na 4 maanden nog steeds niet in onze woning stond na alle valse beloftes.
Iedere keer werden er dingen beloofd maar niet nagekomen, verschillende leverdata, verschillende terugbetalingen. Letterlijk niks wat Woneninterieur zegt wordt uitgevoerd. Echt onbegrijpelijk en typische fraudeurs!!
Tot op de dag van vandaag, donderdag 4 januari 2024 hebben wij nog steeds geen terugbetaling van WonenInterieur mogen ontvangen. Er zijn zoveel beloftes gedaan over de terugbetalingen, wanneer we het konden ontvangen maar geen 1 belofte zijn ze nagekomen. Zogenaamd door interne problemen die volgens hen op 10 november waren opgelost...
@Woneninterieur, ik weet dat jullie dit mee lezen en verzoek jullie z.s.m. ons aankoopbedrag van 746,10 terug te storten. Het is werkelijk onbegrijpelijk hoeveel gedupeerde jullie achter laten en slecht behandelen. Los het op, en betaal iedereen ze geld terug!!!!
Laatst gewijzigd door S.Adrichem op 04 jan 2024 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb weken geleden een salontafel besteld en betaald. Ik krijg nooit een update, en als ik ernaar vraag komt het elke keer ‘ een paar weken later binnen ‘ .
Ik wil nu mijn geld terug want heb er geen enkel vertrouwen meer in. Op dat verzoek is nog niet gereageerd.
Ik ga proberen via juridische weg mijn recht te halen. Maar voor de zekerheid hier ook maar even de melding: NIET MEE IN ZEE GAAN, met deze onbetrouwbare partij!
Wij vinden geen bestelling op deze gegevens.
Zou u aub een mail willen sturen naar info@woneninterieur.nl met een referentie naar dit bericht?
Ook wij hebben hetzelfde probleem met Woneninterieur….
Op 25-07-2023 stoelen besteld met order #4114, deze stoelen zouden binnen twee week geleverd worden. De levering werd door interne problemen steeds uitgesteld en na 3 maand gewacht te hebben hadden we nog niks ontvangen. Op 29-10-2023 hebben we de koop laten ontbinden en zouden we binnen 14 dagen het geld op de rekening hebben. Het is inmiddels 2024 en we hebben uiteraard nog niks ontvangen..
Bestel hier niet! Slechte service en je krijgt je bestelde artikelen niet en je geld niet terug!
Ongelofelijk dit is inderdaad geen bedrijf maar mensen die graag geld buit maken van hardwerkende mensen.
5 feb! 3 tafels besteld. Inmiddels heel valse beloftes verder en nog steeds geen tafels en geen geld terug.
Onwijs vaak een belofte gekregen die ze niet nakomen. Als je ze erop aanspreekt zijn ze ook nog eens onwijs onbeschoft en zij het slachtoffer. Ongelofelijk dat zij deze praktijken voort kunnen zetten.
Aangifte is gedaan. Als er nog mensen zijn die andere juridische stappen willen zetten. Ik kom graag met jullie in contact om dit samen vorm te geven.
Klant heeft een terugbetaling ontvangen week geleden.