Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
janwillem39
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2010 13:07

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door janwillem39 »

Hier ook een bestelling gedaan #3997

Bestelling dateert van juni.
Eerst maanden moeten wachten op mijn bestelling. Wilde ik de zending uiteindelijk annuleren. Sturen ze hem toch nog op.

Inmiddels het meubel binnen. En je raad het nooit. Het meubel was gelijk bij binnen komst al beschadigd (ijzeren poot compleet afgebroken. Zo is het hier aangeleverd)

Nu inmiddels al weer maanden aan het wachten op mijn geld terug en dat ze het meubel terug komen halen.

Maar inderdaad er gebeurt niets. Mail bijna elke dag.. krijg alleen maar smoesjes. Excuses.

Maar klantvriendelijk en behulpzaam zijn. Dat zullen ze nooit doen.

Ongelofelijk dat dit soort bedrijven bestaan. Ze belazeren de boel gewoon. en als de kast weer opgehaald moet worden zijn ze niet thuis!

Jos2
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2023 21:14

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Jos2 »

Ordernr 2955. Op 05-01-2023 een salontafel besteld.
Na diverse keren contact geprobeerd te krijgen met de directeur/eigenaar van Woneninterieur heb ik wel diverse mails ontvangen met de belofte dat het geld (231,80 euro) van de niet ontvangen salontafel terugbetaald zou worden. Helaas tot op heden nog niets ontvangen op mijn rekening.
Wij kijken nu naar verdere maatregelen.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 dec 2023 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Stonden persoonsgegevens in

janwillem39
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2010 13:07

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door janwillem39 »

Correctie.

Na het plaatsen van bovenstaande bericht, kreeg ik gelijk een mailtje van Woneninterieur.

Met terugbetaling wat ze ook gelijk gedaan hebben!

In mijn ogen naar tevredenheid opgelost

Hopelijk gaan ze deze kwaliteit volhouden 👌🏻

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En het wrak ook opgehaald? 😁

SusanBakker87
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2023 06:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door SusanBakker87 »

Ook ik zit met het angstzweet in de naad te wachten of ik wel
Of niet mijn bestelde spullen zal
Krijgen. Wellicht is naast dit forum van Radar, het aanschrijven van BOOS ook een optie

Het is inderdaad of spullen leveren binnen afgesproken termijnen of goed bereikbaar zijn voor het afhandelen van de spullen die niet geleverd kunnen worden

SusanBakker87
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2023 06:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door SusanBakker87 »

UPDATE over mij en m’n angstzweet.

Ze hebben vandaag contact gezocht om de twijfels weg te halen wat betreft de tafel en matrastopper. Ze staan voor 2,5 week levertijd nu.

Hopelijk kom ik 3e week januari met de laatste update en zit ik aan mijn tafel.

Jorien85
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 dec 2023 20:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Jorien85 »

Ze zeggen wel meer :(
Maar ik hoop het voor je!
Hier nog steeds aan het wachten op geld terug sinds 7 november!

Ihsanelaa
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 nov 2023 23:39

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Ihsanelaa »

Ongelofelijk..Lees hier dat klanten hun terugbetaling wel direct hebben ontvangen, super blij voor jullie maar ik wacht al sinds april. Waar zou het aan liggen?

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou, direct, dat valt aardig tegen.

Ahmetburcu
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2023 14:42

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Ahmetburcu »

Update order 5117:

Vorige week eindelijk contact gehad dat de terugbetaling afgelopen vrijdag plaats zou vinden. Het is inmiddels dinsdag en ik heb de terugbetaling nog niet ontvangen. Ik heb het geld nodig om een nieuwe kamer te bestellen voor mijn baby. Vandaag gemaild, maar geen duidelijke reactie terug. Helaas nog geen reactie gehad over waar het nou blijft. Ik laat jullie weten als de terugbetaling gedaan is.

Ahmetburcu
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2023 14:42

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Ahmetburcu »

Update order 5117,

Inmiddels de terugbetaling ontvangen op mijn rekening. Het heeft 5 werkdagen geduurd, maar gewoon even achteraan en geduld hebben.

H. de Vries
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2024 22:40

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door H. de Vries »

Ook wij hebben hetzelfde probleem met Woneninterieur….

Op 25-07-2023 stoelen besteld met order #4114, deze stoelen zouden binnen twee week geleverd worden. De levering werd door interne problemen steeds uitgesteld en na 3 maand gewacht te hebben hadden we nog niks ontvangen. Op 29-10-2023 hebben we de koop laten ontbinden en zouden we binnen 14 dagen het geld op de rekening hebben. Het is inmiddels 2024 en we hebben uiteraard nog niks ontvangen..

Bestel hier niet! Slechte service en je krijgt je bestelde artikelen niet en je geld niet terug!

Ihsanelaa
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 nov 2023 23:39

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Ihsanelaa »

Hoi allen,

Vandaag heb ik mijn geld ontvangen van woneninterieur. Hopelijk zal iedereen zijn of haar hardwerkende geld terugkrijgen!

Jorien85
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 dec 2023 20:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Jorien85 »

Fijn voor jullie, kan je het eindelijk afsluiten.
Wij wachten nog steeds op terugbetaling. Vind het raar dat sommige eerder geld terug krijgen ondanks later geannuleerd. Wellicht door hoogte van bedrag.
Hopelijk kunnen wij ook snel melden dat het klaar is, ben er ook klaar mee!

Wiencke
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2024 12:15

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Wiencke »

Ik heb weken geleden een salontafel besteld en betaald. Ik krijg nooit een update, en als ik ernaar vraag komt het elke keer ‘ een paar weken later binnen ‘ .
Ik wil nu mijn geld terug want heb er geen enkel vertrouwen meer in. Op dat verzoek is nog niet gereageerd.
Ik ga proberen via juridische weg mijn recht te halen. Maar voor de zekerheid hier ook maar even de melding: NIET MEE IN ZEE GAAN, met deze onbetrouwbare partij!

Eso
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2024 16:13

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Eso »

Beste allen,

Ook wij zijn slachtoffer geworden van Wonen Interieur. Order #3885 17-06-2023 geplaatst voor een TV- meubel! Zeker honderd mails heen en weer verstuurd. We kregen alleen maar loze beloftes over de levering van het TV- meubel! Terwijl het (zogenaamd) na drie weken al binnen was bij de leverancier.
Zelfs track & Trace code ontvangen en de dag van levering kregen we bericht van het logistieke bedrijf dat het meubel niet opgehaald kon worden, omdat er geen order bij de leverancier Starfurn bekend was! Zij hebben nooit een opdracht van Tom of Thomas (of hoe hij ook in het echt heet) van Wonen Interieur ontvangen. Deze bedrieger geeft telkens aan dat er fouten zijn gemaakt en dat we zelfs een korting zouden krijgen. Tot op de dag van vandaag hebben t hebben we noch een meubel, noch een korting en na officieel ontbinden van de koop noch het aankoopbedrag ontvangen. Pure oplichterij als je ons vraagt!
Wij gaan zeker nog aangifte doen bij de politie. Het kan echt niet door de beugel dat mensen die hard moeten werken voor hun geld zo opgelicht worden. En daar bedoel ik alle slachtoffers mee! Schandalig!
Ga niet in zee met deze oplichter! Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

S.Adrichem
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jan 2024 18:17

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door S.Adrichem »

Woneninterieur, geen goed woord voor deze boevenbende over!!

Op 21 mei 2023 kochten wij bij Woneninterieur een TV meubel (order #3708) dat binnen 3-4 weken geleverd zou worden. Echter kwamen zij hun afspraken niet na en moest je overal zelf achteraan. Op 29 september lieten wij weten van de koop af te willens gezien het TV meubel na 4 maanden nog steeds niet in onze woning stond na alle valse beloftes.

Iedere keer werden er dingen beloofd maar niet nagekomen, verschillende leverdata, verschillende terugbetalingen. Letterlijk niks wat Woneninterieur zegt wordt uitgevoerd. Echt onbegrijpelijk en typische fraudeurs!!

Tot op de dag van vandaag, donderdag 4 januari 2024 hebben wij nog steeds geen terugbetaling van WonenInterieur mogen ontvangen. Er zijn zoveel beloftes gedaan over de terugbetalingen, wanneer we het konden ontvangen maar geen 1 belofte zijn ze nagekomen. Zogenaamd door interne problemen die volgens hen op 10 november waren opgelost...

@Woneninterieur, ik weet dat jullie dit mee lezen en verzoek jullie z.s.m. ons aankoopbedrag van 746,10 terug te storten. Het is werkelijk onbegrijpelijk hoeveel gedupeerde jullie achter laten en slecht behandelen. Los het op, en betaal iedereen ze geld terug!!!!
Laatst gewijzigd door S.Adrichem op 04 jan 2024 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

Wiencke schreef:
04 jan 2024 12:25
Ik heb weken geleden een salontafel besteld en betaald. Ik krijg nooit een update, en als ik ernaar vraag komt het elke keer ‘ een paar weken later binnen ‘ .
Ik wil nu mijn geld terug want heb er geen enkel vertrouwen meer in. Op dat verzoek is nog niet gereageerd.
Ik ga proberen via juridische weg mijn recht te halen. Maar voor de zekerheid hier ook maar even de melding: NIET MEE IN ZEE GAAN, met deze onbetrouwbare partij!
Wij vinden geen bestelling op deze gegevens.
Zou u aub een mail willen sturen naar [email protected] met een referentie naar dit bericht?

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

H. de Vries schreef:
02 jan 2024 22:48
Ook wij hebben hetzelfde probleem met Woneninterieur….

Op 25-07-2023 stoelen besteld met order #4114, deze stoelen zouden binnen twee week geleverd worden. De levering werd door interne problemen steeds uitgesteld en na 3 maand gewacht te hebben hadden we nog niks ontvangen. Op 29-10-2023 hebben we de koop laten ontbinden en zouden we binnen 14 dagen het geld op de rekening hebben. Het is inmiddels 2024 en we hebben uiteraard nog niks ontvangen..

Bestel hier niet! Slechte service en je krijgt je bestelde artikelen niet en je geld niet terug!
Klant heeft een terugbetaling ontvangen

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

AmyA schreef:
22 dec 2023 16:18
Ongelofelijk dit is inderdaad geen bedrijf maar mensen die graag geld buit maken van hardwerkende mensen.

5 feb! 3 tafels besteld. Inmiddels heel valse beloftes verder en nog steeds geen tafels en geen geld terug.
Onwijs vaak een belofte gekregen die ze niet nakomen. Als je ze erop aanspreekt zijn ze ook nog eens onwijs onbeschoft en zij het slachtoffer. Ongelofelijk dat zij deze praktijken voort kunnen zetten.

Aangifte is gedaan. Als er nog mensen zijn die andere juridische stappen willen zetten. Ik kom graag met jullie in contact om dit samen vorm te geven.

Klant heeft een terugbetaling ontvangen week geleden.

Plaats reactie