Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Hoeveel is volgens jou 1% van 20-25 vaste posters, beste onkruid?
Het gaat over het aantal users. De huiskamer is van iedereen.witte angora schreef: ↑05 jan 2024 13:15Hoeveel is volgens jou 1% van 20-25 vaste posters, beste onkruid?
En dan daarbij die 1% beslist ook niet wat er in die huiskamer besproken wordt.
En zo hebben wij weer een nieuwe discussie , toch .
Volgens mij werd nooit gezegd dat het tussen de oren zat. Alleen dat er geen oplossing was en er dus gedaan moet worden wat men kan doen.
Als je de twee links naar RTL nieuws bedoelt die zijn van andere aard dan het artikel uit de Volkskrant naar mijn mening.Moneyman schreef: ↑05 jan 2024 11:58Dan heb je voordat je verwijten ging maken inderdaad niet goed gekeken, en dat terwijl je slechts 3 berichten terug hoefde te kijken...Bezorgdeburger schreef: ↑05 jan 2024 11:34Dan heb ik dat gemist blijkbaar want ik heb afgelopen 24 uur nergens een begin van discussie gezien.
Behave dan vandaag na mijn vervolg bericht.
En zoals @onkruid71 ook aangeeft was dat geen aanzet tot discussie over PEM of Long Covid. Tenminste zo heb ik dat niet opgevat.
En dat dat bericht dan blijkbaar is gemeld met de bedoeling iemand een ban aan te smeren vind ik echt belachelijk.
Serieus? Heb je ze wel gelezen dan? Ze gaan over exact hetzelfde onderwerp. Maar goed, wat je niet wilt zien, zie je niet. Ik vind het wel weer prima, 't is tijd voor weekend en leukere dingen.Bezorgdeburger schreef: ↑05 jan 2024 15:28Als je de twee links naar RTL nieuws bedoelt die zijn van andere aard dan het artikel uit de Volkskrant naar mijn mening.
Iemand nog leuke plannen?
Nou @moneyman ik zie in de twee artikelen nergens Long Covid voorkomen.
En ook geen PEM.
En ook geen wetenschappelijk onderzoek?
En dus ook geen aanzet tot een discussie over Long Covid of PEM
Heb je misschien nieuwe leesbril nodig?
Sorry, serieus??Bezorgdeburger schreef: ↑05 jan 2024 17:14Nou @moneyman ik zie in de twee artikelen nergens Long Covid voorkomen.
En ook geen PEM.
Judith vertelt haar verhaal noodgedwongen via Facebook Messenger: bellen zou haar een PEM opleveren
1 keer wordt PEM genoemd in verhaal van Judith. Maar die artikelen van RTL gaan over ME/CVS en niet over het onderzoek naar Long Covid.angel1978 schreef: ↑05 jan 2024 17:18Sorry, serieus??Bezorgdeburger schreef: ↑05 jan 2024 17:14Nou @moneyman ik zie in de twee artikelen nergens Long Covid voorkomen.
En ook geen PEM.
Judith vertelt haar verhaal noodgedwongen via Facebook Messenger: bellen zou haar een PEM opleveren
Bezorgdeburger heeft goed gelezen.
Dus wie heeft er nu een leesbril nodig? Het komt er dus wel in voor, ondanks dat jij het tegendeel beweerde. En dan zo naar iemand uithalen?Bezorgdeburger schreef: ↑05 jan 2024 17:271 keer wordt PEM genoemd in verhaal van Judith. Maar die artikelen van RTL gaan over ME/CVS en niet over het onderzoek naar Long Covid.angel1978 schreef: ↑05 jan 2024 17:18Sorry, serieus??Bezorgdeburger schreef: ↑05 jan 2024 17:14
Nou @moneyman ik zie in de twee artikelen nergens Long Covid voorkomen.
En ook geen PEM.
Over belachelijke reacties gesproken…
Toch zijn de link van bezorgdeburger en mijn 2 linkjes 2 verschillende hoofd onderwerpen.
Entot zover de discussie.
-
Leuke plannen? Nog niet echt. Als het inderdaad een keer echt droog is ga ik in ieder geval een rondje wandelen en in de tuin mag ook wel wat gebeuren. Er draaien ook nog een paar aardige films die ik wel wil zien, Bon Bini en De Tatta’s. Ik bedoel The Old Oak en The Holdovers. Het weekend komt wel om.
-
Net even gekeken, in het wandelgebied gaat het tussen 10.00 en 12.00 ongeveer regenen. Precies de tijd dat ik normaal gesproken aan het lopen ben. En warm is het niet: gevoelstemperatuur -1 graden. Toch eens omzien voor een andere activiteit.
The Old Oak is echt een hele goede en mooie film. Zou iedereen moeten gaan zien. Dan wordt de wereld een stuk mooier.Erthanax schreef: ↑05 jan 2024 18:03Leuke plannen? Nog niet echt. Als het inderdaad een keer echt droog is ga ik in ieder geval een rondje wandelen en in de tuin mag ook wel wat gebeuren. Er draaien ook nog een paar aardige films die ik wel wil zien, Bon Bini en De Tatta’s. Ik bedoel The Old Oak en The Holdovers. Het weekend komt wel om.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
The Old Oak....goeie tip!
Belt hier net iemand aan. Via de intercom gevraagd wie het was, ik kreeg alleen 'gas en licht' te horen. De deur maar even open gedaan, direct erheen gelopen en even uitgelegd dat we in ons complex een regel hebben dat we geen deur aan deurverkopers binnenlaten. Dat ik m dan ook direct de deur ging wijzen. Die gozer had een jas aan met Essent en Ziggo op de borst, hoe duidelijk wil je het hebben.