Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Sinds een paar maanden heb ik een administratie probleem met Bol.com. ik probeer dit telefonisch op te lossen maar niet geslaagd.
Op de website gekeken waar ik een klacht in kan dienen. Dit gedaan te hebben heb ik te maken gehad met 6 verschillende medewerkers en krijg tegenstrijdige antwoorden. Uiteindelijk ben ik geen stap verder en voel dat ik in rondjes draai en ben machteloos. Hoe verder vraag ik me af? Ik vind dat dit echter niet kan.
Op de website gekeken waar ik een klacht in kan dienen. Dit gedaan te hebben heb ik te maken gehad met 6 verschillende medewerkers en krijg tegenstrijdige antwoorden. Uiteindelijk ben ik geen stap verder en voel dat ik in rondjes draai en ben machteloos. Hoe verder vraag ik me af? Ik vind dat dit echter niet kan.
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Wat is je probleem?
Wat zijn de tegenstrijdige antwoorden die je krijgt?
Hoe verder? Leg je probleem is uit want niet negatief bedoeld als je net zo duidelijk tegen de Bol helpdesk bent snap ik dat je niet verder komt
Wat zijn de tegenstrijdige antwoorden die je krijgt?
Hoe verder? Leg je probleem is uit want niet negatief bedoeld als je net zo duidelijk tegen de Bol helpdesk bent snap ik dat je niet verder komt
Aygulf
, bupaul
, Annemieke67
, DeZevendeHenk
en Dirkie
vinden dit leuk
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 mar 2014 16:27
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Ook meegemaakt...Zou geld terug krijgen van een artikel dat stuk was gegaan. Meisje had mij een bedrag gemeld. Toen het geld maar niet kwam en ik besloot te gaan bellen. Bleek dat ik de helft van het toegezegde bedrag maar zou krijgen. Was een foutje bij mijn eerste gesprek. Een mondelinge overeenkomst telt dus niet bij Bol. En idd wel 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Jammer was een best tevreden klant maar bestel vanaf toen bij Amazon.
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Dus door 1 foutje laat je een bedrijf waar je best wel tevreden was stikken en ruilt ze in voor een niets ontziende multinational die als voornaamste doel heeft lokale bedrijven uit de markt te drukken met hun veel diepere zakken hebben..... En zodra de concurrentie weg is gedrukt ben je van ze afhankelijk. Ben benieuwd hoe je reageert als een concurrent van jouw werkgever zoiets zou doen.ingrid1961 schreef: ↑08 jan 2024 14:58Ook meegemaakt...Zou geld terug krijgen van een artikel dat stuk was gegaan. Meisje had mij een bedrag gemeld. Toen het geld maar niet kwam en ik besloot te gaan bellen. Bleek dat ik de helft van het toegezegde bedrag maar zou krijgen. Was een foutje bij mijn eerste gesprek. Een mondelinge overeenkomst telt dus niet bij Bol. En idd wel 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Jammer was een best tevreden klant maar bestel vanaf toen bij Amazon.
Annemieke67
, Dirkie
en Lady1234
vinden dit leuk
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Bol.com is natuurlijk niet zo groot aks Amazon, maar om ze nou te framen als een lokaal bedrijf dat het beste voor heeft met zijn beminde clientèle gaat wat ver. Ze zetten hun leveranciers net zo goed keihard en nietsontziend onder druk, en proberen net zo goed de detailhandel uit de markt te drukken.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Wat was er stuk gegaan dan? Wiens schuld was dat dan?ingrid1961 schreef: ↑08 jan 2024 14:58Ook meegemaakt...Zou geld terug krijgen van een artikel dat stuk was gegaan. Meisje had mij een bedrag gemeld. Toen het geld maar niet kwam en ik besloot te gaan bellen. Bleek dat ik de helft van het toegezegde bedrag maar zou krijgen. Was een foutje bij mijn eerste gesprek. Een mondelinge overeenkomst telt dus niet bij Bol. En idd wel 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Jammer was een best tevreden klant maar bestel vanaf toen bij Amazon.
Misschien heb je te maken gehad met een wederverkoper die het platform Bol.com gebruikt en ben je van het kastje naar de muur gestuurd?
Vervelende ervaring ; voortaan alleen schriftelijk communiceren, dan heb je de dingen zwart op wit.
Zelf heb ik nooit vervelende ervaringen met Bol.com.
Één keer , ook een miscommunicatie met een wederverkoper, maar dat is uiteindelijk prima door Bol.com zelf opgepakt en opgelost.
Mijn advies : probeer het opnieuw , zet de hele casus op papier mét een tijdlijn.
Én naar Bol.com zelf én naar de wederverkoper, indien van toepassing.
-
- Berichten: 1456
- Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Hoe kan Bol nu weten wie er gelijk heeft, als het gaat om een mondeling afgesproken bedrag ??ingrid1961 schreef: ↑08 jan 2024 14:58Ook meegemaakt...Zou geld terug krijgen van een artikel dat stuk was gegaan. Meisje had mij een bedrag gemeld. Toen het geld maar niet kwam en ik besloot te gaan bellen. Bleek dat ik de helft van het toegezegde bedrag maar zou krijgen. Was een foutje bij mijn eerste gesprek. Een mondelinge overeenkomst telt dus niet bij Bol. En idd wel 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Jammer was een best tevreden klant maar bestel vanaf toen bij Amazon.
Ik ben geen fan van Bol (koop het liefst in fysieke winkels) maar dat je van mening bent dat jij gelijk moet krijgen is heel vreemd.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 apr 2024 22:41
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Nu reeds 7 weken bezig met tv die via bol.com aangeschaft is en binnen 3 maanden defect is. Reparateur 2x geweest en heeft uitspraak gedaan dat deze tv niet te repareren is. Samsung wijst naar bol en bol wijst naar samsung. En de klant staat met lege handen. Bij klantenservice van bol begin je steeds opnieuw en krijg je hele verschillende antwoorden ( u wordt morgen teruggebeld of u ontvangt een mail of het ligt nu bij afdeling x en een dag later zou het bij afdeling Y liggen. Daarbij ook verschillende uitspraken over de evt oplossing: tv zal omgeruild worden tot geeft u toestemming voor terugstorten van de dagwaarde van de tv op moment dat de tv aangemeld is voor reparatie?
Kortom er zit geen enkele lijn of betrouwbaarheid in de klantenservice. Ben nog nooit teruggebeld (ondanks meerdere toezeggingen).
Kortom er zit geen enkele lijn of betrouwbaarheid in de klantenservice. Ben nog nooit teruggebeld (ondanks meerdere toezeggingen).
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Stuur ze een ingebrekestelling en ontbindt de overeenkomst.
Re: Bol.com geeft tegenstrijdige antwoorden
Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel verschil tussen de multinationals Ahold en Amazon.rwolters schreef: ↑08 jan 2024 21:58Dus door 1 foutje laat je een bedrijf waar je best wel tevreden was stikken en ruilt ze in voor een niets ontziende multinational die als voornaamste doel heeft lokale bedrijven uit de markt te drukken met hun veel diepere zakken hebben..... En zodra de concurrentie weg is gedrukt ben je van ze afhankelijk. Ben benieuwd hoe je reageert als een concurrent van jouw werkgever zoiets zou doen.