Je ziet het niet of wilt niet zien dat dit bedrijf nu een pyramidespel is geworden.
Ze betalen de nieuwe aanbetalingen uit aan de klagende eerdere klanten en hebben daardoor onvoldoende geld om de nieuwe producten te bestellen bij hun leveranciers. Voila, de nieuwe klagers zijn geboren en zullen over 3 maanden hier hun beklag wel weer doen.
Dit bedrijf klapt binnenkort met een grote knal uit elkaar
Je verhaal hangt van de invullingen en aannames aan elkaar. En je conclusie is dus ook niets meer dan dat: een aanname.
Lees mijn bijdragen nog eens. Dan zulke zelf ook concluderen dat je eerste zin hierboven opnieuw is gebaseerd.
Laten we voor alle tot nu toe nog gedupeerden hopen dat het nu een omgekeerde pyramide is, zeg maar een trechter.
Zodra die helemaal leeg is zijn hopelijk alle gedupeerden terugbetaald.
Als de zaak eerder klapt is dat voor niemand een voordeel.
Helaas hier het volgende slachtoffer. Op 11juli onze kast besteld (ordernummer 4030). Afgelopen 15 december was voor de 6de keer afgesproken om de kast te leveren. Helaas zonder bericht WEER niet geleverd. Geen contact te krijgen en dezelfde dag dan ook de order geannuleerd. Tot op heden daar ook geen reactie op en morgen verloopt de wettelijke termijn van 14 dagen om terug te betalen. We zien ons genoodzaakt om een incassobureau in te schakelen of een kort geding aan te spannen. Met een kleine op komst was dit het allerlaatste waar we op zaten te wachten.
Ik sluit me er ook bij aan om een collectieve claim in te dienen en zie mezelf ook genoodzaakt om aangifte te gaan doen, want dit kan zo echt niet.
Ik kan alleen iedereen maar afraden om hier niet te bestellen!
Kleine update. Na ook diverse betaling beloftes niet te zijn nagekomen hebben wij afgelopen week besloten aangifte te doen. Ze hadden zelf een betaling voorstel gedaan (voor maandag 8januari 16.00u zou alles terug betaald zijn), nadat dit niet was nagekomen zouden we telefonisch contact krijgen enz. Helaas gebeurd geen van alle en gaan we nu opzoek om een incassobureau in te schakelen.
Update over mijn orders.
Helaas hebben wij nog steeds geen geld retour mogen ontvangen van order 4524 + 4534.
Beide orders zijn op 27 novemeber geannuleerd.
Helaas krijg ik nu ook maar minimaal contact met het bedrijf. Afgelopen week zou de volledige terugbetaling gedaan worden maar helaas heb ik nog geen geld terug.
@Woneneninterieur: Graag zou ik dit willen oplossen en uiteraard dit vermelden in dit forum!
Bestel hier niet, na ontvangst van je betaling word je aan het lijntje gehouden en krijg je valse beloftes over de levering van je order.
Zoals andere hier ook aangeven hebben wij ook een zeer negatieve ervaring met dit bedrijf.
Begin oktober 2 orders geplaatst (nieuwe babykamer en box) met een levertijd van 2 – 3 weken. De orders werd direct netjes bevestigd.
Na 3 weken toch maar eens contact opgenomen wanneer er geleverd zou gaan worden. Reactie was dat er de week erop contact opgenomen zou worden voor een leverdatum geen contact opgenomen.
Weer 2 weken later wordt er aangegeven dat de order de volgende week verstuurd gaat worden, weer niets ontvangen of een leverdatum bekend. Uiteindelijk werd ons beloofd dat op 28.11 beide orders geleverd zouden worden. Helaas was dit weer een loze belofte en werd dit niet nagekomen. Hierop hebben wij besloten om beide orders op 27.11.2023 te annuleren. We hadden geen vertrouwen dat dit goed zou gaan komen, wij moeten ook zekerheid hebben dat de babykamer op tijd geleverd zou gaan worden.
De annulering werd zeer vlot opgepakt, per mail, en bevestigd dat we binnen 14 dagen ons geld retour zouden krijgen.
Helaas hebben wij, na meerdere herinneringen gestuurd te hebben, nog steeds het geld niet retour.
Dit bedrijf is redelijk vlot met reageren per mail, maar niet betrouwbaar als het gaat om de levering van je bestelde producten en/of het retour betalen van je geannuleerde order. Ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Hopelijk dat wij snel ons geld retour krijgen, in dat geval zal ik een update geven op deze review met de uitkomst!
Holy F*ckeroni…. Ik heb vandaag mijn geld ontvangen voor mijn bestelling. Hierbij is voor mij het gelukkig afgerond en kan ik door met m’n leven… Ik hoop voor iedereen dat ze snel hun betalingen terugkrijgen. Laat je bestelling annuleren indien nog niet gedaan is.
Voor nu heb ik het programma BOOS losgelaten. Wellicht dat anderen hierin nog wel hulp kunnen vinden.
Ook ik zit met het angstzweet in de naad te wachten of ik wel
Of niet mijn bestelde spullen zal
Krijgen. Wellicht is naast dit forum van Radar, het aanschrijven van BOOS ook een optie
Het is inderdaad of spullen leveren binnen afgesproken termijnen of goed bereikbaar zijn voor het afhandelen van de spullen die niet geleverd kunnen worden
Dat incassobureau kost u alleen nog maar meer geld. Zij kunnen niets meer doen dan dat uzelf kunt doen.
Ik neem aan dat hun toch meer middelen tot hun beschikking hebben als dat ik heb.
Ik zou ook gewoon het liefst hebben dat het niet nodig is en woneninterieur mijn geld terug betaald. Maar dat zitten wachten en niks kunnen dat is niet aan mij besteed. Daarbij is het teveel geld.
Woneninterieur kom gewoon over de brug zou ik ook willen zeggen!
Dat incassobureau kost u alleen nog maar meer geld. Zij kunnen niets meer doen dan dat uzelf kunt doen.
Ik neem aan dat hun toch meer middelen tot hun beschikking hebben als dat ik heb.
Nee. Dan had je naar een gerechtsdeurwaarder moeten gaan. Een incassobureau doet exact hetzelfde als jij (bellen, mailen, brieven sturen), verder niets.
Woneninterieur betaalt niet terug na annuleren bestelling #4221
Zondag 13 augustus 2023 een tv-meubel besteld dat binnen enkele weken geleverd zou worden. Helaas heb ook ik nooit een meubel ontvangen. Dinsdag 21 november annuleerde ik de bestelling, omdat ik geen vertrouwen meer had dat het meubel daadwerkelijk geleverd wordt. Het geld zou - zoals de voorwaarden stellen - binnen 14 dagen op mijn rekening staan. Het is nu 16 januari 2024 en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik heb aangifte gedaan en ga kijken welke juridische stappen ik kan ondernemen om mijn geld terug te krijgen.
Ik hoop dat de verkoper snel bij zinnen komt en beseft dat je zo niet met consumenten omgaat. Dit moet stoppen. Teveel mensen worden de dupe van een aankoop bij Woneninterieur...
Ik ben ook al maanden aan het wachten op een terugbetaling. Order 3753 en 3783! Contact is ondertussen al niet meer te krijgen. Ik lees dat dit bij veel mensen zo is. Ik hoop dat woneninterieur dit meelezen anders ga ik dit escaleren naar de media met BOOS en andere programma's.
Gelukkig hebben wij gisteren ook ons geld ontvangen. Na annuleren op 7 november waren wij blijkbaar eindelijk "aan e beurt". Maandag nog keurig gebeld met excuses en dat het nu echt terug betaald zou worden, en dus ook gedaan. Prima gesprek waarin ik ze nogmaals op het hart heb gedrukt wat hun acties voor gevolgen hebben voor de consument, alle onzekerheid en stress die er in gaat zitten. Ik hoop dat ze de bedrijfsvoering op orde krijgen! En iedereen zijn producten of geld krijgt.
Wat een waardeloos bedrijf. Wij zijn/worden ook belazerd. Je wordt alleen maar aan het lijntje gehouden. Telkens zeggen ze te komen leveren. Telefonisch niet bereikbaar. Ook na annuleren order wordt er telkens beloofd terug te betalen, maar dat gebeurt vervolgens niet. Heel onbetrouwbaar.
Wat een waardeloos bedrijf. Wij zijn/worden ook belazerd. Je wordt alleen maar aan het lijntje gehouden. Telkens zeggen ze te komen leveren. Telefonisch niet bereikbaar. Ook na annuleren order wordt er telkens beloofd terug te betalen, maar dat gebeurt vervolgens niet. Heel onbetrouwbaar.
Kunt u iets meer vertellen over hoe en wat , is zo makkelijk om wat roepen
Vorige week woensdag uiteindelijk een telefoontje met excuses etc etc. van Tom.
Of we toch nog even geduld wilden hebben, woensdag 17 januari zou het geld op onze rekening staan en zou Tom nog even bellen of het ok was.
Het klonk zo serieus en echt, ik gaf hem het voordeel van de twijfel.
Maar wat voel je je dan belazerd als woensdag 17 Januari gewoon weer voorbij gaat, zonder geld op de rekening, geen belletje, en ook geen reactie op mail. Ronduit SCHANDALIG Tom, zoals jij met het vertrouwen van mensen omgaat.