Dat is geen nieuws, dat hebt u al verscheidene keren geschreven.
Netflix onredelijk over delen account
DeZevendeHenk
vindt dit leuk
-
- Contacteer:
Re: Netflix onredelijk over delen account
Hmmm ik betaal nog steeds 2,00 voor Prime.Nevyn schreef: ↑20 jul 2023 18:59heb Netflix net opgezegd, 15 euro per maand vind ik toch wat veel worden. Kan er de laatste tijd ook niet echt meer iets vinden.
Ga nu een tijdje naar Sky show time, voor 6.99 euro .
Verder nog Prime voor 3.99 inclusief gratis verzendingen via Amazon.
En natuurlijk Ziggo zelf.
We hebben teveel keuze tegenwoordig .
Maar goed de eerste streaming dienst ViaPlay is nu in slecht weer beland en waarschijnlijk volgen er meer.
-
Het regelmatig benadrukken van dat idiote woke gebeuren kan geen kwaad.
Foutje niet 3,99 maar 2,99Teunbosseman schreef: ↑20 jul 2023 22:40Hmmm ik betaal nog steeds 2,00 voor Prime.Nevyn schreef: ↑20 jul 2023 18:59heb Netflix net opgezegd, 15 euro per maand vind ik toch wat veel worden. Kan er de laatste tijd ook niet echt meer iets vinden.
Maar goed de eerste streaming dienst ViaPlay is nu in slecht weer beland en waarschijnlijk volgen er meer.
-
- Contacteer:
Mijn foutje ook is 2,99 geen 2,00. Verkeerde toets gedruktNevyn schreef: ↑21 jul 2023 08:08Foutje niet 3,99 maar 2,99Teunbosseman schreef: ↑20 jul 2023 22:40Hmmm ik betaal nog steeds 2,00 voor Prime.Nevyn schreef: ↑20 jul 2023 18:59heb Netflix net opgezegd, 15 euro per maand vind ik toch wat veel worden. Kan er de laatste tijd ook niet echt meer iets vinden.
Nevyn
vindt dit leuk
We komen er wel.
tja, iedereen dacht dat dit wel het einde van Netflix zou zijn, men op alternatieven zou overschakelen en/of illegaal zou gaan, maar die hebben het toch niet bij het juiste eind gehad.ZeerPrivé schreef: ↑20 jul 2023 16:50Ik heb niet de indruk dat de opzegging van topicstarter, Netflix veel schade heeft berokkend.
Sinds maart zijn er 5,9 miljoen nieuwe abonnees bij gekomen. Dat zijn er ruim twee keer zoveel als analisten op Wall Street vooraf hadden gedacht. In totaal heeft Netflix nu meer dan 238 miljoen abonnees wereldwijd.
Een van de belangrijkste oorzaken van de forse groei is dat Netflix heeft ingegrepen bij mensen die hun account deelden met vrienden en familie. Door het delen van een account hielden de klanten hun maandelijkse kosten lager, maar liep Netflix inkomsten mis.
https://www.nu.nl/tech/6273142/veel-mee ... is-is.html
https://www.nu.nl/tech/6298913/delen-va ... -snel.html
-
Kennelijk zijn een hoop mensen meer verslaafd aan Netflix als ze dachten.
-
- Contacteer:
Is geen verslaving ( misschien voor sommige ) maar ander soort televisie. Ik kijk bijna geen reguliere tv meer, heel veel herhalingen.witte angora schreef: ↑24 jan 2024 09:42Kennelijk zijn een hoop mensen meer verslaafd aan Netflix als ze dachten.
Meeste sporten zitten achter betaal tv.
Waar je vroeger met reguliere tv een week moest wachten op vervolg kun je nu doorkijken.
Moet je verslaafd zijn dan om ergens een abonnement op te hebben?witte angora schreef: ↑24 jan 2024 09:42Kennelijk zijn een hoop mensen meer verslaafd aan Netflix als ze dachten.
-
Nee, je moet verslaafd zijn om niet zonder te kunnen.
Maar waarom zou je zonder moeten zijn? Omdat er nu voor betaald moet worden?
De vraag is meer: wil je zonder - in dit geval - Netflix. Miljoenen niet blijkbaar.
-
Ik reageerde dus op angel.angel1978 schreef: ↑24 jan 2024 09:29tja, iedereen dacht dat dit wel het einde van Netflix zou zijn, men op alternatieven zou overschakelen en/of illegaal zou gaan, maar die hebben het toch niet bij het juiste eind gehad.
Wat heeft dat met verslaafd zijn te maken dan?witte angora schreef: ↑24 jan 2024 13:25Ik reageerde dus op angel.angel1978 schreef: ↑24 jan 2024 09:29tja, iedereen dacht dat dit wel het einde van Netflix zou zijn, men op alternatieven zou overschakelen en/of illegaal zou gaan, maar die hebben het toch niet bij het juiste eind gehad.
-
Met die beweegreden kunnen we ook stellen dat jij verslaafd bent aan Radar. Misschien tijd om daar eens wat mee te gaan doen.
witte angora
vindt dit leuk
Bijzondere conclusie. Kennelijk zijn er ook veel mensen verslaafd aan brood, of internet, of telefoon. En wat te denken van werkgevers die iedere maand weer een hoop uitgeven om jun werknemers te laten komen. Verslaafd aan mensen om zich heen.....witte angora schreef: ↑24 jan 2024 09:42Kennelijk zijn een hoop mensen meer verslaafd aan Netflix als ze dachten.