LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA GOEDE VERLIEZER

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door thoompy »

Deze week keurig het geld wat ze volgens de uitspraak moesten betalen op mijn rekening gehad .
De strijd met Dexia is nu persoonlijk over maar mijn strijd voor algemeen gaat natuurlijk door :twisted:
De rest van mij restschuld wat niet zo veel meer is vergelijken met wat er stond probeer ik nu bij mijn tussen persoon te verhalen .
Wij zijn al in onderhandeling :evil:
Ook thoompy gaat door samen met PAL voor de strijd met andere .. 8)

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Thoompy,

Kun je me de berekening geven hoe ze komen aan het bedrag wat ze je hebben overgemaakt?

Het gaat me niet erom hoeveel euro’s jij hebt gekregen maar hoe ze het hebben berekend.

Groeten justice

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door thoompy »

Alles staat beschreven in mijn uitspraak die op de site van DSI staat daar staat alles in :lol:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ja maar hebben ze de daling AEX berekend afgetrokken van de op de contracten vermelden koersen of van de werkelijke koersen na 1 respectievelijk 2 jaar.

Dat scheelt nog al wat!

Groeten justice

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door thoompy »

De AEX was voor de helf gezakt dan kan je nog kijken tussen begin handel en end handel maar dat was bijna gelijk .
Maar hij was ongeveer de helft gezakt.
Als ik nu de som opmaakt komt mij verlies overeen met resschuld niet betalen en inleg kwijt .
Als ik dat bedrag wat ik heb terug gekregen bij mijn bereking voeg komt het er op neer dat ik mijn inleg kwijt bent en dan zijn al mijn advocaat kosten gedekt dus een verlies van ongeveer 9000 euro op dit avontuur ik heb helaas een hoop kosten moeten maken aan mijn zaak dus vandaar.Voorbeeld he :lol:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ja Thoompy je bent echt een voorbeeld prototype.

Als we zo’n goed voorbeeld als jou niet hadden dan hadden we het wellicht moeten doen met de 75-25% schadeverdeling. Nu krijgen vele nog de helft van hun inleg terug waarmee de advocaat betaald kan worden.

Groeten justice

serious
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 mar 2005 23:42

Re: DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door serious »

Thoompy,

Ik heb twee vragen aan je:

1: Welk uitspraaknummer is het op de site van DSI?

2: Had je de restschuld al betaald van te voren of nog niet?

Misschien heb je die vragen al eens beantwoord, maar heb het niet kunnen vinden :oops:

Je bent inderdaad een echt voorbeeld voor alle gedupeerden hier!!

Alvast bedankt!

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door thoompy »

Ze zijn niet uit gegaan van de fondsen in mijn contract.
Ze zijn gewoon van de AEX in het algemeen uit gegaan. vandaar :(

saskia
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2003 17:49

Re: DEXIA GOEDE VERLIEZER

Ongelezen bericht door saskia »

Dat van dat verhalen op tussenpersoon is goed idee.

Ik ken iemand die heeft daar succes mee gehad.

Als het een beetje fatsoenlijk bedrijf is, meestal assurantiekantoor of zo , ben je niet kansloos.

Als het niet opschiet kun je op subtiele wijze laten weten dat je connecties hebt met kranten of plaatslijk blad en dat je je verhaal compleet laat afdrukken.
Beloof van jou kant uit geheimhouding en totaal geen publiciteit wanneer ze wel bereid zijn substantieel bedrag te betalen.

Gesloten