Vandaag kreeg ik eerst een SMS van Ziggo met de melding dat er onderhoud zou worden gedaan aan het netwerk.
Ik kreeg ook een brief, met mijn naam, adres en een klantnummer, met een identieke melding.
Er is alleen één probleem: ik ben helemaal geen klant van Ziggo. Mijn internet en tv worden geleverd door KPN, voorheen XS4all. Ik ben ook nooit klant geweest van Ziggo. Dus hoe komen ze aan mijn naam, adres, telefoonnummer en hoezo heb ik bij hun een klantnummer? En wat willen ze van mij?
Hans
Diemen
Ziggo heeft mij ongevraagd tot klant gemaakt
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:20
Re: Ziggo heeft mij ongevraagd tot klant gemaakt
Heb je ook contact gehad met Ziggo zelf?
Dorfje
vindt dit leuk
Re: Ziggo heeft mij ongevraagd tot klant gemaakt
Vraag zelf ff bij Ziggo.
Hier weet niemand er iets van.
Wij kunnen dat niet gaan vragen. Privacy.
Hier weet niemand er iets van.
Wij kunnen dat niet gaan vragen. Privacy.
Re: Ziggo heeft mij ongevraagd tot klant gemaakt
Inderdaad, vraag na bij Ziggo welke producten u op dat klantnummer zou afnemen. Controleer voor de zekerheid ook uw betaalrekening. U zou de eerste niet zijn die jarenlang ergens voor betaalt zonder zich daarvan bewust te zijn.