LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
serious
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 mar 2005 23:42

Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door serious »

Hallo allemaal,

Ik weet dat het al vaak aan de orde is geweest. Maar via deze weg wil ik eigenlijk contact zoeken met andere gedupeerden die de restschuld hebben betaald (wel of niet onder protest) en wat ze nu doen. Ik vraag dit omdat de meeste topics gaan over mensen die nog niet of gedeeltelijk hebben betaald. Ik ben namelijk benieuwd wat er in gedupeerden omgaat die alle termijnen (inleg dus) hebben betaald plus de gehele restschuld en wat men van plan is er tegen te doen. Jullie kunnen mailen naar: [email protected]
Misschien dat we samen iets kunnen doen dmv een groepsproces of iets dergelijks. Kortom: Laat svp van je horen, want ik heb het gevoel dat deze groep in de minderheid is.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste serious,

Door mij is onder protest betaald! In november 2004 heb ik Dexia gedagvaard [in groepsverband].
Ben benieuwd wat dit op gaat leveren!!

:wink:

Gast

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door Gast »

50% schat ik de kans, als je geluk hebt. Inside info 8)

Vinnie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2005 09:37

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door Vinnie »

Sja....ook ik hoor hier bij, maar heb geen flauw idee wat te doen....
Heb dus wel 'onder protest' betaald, moest wel, wegens aanschaf nieuw huis moest mijn BKR registratie daar weg...

Dus tips? Meld ze gerust....

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door Dubio »

Voel u goed, voel u rechtschapen. U heeft zich aan uw contract gehouden. Als Hitler zich aan het verdrag van Munchen had gehouden had de wereld er heel anders uitgezien.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door impact »

Nee suffe Dubio! Als Chamberlain en Daladier in 1938 fors hadden opgetreden was er aan Hitler een halt toegeroepen.

De parallel gedupeerden versus Dexia lijkt me duidelijk. Zelfs voor jou.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door Dubio »

Als de beurs was blijven stijgen, wat zowel Dexia als de gedupeerden voor ogen had, dan had Dexia zich echt wel aan haar afspraken gehouden en had royaal uitgekeerd. Net als in het verleden.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door Janny »

Geplaatst op 10 Mrt 2005 23:29 door serious


--------------------------------------------------------------------------------

Dit was de vraag en het onderwerp. niet afdwalen aub.

Hallo allemaal,
Ik weet dat het al vaak aan de orde is geweest. Maar via deze weg wil ik eigenlijk contact zoeken met andere gedupeerden die de restschuld hebben betaald (wel of niet onder protest) en wat ze nu doen. Ik vraag dit omdat de meeste topics gaan over mensen die nog niet of gedeeltelijk hebben betaald. Ik ben namelijk benieuwd wat er in gedupeerden omgaat die alle termijnen (inleg dus) hebben betaald plus de gehele restschuld en wat men van plan is er tegen te doen. Jullie kunnen mailen naar: [email protected]
Misschien dat we samen iets kunnen doen dmv een groepsproces of iets dergelijks. Kortom: Laat svp van je horen, want ik heb het gevoel dat deze groep in de minderheid is.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!

Greyhoundko
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2005 09:56

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door Greyhoundko »

Toen wij alles (onder protest) hadden betaald aan Dexia is dat wel gedaan onder advies van Stichting Lease Verlies.
Daarom snap ik niet waarom er voor ons "betalenden" niets geregeld wordt. Ik heb er wel mijn hypotheek voor om moeten zetten om aan het geld te komen. Ik heb dit wel gedaan n.a.v. het advies van Stichting Lease Verlies.

Jos S
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2005 15:49

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door Jos S »

Ja ook ik heb onder protest betaald en wat verder te doen is onduidelijk

Heb steeds meer de indruk dat Lease verlies steeds meer intresse krijgt voor de eigen stichting inplaats van voor de gedupeerden Voor 4 1/2 miljoen moet je toch noch wel een procesje kunnen voeren nietwaar ?
Jos

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door Idaho »

Tja, ook alles betaald middels een forse lening.
Wat te doen?
Stukje over de A'damse kantonrechters al gelezen? Staat onder de topic "de grens is bereikt".

Laten we onszelf dus maar niks wijsmaken, we kunnen gewoon met een prop in de mond afwachten hoe er over ons beschikt wordt!!!

Dat kunnen we doen!

serious
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 mar 2005 23:42

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door serious »

Beste serious,

Door mij is onder protest betaald! In november 2004 heb ik Dexia gedagvaard [in groepsverband].
Ben benieuwd wat dit op gaat leveren!!
Mag ik vragen via welke advocaat dit is gebeurd? Ik probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen en de mogelijkheden op een rijtjes te zetten. Alvast bedankt!

Overigens allemaal bedankt voor jullie reactie. Mocht er iemand nog een idee hebben, alles is welkom!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Serious,

Kijk in je mailbox!

Vrg

krebbers
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 dec 2004 23:51

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door krebbers »

Ja ook ik heb begin jan. van dit jaar, mijn lease contract beëindigd. Je moet wel, wil je een verhoging van je hypotheek kunnen krijgen, voor groot onderhoud aan je huis. Zo'n BKR registratie is dan een groot struikelblok voor de bank. Mijn contract liep 15 jaar waarvan ruim 6 jaar er nu opzaten. Na 5 jaar kon je boetevrij opzeggen, over restschulden werd natuurlijk niet gerept door mijn tussenpersoon van spaarselect. Ook niet toen ik uitdrukkelijk vroeg wat de risico's waren. In de folder die ik nog heb staat ook niets, als je hem nu leest [en je zou niet beter weten] zou je er zo weer in trappen. Ik heb onder protest mijn restschuld betaald.
Ik ben bang dat Dexia, als excuus gebruikt, dat ik mijn 15 jaar niet vol heb gemaakt en daardoor misschien wel geen schade had geleden als ik maar stug was doorgegaan.
Maar ik moest wel!!!
Ik zou het heel oneerlijk vinden als mensen die met veel pijn en moeite geld lenen voor de restschuld, uitgesloten zouden worden van een vergoeding. WIJ ZIJN NET ZO GOED BEDONDERD!!!!!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Gedupeerden die alles hebben betaald verenigd u!

Ongelezen bericht door croosjes »

krebbers,kijk om je heen en informeer overal.

vrgr.Andre

Gesloten