Ah, de zoveelste kansloze discussie met de medische beterweter
Waarom?
Waarom? Nou, heel simpel: jij weet het in iedere medische discussie beter dan de medische wetenschap, en je bent nooit ergens van te overtuigen. Vandaar het kansloze, en vandaar de medische betweter.
Nee niet in iedere medische discussie. Ik praat alleen maar over hetgene waar ik wel weet van heb en de geschiedenis ken.
Maar jij laat overkomen alsof ik ongelijk heb. Ik heb jou nog niet het tegendeel zien bewijzen dat ik ongelijk heb.
En waarom wil jij mij overtuigen dat ik ongelijk heb?
Ik heb pijn in mijn linker wenkbrauw. Laten we daar eens een discussie over gaan starten. Iemand die naar me wil luisteren?
Roept u maar.
Het doet zo zeer, maar ze zeggen dat het tussen de oren zit. Dat zal toch niet? Ja, in zekere zin wel natuurlijk, maar mijn neus zit ook tussen mijn oren. Ogen ook. Maar dat is wat anders volgens mij. Mijn oren doen geen pijn. Naja, ze doen wel pijn, als mijn hoorapparaten te hard staan. Of als er teveel lawaai is Maar die pijn is anders dan die in mijn wenkbrauw.
Misschien dat Leon wel een middeltje weet? Zou het? Eindelijk verlichting?
Waarom?
Waarom? Nou, heel simpel: jij weet het in iedere medische discussie beter dan de medische wetenschap, en je bent nooit ergens van te overtuigen. Vandaar het kansloze, en vandaar de medische betweter.
Als je denkt dat "DE" medische wetenschap überhaupt bestaat, dan geloof je blijkbaar graag in sprookjes.
Wetenschappelijk worden, vooral op medisch gebied voortdurend zaken "bewezen" en weer ontkracht, thesis en antithesis.
Ik vermoed zo dat Onkruid71 iets nuchterder is dan jij en niet alles als zoete koek slikt.
Liever overjarige, daar zit tenminste nog smaak aan. En dan vers van de kaasboer, of van een kleine zelfstandige neringdoende.
Heerlijk. Kop thee erbij, en dan liefst rookthee van Simon Levelt. In de herst/winter heeft dat altijd iets extra's, iets bijzonders. Muziekje erbij, jazz, of deze keer eens wat anders. En intussen de gebruiksaanwijzing van de Permanent Marker door spitten.
Nou ik er aan denk, Permanent Marker, zet dat ding ook krullen? Dan lijkt het net echt.
Waarom?
Nou,valt deze keer wel mee,Onkruid herhaalt enkel een paar stukjes uit het betoog van hoogleraar van de Meer.
Kaas op ontbijtkoek, het lijkt me niks. Maar er zijn ook volksstammen die kaas op een krentenbol doen, of jam op een boterham met kaas. Dat lijkt me ook niks.
Aan de andere kant vind ik een blokje oude kaas met honing heel lekker als borrelhapje, en een zoete compote of chutney is even gebruikelijk als smakelijk bij een kaasplank. Misschien moet ik het toch eens proberen, pittige kaas op ontbijtkoek.