LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sinds wanneer neemt Dexia gesprekken op

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
walgelijk
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mar 2005 13:13

Sinds wanneer neemt Dexia gesprekken op

Ongelezen bericht door walgelijk »

Hallo,

Wie weet sinds wanneer Dexia telefoongesprekken opneemt?

groet, walgelijk

Okerene
Berichten: 529
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:40

Re: Sinds wanneer neemt Dexia gesprekken op

Ongelezen bericht door Okerene »

Je kunt ook met "zoeken" intikken "telefoongesprekken" je antwoord vinden.
Geplaatst op 14 Feb 2005 20:33 door Okerene

Uitspraak INZAGERECHT ALMELO TOEGEWEZEN

http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtl ... ljn=AS5909

RECHTBANK ALMELO LJN: AS5909, Rechtbank Almelo, 67564 / HA RK 04-66 Datum uitspraak: 14-02-2005
Datum publicatie: 14-02-2005 Rechtsgebied: Handelszaak Soort procedure: Eerste aanleg - meervoudig

Inhoudsindicatie: Verzoek om inzage in persoonsgegevens toegewezen. Een collectief aan inzage verzoeken geeft geen reden definitief alle inzage verzoeken in persoonsgegevens te weigeren. Dexia dient elk verzoek om inzage afzonderlijk te bekijken en te beoordelen. Verzoekers vallen niet onder de grote bulk die na afloop van het consumentenprogramma Radar collectief een verzoek om inzage in hun persoonsgegevens hebben ingediend. Geen misbruik van recht. Dexia komt geen beroep op een uitzonderingsgrond toe.
Ter zitting is echter komen vast te staan dat Dexia vanaf augustus 2002 telefoongesprekken is gaan opnemen en deze opnames ook zijn bewaard
Okerene :wink:

walgelijk
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mar 2005 13:13

Re: Sinds wanneer neemt Dexia gesprekken op

Ongelezen bericht door walgelijk »

Okerene,

Tsja, ben ik in een opwelling vergeten. Bedankt! Stelt me gerust. Dit ivm een vernietigingsbrief die vnadaag de deur uit is gegaan maakte ik me zorgen dat ik mogleijk al voor aug 2002 telefonisch contact met Dexia heb gehad. Zit ik in elk geval nog binnen de 3 jaar verjaringstermijn.

grtz.

Gesloten