Belgische gezondheidszorg veel beter en betaalbaarder
Re: Belgische gezondheidszorg veel beter en betaalbaarder
Er staat geen hek om Nederland, men kan zo weg.
Leon74
vindt dit leuk
Gevoel met verantwoordingen? Het zal wel.
Onkruid, jij wilt dat er hier speciale klinieken komen voor die ex covid gevallen. Ze moeten meer doen.
Het probleem is natuurlijk dat er geen (Nederlandse?) dokters werkzaam mogen zijn omdat ze er toch niks van af weten. Jij weet het toch veel beter.
Misschien kunnen ze dat in België veel beter èn ook vast veel goedkoper. Ik zou me niet tegen laten houden.
Het probleem is natuurlijk dat er geen (Nederlandse?) dokters werkzaam mogen zijn omdat ze er toch niks van af weten. Jij weet het toch veel beter.
Misschien kunnen ze dat in België veel beter èn ook vast veel goedkoper. Ik zou me niet tegen laten houden.
-
Het enige wat je doet is de hele dag op je bed liggen en klagen hoe slecht het hier is. Nogmaals: als het in België zoveel beter is, pak je bed op en ga vooral daarheen.
Gevoel kan je gewoon mee verhuizen hoor.
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 19 feb 2024 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Kan het nog neerbuigender? Wat een enorme vrucht van de Quercus Robur bent u zeg.Leon74 schreef: ↑19 feb 2024 18:47Ah... nu begrijp ik perfect waarom het zinloos is met jou in discussie te gaan. Dankjewel, je bespaart me veel tijd.witte angora schreef: ↑19 feb 2024 10:27Leon, ik heb Meao BA, inclusief 3 economische modules en statistiek.
witte angora
, Lady1234
, Erthanax
, Moneyman
en DeZevendeHenk
vinden dit leuk
-
Ongetwijfeld. Je zal eens toe moeten geven dat je ongelijk hebt. Dan kun je beter de discussie staken, nietwaar?Leon74 schreef: ↑19 feb 2024 18:47Ah... nu begrijp ik perfect waarom het zinloos is met jou in discussie te gaan. Dankjewel, je bespaart me veel tijd.witte angora schreef: ↑19 feb 2024 10:27Leon, ik heb Meao BA, inclusief 3 economische modules en statistiek.
Heb je de verhuisbus naar het paradijselijke België al geregeld trouwens?
Thijs124
vindt dit leuk
Welke ex covid gevallen? Als jij mij kan vertellen dat ze in die tijd dat long covid er is iets voor deze patiënten gedaan is, wil ik toch bewijs zien.Thijs124 schreef: ↑19 feb 2024 19:02Onkruid, jij wilt dat er hier speciale klinieken komen voor die ex covid gevallen. Ze moeten meer doen.
Omg.ZeerPrivé schreef: ↑19 feb 2024 19:05Gevoel kan je gewoon mee verhuizen hoor. https://budgetverhuizer.nl/#/choose#top
-
Wist je dat niet? Het is toch echt zo.
Oh dat zou best kunnen. Ik ben niet bekend met dat bedrijf dat steeds gespamt wordt. Heb ze ook niet nodig.witte angora schreef: ↑19 feb 2024 19:46Wist je dat niet? Het is toch echt zo.Onkruid71 schreef: ↑19 feb 2024 19:43Omg.ZeerPrivé schreef: ↑19 feb 2024 19:05
Gevoel kan je gewoon mee verhuizen hoor. https://budgetverhuizer.nl/#/choose#top
Zal de link weghalen, hoef je het niet opnieuw te melden. Advies: sla de link wel even op bij je bladwijzers.
-
Ach, die link staat er nog een keer of drie. Die verdwijnt niet zomaar. Enne: we zijn on-topic. Als de Belgische gezondheidszorg veel beter en betaalbaarder is, wat doe je hier dan nog? Dit topic is toch een oproepje om die kant op te verhuizen? Ik kan me niet indenken dat het enkel is om over Nederland te klagen.
ZeerPrivé
vindt dit leuk
Kom met tegenargumenten dan, ipv een domme reactie over verhuizen.witte angora schreef: ↑19 feb 2024 19:55Ach, die link staat er nog een keer of drie. Die verdwijnt niet zomaar.
-
Je hebt genoeg argumenten gehad, helaas weet jij nu eenmaal alles beter en sta je nergens voor open.
Waar moet ik hier voor open staan, die domme onzin over verhuizen? Ik heb nog geen goede argumenten gezien die het tegendeel beweren.witte angora schreef: ↑19 feb 2024 19:58Je hebt genoeg argumenten gehad, helaas weet jij nu eenmaal alles beter en sta je nergens voor open.
Leon74
vindt dit leuk
In Belgie is het beter en goedkoper, prima argumenten.
witte angora
vindt dit leuk