Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
-
witte angora
- Berichten: 30251
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Jawel hoor, want dat staat op de site. Toch?
Moneyman
vindt dit leuk
-
Een Wiskunde Student
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Grapjas.Moneyman schreef: ↑25 feb 2024 15:23Dat er sprake is van slechte bedrijfsvoering staat volgens mij helemaal niet ter discussie. Alleen al de communicatie bewijs dat. En dat is zonde, want daarmee zorgen ze zelf voor koren op de molen van de criticasters en maken ze er als ze pech hebben een selffulfilling prophecy van.
En dat zou jammer zijn, want de intentie om zaken op te lossen is er duidelijk wel.
Je bent constant deze losers aan het verdedigen , en praat alles goed wat ze doen
Je kunt beter naar een fabrikantenkring gaan dan op een consumenten forum op deze wijze reageren
En voordat je iets over recht en onrechtmatige daad wil proberen te zeggen. Het zijn slechts je eigen woorden die ik hier heb herhaald ...
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ja, prima herhaling, goed weergegeven.
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het was al duidelijk dat je echt totaal niet leest of begrijpt wat ik schrijf, maar je levert hier wel het ultieme bewijs. Lees nou gewoon eerst eens wat er daadwerkelijk geschreven wordt voordat je reageert. Zou een hoop zinloze discussie schelen.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 feb 2024 09:39Je bent constant deze losers aan het verdedigen , en praat alles goed wat ze doen
Interessant. Wil je mij dan even quoten waar die zogenaamde "eigen woorden" van mij dan zouden moeten staan?Een Wiskunde Student schreef: ↑27 feb 2024 09:39En voordat je iets over recht en onrechtmatige daad wil proberen te zeggen. Het zijn slechts je eigen woorden die ik hier heb herhaald ...
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Onze aangifte blijft in ieder geval nog staan (bestelling 4687). Ondanks meerdere beloftes van woneninterieur hebben wij onze terugbetaling nog steeds niet ontvangen. Deze week zou woneninterieur weer contact met ons opnemen over de terugbetaling... We zijn erg benieuwd of ze hun (zoveelste) belofte nu eindelijk eens waarmaken.
-
Florent168
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 feb 2024 13:04
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik heb helaas dezelfde ervaring met veel frustratie.
Ik had een salontafel bij woneninterieur besteld in februari 2023 en na veel emails, leveringdatum gepland die niet doorging zonder informatie, onduidelijke emails en weinig excuses had ik nog steeds niets gekregen in december 2023.
Ik heb mijn bestelling eind december geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Volgens woneninterieur moest ik mijn geld snel terug krijgen maar we zijn nu eind februari, 2 maanden verder dus, en nog steed geen geld gezien.
Ook een incassobureau verstuurd zonder succes, volgende stap is de rechter.
Intussen de enige communicatie gekregen van woneninterieur sinds begin januari was een verzoek op februari 19 via email om mijn review op kiyoh aan te passen.
Ik weet niet echt wat te doen. Ik vind het slecht om geen eerlijke communicatie van hun te krijgen en dat hun website steeds actief is.
Ik had een salontafel bij woneninterieur besteld in februari 2023 en na veel emails, leveringdatum gepland die niet doorging zonder informatie, onduidelijke emails en weinig excuses had ik nog steeds niets gekregen in december 2023.
Ik heb mijn bestelling eind december geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Volgens woneninterieur moest ik mijn geld snel terug krijgen maar we zijn nu eind februari, 2 maanden verder dus, en nog steed geen geld gezien.
Ook een incassobureau verstuurd zonder succes, volgende stap is de rechter.
Intussen de enige communicatie gekregen van woneninterieur sinds begin januari was een verzoek op februari 19 via email om mijn review op kiyoh aan te passen.
Ik weet niet echt wat te doen. Ik vind het slecht om geen eerlijke communicatie van hun te krijgen en dat hun website steeds actief is.
-
ElineZwinenberg
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 feb 2024 19:29
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Goedemiddag,
ik heb het eerder al benoemd in een reactie. Wie heeft er interesse om samen een procedure op te starten tegen dit bedrijf? Zelf heb ik in eerste instantie een advocaat ingeschakeld, zelfs hen is het niet gelukt om te zorgen voor een betaling aan mij. De optie die het advocatenbureau mij nu geven is een procedure via de kantonrechter. Omdat dit ook kosten met zich meebrengt voor mijzelf, is het wellicht interessant om samen deze kosten te delen.
ik heb het eerder al benoemd in een reactie. Wie heeft er interesse om samen een procedure op te starten tegen dit bedrijf? Zelf heb ik in eerste instantie een advocaat ingeschakeld, zelfs hen is het niet gelukt om te zorgen voor een betaling aan mij. De optie die het advocatenbureau mij nu geven is een procedure via de kantonrechter. Omdat dit ook kosten met zich meebrengt voor mijzelf, is het wellicht interessant om samen deze kosten te delen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Helaas, dat kan niet. Iedere civiele procedure staat op zichzelf en moet apart behandeld worden. De kosten worden per eisende partij gemaakt, dus delen heeft geen nut.ElineZwinenberg schreef: ↑27 feb 2024 13:57De optie die het advocatenbureau mij nu geven is een procedure via de kantonrechter. Omdat dit ook kosten met zich meebrengt voor mijzelf, is het wellicht interessant om samen deze kosten te delen.
-
witte angora
- Berichten: 30251
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Maar waarom denk je dat het via de kantonrechter wel gaat lukken?ElineZwinenberg schreef: ↑27 feb 2024 13:57Zelf heb ik in eerste instantie een advocaat ingeschakeld, zelfs hen is het niet gelukt om te zorgen voor een betaling aan mij. De optie die het advocatenbureau mij nu geven is een procedure via de kantonrechter.
-
francine_m
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 feb 2024 08:13
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
woneninterieur schreef: ↑24 feb 2024 16:59francine_m schreef: ↑24 feb 2024 08:24Woneneninterieur - doe het NIET
Het kost je (negatieve) energie, tijd én geld.
Ook bij mij is het eerder gehoorde trucje van toepassing dat ze je keurig aan het lijntje houden, waardoor je ze in goed vertrouwen het voordeel van de twijfel geeft.
Mijn geduld is op en de feiten op een rijtje:
Beste Francine,
U heeft van ons al bericht ontvangen 2 dagen geleden
Deze order is terugbetaald en zou dus maandag op de rekening moeten staan.
Tot op de dag van vandaag geen geld op mijn rekening....
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Wonen Interieur wat een vreselijk bedrijf.
Hierbij mijn ervaring en review wat ik op trustpilot heb geschreven
Omdat mijn review verwijderd is hierbij nogmaals mijn verhaal en update!
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb…
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb nog niks ontvangen, de levertijd zou 5 weken zijn!
Helaas werd ik medegedeeld dat ze nog niet leverbaar zijn en dat dit eind December zou worden.
Eind december kreeg ik 2 levertijden beschikbaar, echter omdat ik ze voor de kerst wilden hebben omdat ik al zolang wacht gevraagd of ik ze kon ophalen. Dit was allemaal niet mogelijk! Heb gevraagd of ze hen best konden doen om toch de stoelen te leveren voor de kerst, echter geen reactie ontvangen en ook kwamen de stoelen niet op de 2 voorgestelde datums.
Nu kreeg ik de melding dat ze de tweede week van Januari binnen zouden komen. Dit vond ik zo vreemd want de stoelen waren toch op binnen?
Toch nog een mail verstuurd waar nu mijn stoelen bleven? Nee nu zouden de stoelen echt 2e week van Februari binnenkomen. Ook zou ik 10% korting krijgen omdat ik al zo lang wacht.
Weer vandaag gemaild en nu kreeg ik de melding eind Februari de stoelen binnen zouden komen.
Nu vandaag de order geannuleerd omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Ook heb ik meerdere keren gevraagd of zij mij even wilden bellen, dit is meerdere keren beloofd. Helaas tot op de dag van vandaag ben ik nog niet gebeld.
Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg en het netjes wordt opgelost want zo kun je niet met mensen omgaan.
Order: 4464
Update:
Op de dag dat ik deze review schreef 21-02-2024 werd ik direct benaderd op mijn review te verwijderen. Hier heb ik netjes antwoord opgegeven dat als zij zich aan hen belofte houden, ik dat ook zal doen en een update sturen met dat ik mijn geld heb ontvangen. Ook gaven zij aan dat zij mij binnen enkele dagen zouden bellen om het toe te lichten in af te ronden.
Vandaag 28-02-2024 ben ik tot op heden nog niet gebeld en hebben zij mij ook nog geen geld retour gestort.
Ook heb ik net aangifte gedaan tegen dit bedrijf, volgende stap is naar de advocaat.
Hierbij mijn ervaring en review wat ik op trustpilot heb geschreven
Omdat mijn review verwijderd is hierbij nogmaals mijn verhaal en update!
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb…
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb nog niks ontvangen, de levertijd zou 5 weken zijn!
Helaas werd ik medegedeeld dat ze nog niet leverbaar zijn en dat dit eind December zou worden.
Eind december kreeg ik 2 levertijden beschikbaar, echter omdat ik ze voor de kerst wilden hebben omdat ik al zolang wacht gevraagd of ik ze kon ophalen. Dit was allemaal niet mogelijk! Heb gevraagd of ze hen best konden doen om toch de stoelen te leveren voor de kerst, echter geen reactie ontvangen en ook kwamen de stoelen niet op de 2 voorgestelde datums.
Nu kreeg ik de melding dat ze de tweede week van Januari binnen zouden komen. Dit vond ik zo vreemd want de stoelen waren toch op binnen?
Toch nog een mail verstuurd waar nu mijn stoelen bleven? Nee nu zouden de stoelen echt 2e week van Februari binnenkomen. Ook zou ik 10% korting krijgen omdat ik al zo lang wacht.
Weer vandaag gemaild en nu kreeg ik de melding eind Februari de stoelen binnen zouden komen.
Nu vandaag de order geannuleerd omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Ook heb ik meerdere keren gevraagd of zij mij even wilden bellen, dit is meerdere keren beloofd. Helaas tot op de dag van vandaag ben ik nog niet gebeld.
Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg en het netjes wordt opgelost want zo kun je niet met mensen omgaan.
Order: 4464
Update:
Op de dag dat ik deze review schreef 21-02-2024 werd ik direct benaderd op mijn review te verwijderen. Hier heb ik netjes antwoord opgegeven dat als zij zich aan hen belofte houden, ik dat ook zal doen en een update sturen met dat ik mijn geld heb ontvangen. Ook gaven zij aan dat zij mij binnen enkele dagen zouden bellen om het toe te lichten in af te ronden.
Vandaag 28-02-2024 ben ik tot op heden nog niet gebeld en hebben zij mij ook nog geen geld retour gestort.
Ook heb ik net aangifte gedaan tegen dit bedrijf, volgende stap is naar de advocaat.
LHouben
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Heb op 23 januari 2 lampen besteld en nog niet ontvangen. Probeer ze te bellen en te mailen maar men reageert nergens op (niet op mail, live chat, telefoon).
Hopelijk leze ze dit anders ga ik aangifte doen en mijn geld terug eisen!
Hopelijk leze ze dit anders ga ik aangifte doen en mijn geld terug eisen!
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het was die dag 26 februari, dus inderdaad al bijna een maand laterwitte angora schreef: ↑26 feb 2024 17:26Even rekenen... Op 14 januari annuleren, en de terugbetaling is binnen 14 dagen. Ik kom dan uit op 28 januari. En vandaag is het?
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Verschrikkelijk bedrijf,
Eind september een tafel besteld (ordernr 4445 voor de meelezende woneninterieur medewerkers).
De leverdatum werd alsmaar naar voren geschoven, tot ik het uiteindelijk wel zat was en de bestelling annuleerde.
Dit alles gaat alleen via een chat waar soms wel, vaak niet op gereageerd wordt.
Na de annulering werd verteld dat het geld binnen 14 dagen terug gestort zou worden.
Die 14e dag is inmiddels 35 dagen geleden verstreken en nog geen cent terug gezien.
Wel veel loze beloftes, ook aan de telefoon.
De tafel was besteld middels een ING credit card, bij ING is inmiddels aangifte gedaan van fraude. Maar ik moet zeggen dat de ING hier ook niet ongeschonden uit de strijd gaat komen. De raderen draaien daar nogal traag...
Een formele ingebreke stelling is gemaakt en zal snel verstuurd worden. Ik verwacht hier echter weinig van. Jammer dat ik dit topic niet vond voordat ik de bestelling plaatste. Dan was de bestelling nooit geplaatst.
Eind september een tafel besteld (ordernr 4445 voor de meelezende woneninterieur medewerkers).
De leverdatum werd alsmaar naar voren geschoven, tot ik het uiteindelijk wel zat was en de bestelling annuleerde.
Dit alles gaat alleen via een chat waar soms wel, vaak niet op gereageerd wordt.
Na de annulering werd verteld dat het geld binnen 14 dagen terug gestort zou worden.
Die 14e dag is inmiddels 35 dagen geleden verstreken en nog geen cent terug gezien.
Wel veel loze beloftes, ook aan de telefoon.
De tafel was besteld middels een ING credit card, bij ING is inmiddels aangifte gedaan van fraude. Maar ik moet zeggen dat de ING hier ook niet ongeschonden uit de strijd gaat komen. De raderen draaien daar nogal traag...
Een formele ingebreke stelling is gemaakt en zal snel verstuurd worden. Ik verwacht hier echter weinig van. Jammer dat ik dit topic niet vond voordat ik de bestelling plaatste. Dan was de bestelling nooit geplaatst.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Heb op 18 februari een bestelling geplaatst. Via de chat, mail en telefoon contact proberen te zoeken en helaas geen antwoord ontvangen. Heb nu via de mail een annulering van de bestelling geplaatst, echter geen reactie ontvangen, terwijl dit binnen een dag gegeven wordt volgens de informatie.
Het betreft een baby-box (bestelling #5632) welke als cadeau gegeven wordt tijdens de babyshower van mijn zus... Die al bijna gaat bevallen!
Hoop dat er snel contact wordt gezocht om mijn geld terug te storten, anders zullen er anderen maatregelen getroffen worden.
Het betreft een baby-box (bestelling #5632) welke als cadeau gegeven wordt tijdens de babyshower van mijn zus... Die al bijna gaat bevallen!
Hoop dat er snel contact wordt gezocht om mijn geld terug te storten, anders zullen er anderen maatregelen getroffen worden.
-
Een Wiskunde Student
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het blijft ook maar regenen van nieuwe klachten ondanks de pogingen van een vaste poster om deze mogelijke oplichting goed te praten.. En als je niet meer kan terugvinden waar je over een onrechtmatige daad hebt gesproken dan is dat wel slecht.
Het zou het beste zijn als deze website vandaag nog offline gaat om nieuwe slachtoffers te voorkomen
Het zou het beste zijn als deze website vandaag nog offline gaat om nieuwe slachtoffers te voorkomen
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
De plaat blijft maar hangenEen Wiskunde Student schreef: ↑01 mar 2024 12:16Het blijft ook maar regenen van nieuwe klachten ondanks de pogingen van een vaste poster om deze mogelijke oplichting goed te praten.. En als je niet meer kan terugvinden waar je over een onrechtmatige daad hebt gesproken dan is dat wel slecht.
En het patroon van wel stellingen innemen en beschuldigingen uiten, maar weigeren ze te onderbouwen blijft helaas ook in stand. Triest dat er zo gediscussieerd moet worden.
-
witte angora
- Berichten: 30251
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het mag toch te hopen zijn dat je van je wiskundeleraar eens wél wat aanneemt.Een Wiskunde Student schreef: ↑01 mar 2024 12:16Het blijft ook maar regenen van nieuwe klachten ondanks de pogingen van een vaste poster om deze mogelijke oplichting goed te praten.. En als je niet meer kan terugvinden waar je over een onrechtmatige daad hebt gesproken dan is dat wel slecht.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik moet toch zeggen dat hier best wel gebasht wordt. Is dat nou nodig?
Om dat de wet iets anders zegt?
Geen idee. Ik moet nog steeds aan ponzi denken, het ene gat op vullen met het andere, afspraken maken, niet nakomen.
Het is niet altijd dat je bewust in deze situatie beland.
Om dat de wet iets anders zegt?
Geen idee. Ik moet nog steeds aan ponzi denken, het ene gat op vullen met het andere, afspraken maken, niet nakomen.
Het is niet altijd dat je bewust in deze situatie beland.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Welke daden? Geen bezoekadres !
Erthanax
vindt dit leuk
