Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Wonen Interieur wat een vreselijk bedrijf.
Hierbij mijn ervaring en review wat ik op trustpilot heb geschreven
Omdat mijn review verwijderd is hierbij nogmaals mijn verhaal en update!
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb…
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb nog niks ontvangen, de levertijd zou 5 weken zijn!
Helaas werd ik medegedeeld dat ze nog niet leverbaar zijn en dat dit eind December zou worden.
Eind december kreeg ik 2 levertijden beschikbaar, echter omdat ik ze voor de kerst wilden hebben omdat ik al zolang wacht gevraagd of ik ze kon ophalen. Dit was allemaal niet mogelijk! Heb gevraagd of ze hen best konden doen om toch de stoelen te leveren voor de kerst, echter geen reactie ontvangen en ook kwamen de stoelen niet op de 2 voorgestelde datums.
Nu kreeg ik de melding dat ze de tweede week van Januari binnen zouden komen. Dit vond ik zo vreemd want de stoelen waren toch op binnen?
Toch nog een mail verstuurd waar nu mijn stoelen bleven? Nee nu zouden de stoelen echt 2e week van Februari binnenkomen. Ook zou ik 10% korting krijgen omdat ik al zo lang wacht.
Weer vandaag gemaild en nu kreeg ik de melding eind Februari de stoelen binnen zouden komen.
Nu vandaag de order geannuleerd omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Ook heb ik meerdere keren gevraagd of zij mij even wilden bellen, dit is meerdere keren beloofd. Helaas tot op de dag van vandaag ben ik nog niet gebeld.
Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg en het netjes wordt opgelost want zo kun je niet met mensen omgaan.
Order: 4464
Update:
Op de dag dat ik deze review schreef 21-02-2024 werd ik direct benaderd op mijn review te verwijderen. Hier heb ik netjes antwoord opgegeven dat als zij zich aan hen belofte houden, ik dat ook zal doen en een update sturen met dat ik mijn geld heb ontvangen. Ook gaven zij aan dat zij mij binnen enkele dagen zouden bellen om het toe te lichten in af te ronden.
Vandaag 28-02-2024 ben ik tot op heden nog niet gebeld en hebben zij mij ook nog geen geld retour gestort.
Ook heb ik net aangifte gedaan tegen dit bedrijf, volgende stap is naar de advocaat.
Hierbij mijn ervaring en review wat ik op trustpilot heb geschreven
Omdat mijn review verwijderd is hierbij nogmaals mijn verhaal en update!
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb…
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb nog niks ontvangen, de levertijd zou 5 weken zijn!
Helaas werd ik medegedeeld dat ze nog niet leverbaar zijn en dat dit eind December zou worden.
Eind december kreeg ik 2 levertijden beschikbaar, echter omdat ik ze voor de kerst wilden hebben omdat ik al zolang wacht gevraagd of ik ze kon ophalen. Dit was allemaal niet mogelijk! Heb gevraagd of ze hen best konden doen om toch de stoelen te leveren voor de kerst, echter geen reactie ontvangen en ook kwamen de stoelen niet op de 2 voorgestelde datums.
Nu kreeg ik de melding dat ze de tweede week van Januari binnen zouden komen. Dit vond ik zo vreemd want de stoelen waren toch op binnen?
Toch nog een mail verstuurd waar nu mijn stoelen bleven? Nee nu zouden de stoelen echt 2e week van Februari binnenkomen. Ook zou ik 10% korting krijgen omdat ik al zo lang wacht.
Weer vandaag gemaild en nu kreeg ik de melding eind Februari de stoelen binnen zouden komen.
Nu vandaag de order geannuleerd omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Ook heb ik meerdere keren gevraagd of zij mij even wilden bellen, dit is meerdere keren beloofd. Helaas tot op de dag van vandaag ben ik nog niet gebeld.
Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg en het netjes wordt opgelost want zo kun je niet met mensen omgaan.
Order: 4464
Update:
Op de dag dat ik deze review schreef 21-02-2024 werd ik direct benaderd op mijn review te verwijderen. Hier heb ik netjes antwoord opgegeven dat als zij zich aan hen belofte houden, ik dat ook zal doen en een update sturen met dat ik mijn geld heb ontvangen. Ook gaven zij aan dat zij mij binnen enkele dagen zouden bellen om het toe te lichten in af te ronden.
Vandaag 28-02-2024 ben ik tot op heden nog niet gebeld en hebben zij mij ook nog geen geld retour gestort.
Ook heb ik net aangifte gedaan tegen dit bedrijf, volgende stap is naar de advocaat.
LHouben
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Heb op 23 januari 2 lampen besteld en nog niet ontvangen. Probeer ze te bellen en te mailen maar men reageert nergens op (niet op mail, live chat, telefoon).
Hopelijk leze ze dit anders ga ik aangifte doen en mijn geld terug eisen!
Hopelijk leze ze dit anders ga ik aangifte doen en mijn geld terug eisen!
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het was die dag 26 februari, dus inderdaad al bijna een maand laterwitte angora schreef: ↑26 feb 2024 17:26Even rekenen... Op 14 januari annuleren, en de terugbetaling is binnen 14 dagen. Ik kom dan uit op 28 januari. En vandaag is het?
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Verschrikkelijk bedrijf,
Eind september een tafel besteld (ordernr 4445 voor de meelezende woneninterieur medewerkers).
De leverdatum werd alsmaar naar voren geschoven, tot ik het uiteindelijk wel zat was en de bestelling annuleerde.
Dit alles gaat alleen via een chat waar soms wel, vaak niet op gereageerd wordt.
Na de annulering werd verteld dat het geld binnen 14 dagen terug gestort zou worden.
Die 14e dag is inmiddels 35 dagen geleden verstreken en nog geen cent terug gezien.
Wel veel loze beloftes, ook aan de telefoon.
De tafel was besteld middels een ING credit card, bij ING is inmiddels aangifte gedaan van fraude. Maar ik moet zeggen dat de ING hier ook niet ongeschonden uit de strijd gaat komen. De raderen draaien daar nogal traag...
Een formele ingebreke stelling is gemaakt en zal snel verstuurd worden. Ik verwacht hier echter weinig van. Jammer dat ik dit topic niet vond voordat ik de bestelling plaatste. Dan was de bestelling nooit geplaatst.
Eind september een tafel besteld (ordernr 4445 voor de meelezende woneninterieur medewerkers).
De leverdatum werd alsmaar naar voren geschoven, tot ik het uiteindelijk wel zat was en de bestelling annuleerde.
Dit alles gaat alleen via een chat waar soms wel, vaak niet op gereageerd wordt.
Na de annulering werd verteld dat het geld binnen 14 dagen terug gestort zou worden.
Die 14e dag is inmiddels 35 dagen geleden verstreken en nog geen cent terug gezien.
Wel veel loze beloftes, ook aan de telefoon.
De tafel was besteld middels een ING credit card, bij ING is inmiddels aangifte gedaan van fraude. Maar ik moet zeggen dat de ING hier ook niet ongeschonden uit de strijd gaat komen. De raderen draaien daar nogal traag...
Een formele ingebreke stelling is gemaakt en zal snel verstuurd worden. Ik verwacht hier echter weinig van. Jammer dat ik dit topic niet vond voordat ik de bestelling plaatste. Dan was de bestelling nooit geplaatst.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Heb op 18 februari een bestelling geplaatst. Via de chat, mail en telefoon contact proberen te zoeken en helaas geen antwoord ontvangen. Heb nu via de mail een annulering van de bestelling geplaatst, echter geen reactie ontvangen, terwijl dit binnen een dag gegeven wordt volgens de informatie.
Het betreft een baby-box (bestelling #5632) welke als cadeau gegeven wordt tijdens de babyshower van mijn zus... Die al bijna gaat bevallen!
Hoop dat er snel contact wordt gezocht om mijn geld terug te storten, anders zullen er anderen maatregelen getroffen worden.
Het betreft een baby-box (bestelling #5632) welke als cadeau gegeven wordt tijdens de babyshower van mijn zus... Die al bijna gaat bevallen!
Hoop dat er snel contact wordt gezocht om mijn geld terug te storten, anders zullen er anderen maatregelen getroffen worden.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het blijft ook maar regenen van nieuwe klachten ondanks de pogingen van een vaste poster om deze mogelijke oplichting goed te praten.. En als je niet meer kan terugvinden waar je over een onrechtmatige daad hebt gesproken dan is dat wel slecht.
Het zou het beste zijn als deze website vandaag nog offline gaat om nieuwe slachtoffers te voorkomen
Het zou het beste zijn als deze website vandaag nog offline gaat om nieuwe slachtoffers te voorkomen
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
De plaat blijft maar hangenEen Wiskunde Student schreef: ↑01 mar 2024 12:16Het blijft ook maar regenen van nieuwe klachten ondanks de pogingen van een vaste poster om deze mogelijke oplichting goed te praten.. En als je niet meer kan terugvinden waar je over een onrechtmatige daad hebt gesproken dan is dat wel slecht.
En het patroon van wel stellingen innemen en beschuldigingen uiten, maar weigeren ze te onderbouwen blijft helaas ook in stand. Triest dat er zo gediscussieerd moet worden.
-
- Berichten: 32279
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het mag toch te hopen zijn dat je van je wiskundeleraar eens wél wat aanneemt.Een Wiskunde Student schreef: ↑01 mar 2024 12:16Het blijft ook maar regenen van nieuwe klachten ondanks de pogingen van een vaste poster om deze mogelijke oplichting goed te praten.. En als je niet meer kan terugvinden waar je over een onrechtmatige daad hebt gesproken dan is dat wel slecht.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik moet toch zeggen dat hier best wel gebasht wordt. Is dat nou nodig?
Om dat de wet iets anders zegt?
Geen idee. Ik moet nog steeds aan ponzi denken, het ene gat op vullen met het andere, afspraken maken, niet nakomen.
Het is niet altijd dat je bewust in deze situatie beland.
Om dat de wet iets anders zegt?
Geen idee. Ik moet nog steeds aan ponzi denken, het ene gat op vullen met het andere, afspraken maken, niet nakomen.
Het is niet altijd dat je bewust in deze situatie beland.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Welke daden? Geen bezoekadres !
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Yep. Het is het postadres van de boekhouding
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Wat is het adres van de winkel, het magazijn?
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Geen idee. Wilhelminaplein 1 is de Wilhelminatoren. Daar kun je kantoorruimte en flexwerkplekken huren. Terecht staat erbij: geen bezoekadres! Dit soort panden worden beheerd en de receptie zal niet blij zijn met een kudde boze klanten van één huurder.
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Nee. Omdat een zeker iemand van alles telt en allerlei beschuldigingen uit, maar ze steeds niet kan onderbouwen. En ja, dat is nodig. Het is alleen geen bashen, maar wel iemand confronteren met z'n eigen handelen.
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het is leuk dat je je eigen benamingen hebt voor van alles, maar dat is bashen, is dat nodig? Ik persoonlijk vind van niet.
Wat moet hij onderbouwen? Afspreken worden niet nagekomen, geld bij sommige niet volgens afspraak betaald.
Dat zijn toch zware rode vlaggen en dat heeft hij uitgelegd.
En die rode vlaggen blijven terugkomen.
Dus zoveel meer gelijk heb jij niet, tot pas alles en feit is een dan is het te laat.
Ik had ze het voordeel van de twijfel. Maar het argument, ze blijven in communicatie, en sommige terugbetalen is niet genoeg, dat hoor je te vaak. En wat de wet zegt? Is niet belangrijk en te traag, pas als de meeste schade al is gebeurt.
-
- Berichten: 32279
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Waar het om gaat is dat iets oplichting genoemd wordt terwijl het dat in juridische zin helemaal niet is. Ik kan roepen dat de lucht roze is, en ik kan dat volhouden tot ik blauw zie, maar ieder ander zal mij voor gek verklaren. Op een enkele smurf na dan, en, gezien het gemiddelde IQ in dit land, zal ik die op den duur zeker vinden.
En dat is met die term 'oplichting' dus exact zo. Daar is simpelweg geen sprake van. Hoe vaak een bepaald persoon hier dat ook blijft roepen.
En dat is met die term 'oplichting' dus exact zo. Daar is simpelweg geen sprake van. Hoe vaak een bepaald persoon hier dat ook blijft roepen.
Jablan
vindt dit leuk
-
- Berichten: 32279
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het is zelfs maar de vraag of er ooit iemand aanwezig is... Best kans dat het een postadres is, waarbij er af en toe een flexwekplek gehuurd wordt om af en toe de administratie af te handelen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Maar er staan wel iedere dag nieuwe zaken van wanprestatie op Truspilot.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Als je alle worden niet gaan gebruiken zoals ze in de wet beschreven zijn, loop je altijd achter de feiten aan.witte angora schreef: ↑01 mar 2024 21:59Waar het om gaat is dat iets oplichting genoemd wordt terwijl het dat in juridische zin helemaal niet is. Ik kan roepen dat de lucht roze is, en ik kan dat volhouden tot ik blauw zie, maar ieder ander zal mij voor gek verklaren. Op een enkele smurf na dan, en, gezien het gemiddelde IQ in dit land, zal ik die op den duur zeker vinden.
En dat is met die term 'oplichting' dus exact zo. Daar is simpelweg geen sprake van. Hoe vaak een bepaald persoon hier dat ook blijft roepen.
Helaas beschermd de wet niet echt tegen oplichting,