Drie keer? Een stel bestaat toch uit 2 personen (tenminste meestal wel )
Huiskamer
Re: Huiskamer
Precies en dan moet je dus drie keer inloggen.
Voorbeeld.
Eerst inloggen voor hem, dan wordt er gevraagd of zij samen aangifte willen doen. Antwoord ja, dan wordt zij, even generaliseren, ingelogd, maar hij uitgelogd. Dus dan moet hij opnieuw inloggen en kan je verder.
Voorbeeld.
Eerst inloggen voor hem, dan wordt er gevraagd of zij samen aangifte willen doen. Antwoord ja, dan wordt zij, even generaliseren, ingelogd, maar hij uitgelogd. Dus dan moet hij opnieuw inloggen en kan je verder.
Jablan
vindt dit leuk
-
Wat een gedoe!Lady1234 schreef: ↑01 mar 2024 15:18Precies en dan moet je dus drie keer inloggen.
Voorbeeld.
ik breng gewoon de hele zooi bij mijn boekhouder en hoor later wel wat de schade is .
Is dat wel zo? Kan het me niet herinneren, dacht echt 1x hij en 1x zij. Heb je het over de app?Lady1234 schreef: ↑01 mar 2024 15:18Precies en dan moet je dus drie keer inloggen.
Voorbeeld.
Op de website wordt de eerste uitgelogd voordat twee kan inloggen. Daarna moet een weer inloggen. Maar wel goed om samen met je partner het te evalueren. Voor als ze er later misschien alleen voorstaat. Vanwege ziekte of erger.
Als ik het voor mijn ouders doe, ook driemaal inloggen.ZeerPrivé schreef: ↑01 mar 2024 16:19Is dat wel zo? Kan het me niet herinneren, dacht echt 1x hij en 1x zij. Heb je het over de app?Lady1234 schreef: ↑01 mar 2024 15:18Precies en dan moet je dus drie keer inloggen.
Voorbeeld.
Nee, gewoon inloggen via de site van de belastingdienst.ZeerPrivé schreef: ↑01 mar 2024 16:19Is dat wel zo? Kan het me niet herinneren, dacht echt 1x hij en 1x zij. Heb je het over de app?Lady1234 schreef: ↑01 mar 2024 15:18Precies en dan moet je dus drie keer inloggen.
Voorbeeld.
@scharrelschipper
Maar u hebt een zelfstandige. Veel zelfstandigen laten hun boekhouding en aangifte doen door een boekhouder. Die heeft vaak een beconnummer.
Was je in de buurt @scharrelschipper? https://www.rijnmond.nl/nieuws/1784755/ ... containers
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Lady1234 schreef: ↑01 mar 2024 16:35ZeerPrivé schreef: ↑01 mar 2024 16:19Ja,en allerlei machtigingen enzo.
Die krijg ik van de belastingdienst en die moet ik dan weer aanleveren bij de boekhouder.
En dat maal twee aangezien we een vof hebben.
Zo`n boekhouder is niet gratis, maar zijn geld waard om de simpele reden dat ik het zelf niet kan.
U kunt een doorlopende machtiging afgeven aan uw boekhouder.
-
-
It was`nt me!ZeerPrivé schreef: ↑01 mar 2024 16:40Was je in de buurt @scharrelschipper? https://www.rijnmond.nl/nieuws/1784755/ ... containers
Dat soort moderne container schepen zijn uitgerust met allerlei aperatuur om zoiets te voorkomen en er staan peilschalen voor de brug die aangeven wat de onderdoorvaarthoogte is.
En toch gebeurt zoiets,meselijk falen?
Zoals iemand op facebook opmerkte "als je er onder door kan kijken wil dat nog niet zeggen dat je er ook onder door kan varen"
Mirjam Stolk is een tolk NGT (Nederlandse Gebarentaal), die ook muziek tolkt. Ze heeft nu ook een clip met Europapa in NGT. Erg leuk om te zien en te horen.
Hartstikke leuk, ook alleen maar positieve reacties erop.Erthanax schreef: ↑02 mar 2024 20:00Mirjam Stolk is een tolk NGT (Nederlandse Gebarentaal), die ook muziek tolkt. Ze heeft nu ook een clip met Europapa in NGT. Erg leuk om te zien en te horen.
Erthanax
vindt dit leuk
scharrelschipper
en Erthanax
vinden dit leuk
Inderdaad. Alleen vrijdagochtend kreeg ik een melding dat het vol was, maar vrijdagavond geen enkel probleem ondervonden. Kan de Rekenkamer en vervolgens de tweede kamer weer gaan klagen omdat het ministerie van Financiën zoveel heeft geïnvesteerd in data centers die slechts 1 a 2 dagen in het jaar veel gebruikt worden
Tja, je kan rijden of je kan het niet. https://regio15.nl/nieuws/waterongevall ... -den-haag/
Heb nog wel wat hakkûh cd's in de berging liggen voor je hoor.Erthanax schreef: ↑02 mar 2024 20:00Mirjam Stolk is een tolk NGT (Nederlandse Gebarentaal), die ook muziek tolkt. Ze heeft nu ook een clip met Europapa in NGT. Erg leuk om te zien en te horen.
Erthanax
vindt dit leuk
-
De tweede vreemde eend vandaag op dit forum....ZeerPrivé schreef: ↑03 mar 2024 19:01Tja, je kan rijden of je kan het niet. https://regio15.nl/nieuws/waterongevall ... -den-haag/
ZeerPrivé
vindt dit leuk
Dan is dit - tot slot - de 3e vreemde, maar zeer lieve eend https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... en-man-uitwitte angora schreef: ↑03 mar 2024 20:50De tweede vreemde eend vandaag op dit forum....ZeerPrivé schreef: ↑03 mar 2024 19:01Tja, je kan rijden of je kan het niet. https://regio15.nl/nieuws/waterongevall ... -den-haag/
Erthanax
, scharrelschipper
en Jablan
vinden dit leuk