Als ik Woneninterieur was en daadwerkelijk bezig ben met problemen oplossen, zou je misschien even een kleine inkijk kunnen geven in het ontstaan van de problemen en hoe je ze wilt oplossen. Dat er cashflow problemen zijn, dat lijkt me duidelijk. Dat het bedrijf genoeg klanten heeft ook. Als die cashflow problemen een externe oorzaak hebben, dan is het gewoon een kwestie van de lange adem. Het komt over als een bedrijf dat de klanten uiteindelijk wel tegemoet komt, maar daar dus tijd voor nodig heeft. Hoe die problemen ontstaan zijn, dat kan volledig buiten het bedrijf zelf liggen.
Bedankt voor deze reactie.
Dat is inderdaad het geval maar komt natuurlijk in orde.
Inderdaad problemen met de cashflow en 2 leveranciers die failliet zijn gegaan in 2023.
Daarbij was het overzicht aan onze kant ook compleet verdwenen en komt dit nu langzaam weer op orde maar heeft nog even de tijd nodig.
Inderdaad problemen met de cashflow en 2 leveranciers die failliet zijn gegaan in 2023.
Daarbij was het overzicht aan onze kant ook compleet verdwenen en komt dit nu langzaam weer op orde maar heeft nog even de tijd nodig.
Check , dit is inderdaad door woneninteriuer zelf gezegd, en valt in de categorie:
We leveren volgen week de meubels
of
We betalen morgen het geld terug
Gelukkig is inderdaad voor veel goed of minder goedgelovige posters tenslotte toch nog een einde aan een vervelend avontuur gekomen.
Ik zou het toch geen sprookje noemen.
Check , dit is inderdaad door woneninteriuer zelf gezegd, en valt in de categorie:
We leveren volgen week de meubels
of
We betalen morgen het geld terug
Helaas hebben wij exact dezelfde ervaring met woneninterieur.nl als velen in dit forum.
We hebben bestelling 4588 14 oktober besteld.
Nadat bleek dat we regelmatig een exacte datum van levering kregen zonder dat de levering kwam hebben wij de order geannuleerd.
Terugbetaling uiteraard geen probleem binnen twee weken. Het betaalbewijs werd zelfs opgestuurd.
Dit heeft zich ook vele malen herhaald. Helaas geen betaalbewijs en geen geld.
Als een bedrijf problemen heeft wil ik graag helpen maar constant liegen helpt niet. Dit bedrijf behandelt mij als klant echt schandalig. Ze dreigen zelfs bij negatieve reviews.
Korte samenvatting , dit bedrijf levert niet, betaald niet terug en communiceert alleen als ze denken dat dit in hun belang is. Helaas geen andere optie dan naar deurwaarder en indien nodig beslaglegging. Dit gaat me niet meer om het geld, maar om bedrijven als woneninterieur te stoppen.
Wees gewaarschuwd.
In november een prachtige kast besteld bij woneninterieur. De levertijd was 6 weken. Inmiddels nog geen kast gezien en diverse malen zelf navraag gedaan naar de status. Het laatste bericht was dat de kast in de derde week van februari zou arriveren. Na een negatieve recensie geplaatst te hebben kreeg ik direct de vraag om deze te verwijderen omdat ze het gingen oplossen. Niets meer gehoord. Ik hoop dat we ons geld (order 4919) nog terug krijgen, anders zijn we genoodzaakt andere stappen te zetten.
Al met al is het een bedrijf met slechte service wat riekt naar oplichting.
Als ik Woneninterieur was en daadwerkelijk bezig ben met problemen oplossen, zou je misschien even een kleine inkijk kunnen geven in het ontstaan van de problemen en hoe je ze wilt oplossen. Dat er cashflow problemen zijn, dat lijkt me duidelijk. Dat het bedrijf genoeg klanten heeft ook. Als die cashflow problemen een externe oorzaak hebben, dan is het gewoon een kwestie van de lange adem. Het komt over als een bedrijf dat de klanten uiteindelijk wel tegemoet komt, maar daar dus tijd voor nodig heeft. Hoe die problemen ontstaan zijn, dat kan volledig buiten het bedrijf zelf liggen.
En als ik kijk naar de ordernummers, die klagers vermelden, dan heeft het zeker nog even tijd nodig. Hopelijk ergens rond de zomer of herfst ...
Gelukkig zijn (de medewerkers) van wonen en interieur ook aandachtige lezers van dit forum, dus dat kom mooi uit.
Als je ze een e-mail stuurt met een heel normale vraag krijg je binnen 3 minuten een reactie terug.
Maar wanneer je een mail stuurt met de vraag wanneer je je spullen of je geld terug krijgt blijft het akelig stil in Rotterdam. Als het ze te warm onder de voeten wordt geven ze niet thuis.....
Gelukkig zijn de medewerkers van wonen en interieur ook aandachtige lezers van dit forum, dus dat kom mooi uit.
Als je ze een e-mail stuurt met een heel normale vraag krijg je binnen 3 minuten een reactie terug.
Maar wanneer je een mail stuurt met de vraag wanneer je je spullen of je geld terug krijgt blijft het akelig stil in Rotterdam. Als het ze te warm onder de voeten wordt geven ze niet thuis.....
Inmiddels is het een week geleden dat we een ons geld terug zouden krijgen. Volgens woneninterieur.nl zou het overgemaakt zijn en hadden ze zelfs de bevestiging dat het bijgeschreven was.... Heel bijzonder, want hoe kunnen zij nou zien dat het bij mij is bijgeschreven? Wederom leugens: het kan niet eens en het is uiteraard nog steeds niet bijgeschreven....
Op mails wordt niet meer gereageerd. Afspraak bij de politie voor aangifte staat. Aan de telefoon begrepen we al dat we niet de enige zijn die aangifte over woneninterieur komt doen....
@woneninterieur.nl: graag reactie en ons geld terug!
Ordernummer: 5055.
Ik ben ook al een aantal weken aan het wachten op een levering van woneninterieur. Geen respons op emails. Wel op de chat. Daar wordt ik al 2 weken aan het lijntje gehouden met 'het komt morgen' of 'over vier dagen'. Ik ben er klaar mee. Ik wil mijn geld terug, maar dan krijg ik geen reactie meer. Wellicht werkt het op deze manier? Order 5644 is geannuleerd (zoals ook al gemaild op 7 maart).
23 december 2023 artikel besteld en betaald. Herroeping order 5168 op 2 januari na alle negatieve reviews werd afgewimpeld. Levertijd 4 weken. Bij navraag werd afgesproken dat 16 februari geleverd zou worden. Geen product ontvangen, geen communicatie. Vertrouwen opgezegd. Deadline aangegeven voor terugstorting € 359,10 voor 18 maart. Niets gehoord of ontvangen dus nu andere actie.
We kunnen alleen niet bemiddelen. Dat betekent dat wij geen contact opnemen met het bedrijf om voor uw persoonlijke probleem een oplossing te vinden. U kunt ons advies gebruiken om zelf tot een oplossing te komen.