Korting via app bij Lidl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
PGros

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door PGros »

Gewoon thuis eenmaal een schermprint van de QR code maken en dit plaatje steeds scannen. Niks last van wel of geen verbinding hebben.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Lapsang schreef:
20 mar 2024 14:33
Het meest walgelijke is dat ze die "app" volgens eigen zeggen hanteren ten bate van "het milieu". Wat een ongelooflijke hypocrisie!
Volgens eigen zeggen? Ik kan dat nergens terug vinden.

Lapsang

Ongelezen bericht door Lapsang »

Lowieze schreef:
20 mar 2024 14:59
Volgens eigen zeggen? Ik kan dat nergens terug vinden.
Contact hierover gehad met de "klantenservice".

Lapsang

Ongelezen bericht door Lapsang »

ZeerPrivé schreef:
20 mar 2024 16:27
Serieus, over zoiets ga je bellen? Ze zijn jou helemaal geen tekst en uitleg verschuldigd. Niemand is verplicht a) de app te gebruiken en b) bij de Lidl boodschappen te doen.
Jij bent ook niet verplicht om op mijn bericht te reageren en toch doe je het.

Ik heb trouwens niet gebeld maar gemaild en ik was echt niet de enige.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Eigenlijk klopt het wel. Minder folders, minder spaarzegels en minder folders hiervoor.
Minder milieubelasting

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Lapsang schreef:
20 mar 2024 17:20
ZeerPrivé schreef:
20 mar 2024 16:27
Serieus, over zoiets ga je bellen? Ze zijn jou helemaal geen tekst en uitleg verschuldigd. Niemand is verplicht a) de app te gebruiken en b) bij de Lidl boodschappen te doen.
Jij bent ook niet verplicht om op mijn bericht te reageren en toch doe je het.

Ik heb trouwens niet gebeld maar gemaild en ik was echt niet de enige.
Want je kwam in de wachtrij met nog 5 mensen voor je met dezelfde mail/vraag?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
20 mar 2024 11:29
witte angora schreef:
20 mar 2024 11:26
Ik negeer de app-acties van de Lidl doelbewust. Vorige week nog geprobeerd, telefoon aanzetten, app openen, en toen viel het stil, want geen verbinding. En mensen in de rij maar wachten. Zoek het ff lekker uit. Dezelfde aanbiedingen krijg je vroeg of laat wel bij een andere winkel, maar dan zonder die gekkigheid, en soms nog betere aanbiedingen ook.
Telefoon aanzetten, app openen ga je toch niet pas in de rij doen? Trouwens wie zet z'n telefoon nog uit? Geen verbinding kan de Lidl niets aan doen.
Toch wel. Ik was helemaal niet van plan dat ding te gebruiken, maar bij de kassa vroegen ze er om. Niet voor een aanbieding, maar waarvoor wel geen idee. Kon dat mens niet verstaan.

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

witte angora schreef:
20 mar 2024 18:20
ZeerPrivé schreef:
witte angora schreef:
20 mar 2024 11:26
Ik negeer de app-acties van de Lidl doelbewust. Vorige week nog geprobeerd, telefoon aanzetten, app openen, en toen viel het stil, want geen verbinding. En mensen in de rij maar wachten. Zoek het ff lekker uit. Dezelfde aanbiedingen krijg je vroeg of laat wel bij een andere winkel, maar dan zonder die gekkigheid, en soms nog betere aanbiedingen ook.
Telefoon aanzetten, app openen ga je toch niet pas in de rij doen? Trouwens wie zet z'n telefoon nog uit? Geen verbinding kan de Lidl niets aan doen.
Toch wel. Ik was helemaal niet van plan dat ding te gebruiken, maar bij de kassa vroegen ze er om. Niet voor een aanbieding, maar waarvoor wel geen idee. Kon dat mens niet verstaan.
Dan vraag je toch wat ze zei?

Sommige mensen snap ik echt niet. Telefoon uitzetten is ook een rare actie. Waarom heb er dan één? En gewoon vragen of mensen iets herhalen als je het niet verstaat is toch de normaalste zaak van de wereld? :roll:

witte angora

Methusalah schreef:
20 mar 2024 18:34
witte angora schreef:
20 mar 2024 18:20
ZeerPrivé schreef:

Dan vraag je toch wat ze zei?

Sommige mensen snap ik echt niet. Telefoon uitzetten is ook een rare actie. Waarom heb er dan één? En gewoon vragen of mensen iets herhalen als je het niet verstaat is toch de normaalste zaak van de wereld? :roll:
Heb het drie keer gevraagd, maar helaas. Maar even zo goed geprobeerd, en het duurde veel te lang. En 'uit' zetten, daar bedoel ik mee dat hij op stand-by staat of zo. Moet je evehgoed de code intikken en al die flauwekul.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Methusalah schreef:
20 mar 2024 18:34
Sommige mensen snap ik echt niet. Telefoon uitzetten is ook een rare actie. Waarom heb er dan één? :roll:
Je kunt natuurlijk ook gewoon accepteren dat niet iedereen de telefoon gebruikt zoals jij dat doet. Ik ken meer mensen die de telefoon bij zich hebben ("voor noodgevallen"), maar 'm niet de hele dag aan hebben staan. Iets meer respect voor de keuze van een ander mag best :wink:

witte angora

Inderdaad. Er zijn nog steeds mensen die niet de hele dag lopen te tiktokken, tijdens het wandelen of boodschappen doen in het luchtledige kletsen, gamen en weet ik veel wat met zo'n ding. Dat ding heb ik om te bellen, maar ik bel nooit en wordt nooit gebeld. Komt omdat ik de mensen gewoon zie.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

App van de Lidl, extra coupons, jumbopas, kruitvatpas, ahbonuskaart, premiumpas van de appie, servieszegels, max verstappenzegels, zilverzegels, air miles, eftelingzegels, ah koopzegels jumbo koopzegels...

Ik kom bij een supermarkt voor de boodschappen, al die fratsen kunnen me gestolen worden. En ik betaal a contant.

witte angora

De Hema heeft ook een pas. Net als de Gamma, de Ikea, de Milieustraat en nog een hele hoop andere bedrijven.

Al die pasjes passen niet in je portemonnee, dan maar in de telefoon. En daar ben je ook flink wat tijd kwijt om ze te vinden en in te schakelen. Moet je ook nog alle aanbiedingen en actievoorwaarden lezen enzovoorts.

Ik lees eerlijk gezegd liever een goed boek. En de reclamefolders, dat is 5 minuten werk. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
21 mar 2024 08:35
De Hema heeft ook een pas. Net als de Gamma, de Ikea, de Milieustraat en nog een hele hoop andere bedrijven.

Al die pasjes passen niet in je portemonnee, dan maar in de telefoon. En daar ben je ook flink wat tijd kwijt om ze te vinden en in te schakelen. Moet je ook nog alle aanbiedingen en actievoorwaarden lezen enzovoorts.

Ik lees eerlijk gezegd liever een goed boek. En de reclamefolders, dat is 5 minuten werk. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook.
En bij AH was het in de aanbieding zonder bonuspas?

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

witte angora schreef:
20 mar 2024 20:12
Inderdaad. Er zijn nog steeds mensen die niet de hele dag lopen te tiktokken, tijdens het wandelen of boodschappen doen in het luchtledige kletsen, gamen en weet ik veel wat met zo'n ding. Dat ding heb ik om te bellen, maar ik bel nooit en wordt nooit gebeld. Komt omdat ik de mensen gewoon zie.

Wat heeft het een met het ander nou te maken? Mijn telefoon staat gewoon aan omdat opstarten meer dan een minuut duurt. Dat is gewoon praktisch. Dat zegt letterlijk niets over mijn gebruik er van.

Er zijn zoveel praktische toepassingen voor maar jij bent zoals gewoonlijk compleet negatief over moderne dingen omdat je er bang voor bent of het niet snapt. Maar de wereld gaat gewoon verder. Ik ben blij dat mijn vader van 85 wel gewoon met zijn tijd is mee gegaan.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als het hetzelfde was:

. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook
.

Hoe kan het dan beter smaken?

witte angora

Lady1234 schreef:
21 mar 2024 10:28
Als het hetzelfde was:

. Heb gisteren bij de Appie exact hetzelfde als bij de Lidl gehaald, in de reclame, en daarmee een stuk goedkoper. Smaakte nog beter ook
.

Hoe kan het dan beter smaken?
Dezelfde soort artikelen. Ander merk, maar verder hetzelfde. De aardappeltjes waren beter gaar, en de kip was steviger, en smaakte ook beter. Alles was ook nét even wat beter gekruid.

witte angora

Methusalah schreef:
21 mar 2024 09:21
witte angora schreef:
20 mar 2024 20:12

Wat heeft het een met het ander nou te maken? Mijn telefoon staat gewoon aan omdat opstarten meer dan een minuut duurt. Dat is gewoon praktisch. Dat zegt letterlijk niets over mijn gebruik er van.
Bij mij floept hij na een halve minuut uit, en dat laat ik maar zo. Als hij aanblijft stuitert hij gegarandeerd door alle menu's heen. Kun je dat weer recht gaan zitten zetten. Gebeurt sowieso al regelmatig, dat ik bij aanzetten eerst allerlei apps moet wissen die ik helemaal niet gebruikt heb.

witte angora

Ach, een woordje. :roll:

Voor mij ligt er hetzelfde op het bord: krieltjes met een stuk kip en groente erbij.

witte angora

Sja, de een gaat slimmer met zijn geld om als de ander... :lol: En weet jij veel waar dat restaurant zijn spullen vandaan haalt? Misschien wel de overblijvers van de Plus, om wat te noemen.... :mrgreen:

Kant-en-klaar was het trouwens niet, het moest toch echt nog even met beleid opgebakken worden.

Plaats reactie