Huiskamer
Re: Huiskamer
Europa en Australië zijn erin voor gegaan.
Ik vind het een schandaal, maar dat is ook maar een mening.
Ik vind het een schandaal, maar dat is ook maar een mening.
-
Krijg ik ook 175.000 euro als ik naar Rwanda verkas? In Oeganda kun je al een huis laten bouwen voor 1500 euro, als ik familie moet geloven. Maar die hebben het ook over jaarinkomens van 400 euro.
Ik vind het een grof schandaal om die regeringen met miljoenen om te kopen om deze vluchtelingen op te sluiten in open lucht gevangenissen.
Sommigen vinden het een geweldige handel.
Sommigen vinden het een geweldige handel.
Erthanax
vindt dit leuk
Wat is dan je alternatief? Iedereen maar naar Europa laten komen?
In 1990 was de bevolking van Afrika zo'n 600 miljoen mensen. Nu zijn het er 1,3 miljard. Al die "vluchtelingen" doorkruisen meerdere veilige landen voordat ze hier komen.
In 1990 was de bevolking van Afrika zo'n 600 miljoen mensen. Nu zijn het er 1,3 miljard. Al die "vluchtelingen" doorkruisen meerdere veilige landen voordat ze hier komen.
De mensen krijgen niets. Rwanda krijgt dat.witte angora schreef: ↑23 apr 2024 22:24Krijg ik ook 175.000 euro als ik naar Rwanda verkas? In Oeganda kun je al een huis laten bouwen voor 1500 euro, als ik familie moet geloven. Maar die hebben het ook over jaarinkomens van 400 euro.
Die laten zich heel graag omkopen en ze vinden dat een prima handel, maar de vluchtelingen laten ze verkommeren.
-
Dan zal Rwanda er heel blij mee zijn vermoed ik zo.Lady1234 schreef: ↑23 apr 2024 23:45De mensen krijgen niets. Rwanda krijgt dat.witte angora schreef: ↑23 apr 2024 22:24Krijg ik ook 175.000 euro als ik naar Rwanda verkas? In Oeganda kun je al een huis laten bouwen voor 1500 euro, als ik familie moet geloven. Maar die hebben het ook over jaarinkomens van 400 euro.
-
Nee, in een tent in Ter Apel is geweldig. En mensen hier kunnen niet aan een woning komen omdat ze er niet zijn. Ook geweldig. Hebben we het nog niet eens over de mentaliteit van al die 'vluchtelingen'. Ook geweldig. En wat is er mis met Rwanda? Of andere veilige landen in Afrika? Waarom moeten ze allemaal naar het verre Europa?
Vanuit Afrika is het traditie, dat ze naar Europa komen.
Het voordeel van vluchtelingen binnen de eigen landsgrenzen houden is dat je in ieder geval invloed op de leefomstandigheden hebt, je kunt voor fatsoenlijke opvang zorgen.
Als je de vluchtelingen naar Afrika stuurt heb ik mijn twijfels daarover.
Het uitgangspunt zou moeten zijn; behandel een ander zoals jezelf ook behandeld zou willen worden.
Als je de vluchtelingen naar Afrika stuurt heb ik mijn twijfels daarover.
Het uitgangspunt zou moeten zijn; behandel een ander zoals jezelf ook behandeld zou willen worden.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Er zijn hier duizenden mensen letterlijk dakloos, niet omdat ze verslaafd zijn of in de schulden zitten, maar omdat ze niks kunnen krijgen. Die zwerven van vriend naar vriendin naar opvangplek naar... Of wat te denken van al die jongeren die niet op zichzelf kunnen omdat er geen woningen zijn? Moeten we niet eerst eens beginnen met die mensen fatsoenlijke leefomstandigheden te bieden?
Het gaat om maximal 4.000 mensen die uitgezet zouden kunnen worden. Op 1,7 miljoen die jaarlijks binnenkomen. Het uitzetten kost ruim 1 miljoen euro per asielzoeker.Nijogeth schreef: ↑23 apr 2024 22:19De deal met Rwanda betekent dat zij die asiel zoeken opgevangen worden in een veilig land en dat land zorgt dan ook voor opvang met dat geld. Ik denk dat het een prima deal is. Rwanda heeft flink wat inkomsten extra, Engeland een hoop problemen (en waarschijnlijk ook kosten) minder, terwijl de asielzoekers netjes opgevangen worden in een veilig land. Een win-win-win- situatie.
Dit soort informatie is puur voor de beeldvorming maar lost verder niets op in de VK.
Zoals ook hier in Nederland arbeidsmigranten heel hard nodig zijn om Nederlandse economie op peil te houden.
-
Toch vreemd dat een van mijn buren, gevlucht uit Turkije (serieus uit de asielprocedure), geen werk in het onderwijs kan vinden. Terwijl hij leraar is.Bezorgdeburger schreef: ↑24 apr 2024 07:26Zoals ook hier in Nederland arbeidsmigranten heel hard nodig zijn om Nederlandse economie op peil te houden.
“iedereen” . Je laat je te veel beïnvloeden door die geblondeerde gek.
Als je verschrikkelijk in de ***** zit is het dan gek dat men probeert er weg te komen als het ff kan?
Is het dan raar dat mensen uit Zuid en Midden Amerika proberen via Mexico in de Verenigde Staten te komen?
En dat mensen uit Afrika proberen naar Noord Europa te komen?
Is het dan raar dat mensen uit Zuid en Midden Amerika proberen via Mexico in de Verenigde Staten te komen?
En dat mensen uit Afrika proberen naar Noord Europa te komen?
Misschien zijn alle politici te, vandaar dat ze ook niet samen kunnen werken.
We hebben wel nu te maken met al die ellende die over Rutte is veroorzaakt.
Dus juist nu, moeten ze samen gaan werken en Nederland sterk maken.
We hebben wel nu te maken met al die ellende die over Rutte is veroorzaakt.
Dus juist nu, moeten ze samen gaan werken en Nederland sterk maken.
Misschien zijn politici niet zoveel anders dan jij en ik en de rest van dit forum.
Het is niet een groep soldaten die in dezelfde richting geduwd moeten worden.
Het zijn net mensen.
En jij denkt dan ze moeten meer doen.
Maar ze zijn ook mensen.
Kijk eens in de spiegel wie meer moet doen.
Het zijn net mensen.
Maar ze zijn ook mensen.
Juist het zijn mensen, maar vaak ook prestige gericht, en te veel praten.Thijs124 schreef: ↑24 apr 2024 08:37Misschien zijn politici niet zoveel anders dan jij en ik en de rest van dit forum.
Het zijn net mensen.
Maar ze zijn ook mensen.
En Ja als ze nu niet meer doen, als dat ik elke dag moet doen, dan ziet het er triest uit.
En volgens mij maak ik toch vrij makkelijk concessies.