MonkMonk schreef: ↑03 mei 2024 19:53
Vandaag WEER bericht in MijnING, dat we het compensatievoorstel zouden hebben geweigerd... Schrokken een beetje, wij hebben helemaal niks geweigerd, was het nog een beetje aan het uitzoeken enzo, nog 5 maanden de tijd, dus gewoon nog niet geaccepteerd. "We willen graag weten waarom u het voorstel heeft geweigerd" Of ik ze even wilde bellen of een mailtje sturen... Even gebeld, nee, niks aan de hand, u kunt gewoon nog accepteren, werd ook verder helemaal nergens naar gevraagd ook, afijn...
Ze zitten echt volop te pushen dat we het voorstel maar zo snel mogelijk moeten accepteren, Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
U kunt toch precies zien voor welk product die compensatie wordt aangeboden? U heeft zelf toch al gezien dat de berekening aardig klopt, zoals u het noemt. Dan hoeft u toch geen maanden meer na te denken? Niet accepteren betekent, denk ik, geen compensatie. U zult dan zelf moeten gaan procederen, tegen hoge kosten en met een onzekere uitkomst.
In mijn geval klopte de herziene berekening ook heel aardig. Na acceptatie stond het geld eerder op mijn rekening dan ik de schriftelijke bevestiging kreeg.
Ik heb er nooit tijd of moeite in gestoken, en toch krijg ik een compensatie. Het is dan misschien wel een sigaar uit eigen doos, maar die doos had ik jaren geleden al weggegooid, omdat ik dacht dat-ie leeg was. En nu brengt ING me de sigaar die er toch nog in zat gratis thuis. Ik vind het allemaal prima.