Huiskamer
Re: Huiskamer
Money over health, dat zie je vaker.
Daarom kunnen we ons gas ook beter in de buurt halen. Dan kan het beter vervoerd worden en is het veel minder vervuilend. Kan het gewoon via een gasleiding en kan het gasvormig blijven.
-
Bel jij 'Groningen' even?
En blijf van de kolen zonder transportkosten af, al hebben we die hier onder de vloer liggen.
Nog meer mensen die vannacht midden in de nacht van het noorderlicht hebben genoten?
-
Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Helaas. Ik heb een hele raampartij en een balkon op het noorden (met ongeveer 180 graden zicht), maar helaas viel er niet veel te zien. Ik heb het idee dat het redelijk bewolkt was op de momenten dat ik ging kijken. Ik heb wel filmpjes en foto's gezien van anderen en het ziet er wel heel mooi uit. Misschien vanavond (ik geloof dat het een paar dagen zichtbaar zou moeten zijn), ik zal er eens op letten.
Van mij hadden ze jaren geleden al met dat Songfestival mogen stoppen.J. Deltoer schreef: ↑11 mei 2024 12:37Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Persoonlijk hoop ik dat die Israëlische dame gaat winnen. Die heeft al een partij bagger over zich heen gekregen, alleen maar vanwege haar afkomst.
J. Deltoer
en Nevyn
vinden dit leuk
Volgens omroep Friesland treedt hij vanavond op in Leeuwarden met een nieuw liedje...hoempapa...hoempapa..etc. is nog jong en kan niet omgaan met spanning.J. Deltoer schreef: ↑11 mei 2024 12:37Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Ondanks de naam is het Noorderlicht niet alleen richting het noorden te zien, ik heb de mooiste foto's juist richting het zuiden gemaakt.
Wij ook. Het is dit jaar nog meer een freakshow dan ooit tevoren. Een paar jaar overslaan is prima.J. Deltoer schreef: ↑11 mei 2024 12:37Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Ja en nee. Ze zingt fantastisch (advies: emigreer naar een land waar je toekomst hebt), maar het liedje is bagger en de combinatie van 1 zangeres met 4 of 5 dansers zien we vaker. Kortom: niet origineel genoeg voor de winst.
En voor AvroTros een voorbeeld hoe je je inzending ondersteunt: Youtube, 3 minuten.
Hrvatska pleše Rim Tim Tagi Dim
Gewoon drie minuten leuk om naar te kijken.
Het heeft toch allemaal niets meer met een leuk of mooi liedje te maken
Naam verandering nationale circusfestival
-
Europees Clowns en Kwibussenfestival.
-
Hoefde vandaag niet te varen en alleen wat buiten verf/onderhoudwerk gedaan.Moneyman schreef: ↑11 apr 2024 21:19
- * Famous Grouse is simpel, maar prima. Puur te drinken, maar ook goed te mixen. Vind ik goed te doen.
* Dalwhinnie 15 yo is superlekker! Lekker vol van smaak. Vind ik erg smaakvol.
* Bushmills is een eenvoudige, zachte maar smaakvolle (Ierse) whisky. Vind ik goed te nassen
* Glenrothes 10 yo is ook gewoon prima. NIet zo goed als de Dalwhinnie, maar ik sla 'm nooit af.
En aangezien morgen ook een vrije dag is ben ik maar eens begonnen aan de "Dalwhinnie"
En ik moet zeggen MM,je hebt helemaal gelijk.
Een biezonder smakelijk drankje.
Soms vind ik Schotse wat scherp,maar deze in het geheel niet dus.
Proost!
Jij moet het toch juist geen mafkees vinden. Zo'n woke snowflake mens voelde zich bedreigd door een handgebaar. Dat zijn dan toch de mafkezen in jouw optiek?J. Deltoer schreef: ↑11 mei 2024 12:37Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Altijd goed om meningen op een onderbuikgevoel te baseren ipv feiten.... Maar goed daar zijn rechtspopulisten altijd goed in. Zodra er feiten nodig zijn lopen ze weg want dan weten ze dat ze uit hun nek lullen.Nijogeth schreef: ↑08 mei 2024 13:59Nee, ik heb geen tijd om uit te zoeken waar en hoevaak hier in de regio in de afgelopen jaren geflitst is. Wat ik wel weet is dat ik bij het gros van de meldingen denk 'dit is toch geen onveilige plek, hier kun je prima wat harder rijden'. Zo staan ze hier regelmatig op een kaarsrechte 80-weg, waar de fietspaden apart liggen en geen oversteekplekken zijn. En ze staan er niet in de spits, maar altijd als het wat rustiger is.
-
Ten eerste moet ik helemaal niets, en ten tweede raad ik je aan maar niet te proberen uit te kristaliseren wat mijn optiek is.rwolters schreef: ↑12 mei 2024 10:29Jij moet het toch juist geen mafkees vinden. Zo'n woke snowflake mens voelde zich bedreigd door een handgebaar. Dat zijn dan toch de mafkezen in jouw optiek?J. Deltoer schreef: ↑11 mei 2024 12:37Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Tenslotte, wil je een mafkees zien, kijk in de spiegel, dan zie je een soort Joost Klein.