Je bent nog mild.
Ik hanteer de regel dat ALLES wat wordt verkocht via spam rotzooi is.
Het is iets meer dan dat. Je moet er ook voor zorgen dat er vaak geen insuline in je lichaam zit, omdat anders je lichaamsvet niet aangesproken kan worden, dus snijd die koolhydraten weg.witte angora schreef: ↑18 jan 2024 09:52Wat afvallen betreft: het is echt een kwestie van minder calorieën innemen dan je verbruikt. Dus minder/gezonder eten en meer bewegen.
Deze persoon had de intentie om te gaan Spammen. Hij plaatste een bericht en verwachte hier reacties op, waarop hij of zij kon reageren, echter niemand reageerde. Dus zocht hij of zij een onderwerp op, waarop hij of zij kon reageren.Erthanax schreef: ↑18 jan 2024 11:30Freek vroeg op 2 januari in de huiskamer nog om tips om af te vallen. Toen had hij die kennis kennelijk nog niet gesproken.
Freek weegt 98 kg bij een lengte van 1,75 m. Dat is een BMI van 32. Met minder en gezonder eten gaat daar ook zonder fakeshakes echt wel 2 kg per maand af.
Ik vermoed dat het nog erger en doelbewuster is: Het eerste bericht wordt gecontroleerd, latere berichten niet meer. Ik vermoed dat deze Freek daarom bewust in zijn tweede bericht zijn gore shakemeuk is gaan spammen.Petra1987 schreef: ↑18 jan 2024 12:48Deze persoon had de intentie om te gaan Spammen. Hij plaatste een bericht en verwachte hier reacties op, waarop hij of zij kon reageren, echter niemand reageerde. Dus zocht hij of zij een onderwerp op, waarop hij of zij kon reageren.Erthanax schreef: ↑18 jan 2024 11:30Freek vroeg op 2 januari in de huiskamer nog om tips om af te vallen. Toen had hij die kennis kennelijk nog niet gesproken.
Freek weegt 98 kg bij een lengte van 1,75 m. Dat is een BMI van 32. Met minder en gezonder eten gaat daar ook zonder fakeshakes echt wel 2 kg per maand af.
Blijkbaar gaat het niet goed met de verkopen van skinnylove dat ze moeten gaan spammen om te kunnen verkopen.
Omdat er vanochtend een nieuw spambericht was geplaatst. Dankzij de melding van Kuklos is dat bericht inmiddels verwijderd.Bezorgdeburger schreef: ↑18 jan 2024 20:24Waarom reageren op een onderwerp uit 2020? Dan trappen reageerders toch zelf in die spamtruc?
Maar dan nog. Waarom daarop reageren?Erthanax schreef: ↑18 jan 2024 20:46Omdat er vanochtend een nieuw spambericht was geplaatst. Dankzij de melding van Kuklos is dat bericht inmiddels verwijderd.Bezorgdeburger schreef: ↑18 jan 2024 20:24Waarom reageren op een onderwerp uit 2020? Dan trappen reageerders toch zelf in die spamtruc?
Omdat als gevolg van dat spambericht zich weer een discussie ontspon. Niks mis mee.
Hoe waarschuwen tegen oplichterij gelijk zou staan met "in de spamtruc trappen" ontgaat me ten enenmale.
Dat is logisch, maar dat was niet de discussie. Het ging juist om dat reageren.
Ten 1e reageren vaste forummers hier regelmatig op nog oudere berichten. En ten 2e, dezelfde link? Effe in de gaten houden? Je hebt nooit van het Zorginstituut Nederland gehoord?