Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat staat er toch ook?

scharrelschipper
Berichten: 1855
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

ZeerPrivé schreef:
19 mei 2024 20:27
scharrelschipper schreef:
19 mei 2024 20:15
Ach ja,er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan/op.
Blijkbaar is het de bedoeling dat er geen nieuwe regering komt.
Maakt niet zoveel uit denk ik want die demisionaire blijft stug allerlei dingen beslissen/uitvoeren terwijl ik (naief als ik ben) dacht dat die alleen op de winkel mochten passen totdat er een nieuwe regering was.
En die nieuwe gaat/moet dan weer allerlei zaken terugdraaien en aanpassen.
Wat een zooitje!
Geloof dat ik het al eens eerder gezegd heb,maar ten overvloede misschien,als ik mijn kleine bedrijfje op de zelfde manier zou runnen als nu gebeurt met de bv Nederland was ik al heel lang op de fles.
De Tweede Kamer heeft bepaalde onderwerpen (zoals gebruikelijk als een kabinet valt) controversieel verklaard. Welke onderwerpen dat zijn kun je hier lezen https://www.tweedekamer.nl/nieuws/kamer ... astgesteld
Dank voor de link.
Een hele lijst,maar voor zover ik kan beoordelen niet veel spannends.
Lijkt meer op "kabinet gevallen?,mooi,dan hoeven we even dat gedoe niet te behandelen"

Bezorgdeburger
Berichten: 678
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Ben benieuwd met welke premierskandidaat de PVV aan zal komen nu Plasterk heeft bedankt.

J. Deltoer
Berichten: 3185
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Bezorgdeburger schreef:
20 mei 2024 14:28
Ben benieuwd met welke premierskandidaat de PVV aan zal komen nu Plasterk heeft bedankt.
U zult tegen die tijd vast wel weer een link naar een volkkrantartikel hier plaatsen om te waarschuwen tegen deze persoon.

kuklos
Berichten: 9891
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Bezorgdeburger schreef:
20 mei 2024 14:28
Ben benieuwd met welke premierskandidaat de PVV aan zal komen nu Plasterk heeft bedankt.
Ongetwijfeld zal ook dan weer alles uit de kast worden gehaald om ook die zo snel mogelijk te beschadigen. Zo rolt het immers in dit land.

ZeerPrivé
Berichten: 5709
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Bezorgdeburger schreef:
20 mei 2024 14:28
Ben benieuwd met welke premierskandidaat de PVV aan zal komen nu Plasterk heeft bedankt.
1) Met stip: Johan Remkes (in de hoop dat hij op zijn 25e niet vreemd is gegaan)
2) Kim Putters (in de hoop dat hij nooit een sche*t in het openbaar heeft gelaten)
3) Ik het mijn 06 aan Geert geappt.

witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

4) J. Deltoer. Onberispelijk, houdend van een goed glas whiskey, old boys en zo. :D

Nee, ik ben niet in de running. Wil mijn katten niet tekort doen. Heb ook helemaal geen zin om die ruziezoekers uit elkaar te houden en tegelijkertijd bijeen te houden.

ZeerPrivé
Berichten: 5709
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nee, niet Deltoer, Omtzigt houdt niet van zuipschuiten.

kuklos
Berichten: 9891
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik zou wel MinFin willen worden. Enige probleem is dan wel dat ik me weinig aan ga trekken van het regeerakkoord, allerlei (inter)nationale afspraken. En vooral heel erg veel nee ga zeggen tegen allerlei uitgaven.

witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

kuklos schreef:
20 mei 2024 14:38
Bezorgdeburger schreef:
20 mei 2024 14:28
Ben benieuwd met welke premierskandidaat de PVV aan zal komen nu Plasterk heeft bedankt.
Ongetwijfeld zal ook dan weer alles uit de kast worden gehaald om ook die zo snel mogelijk te beschadigen. Zo rolt het immers in dit land.
ZeerPrivé schreef:
20 mei 2024 14:50
Nee, niet Deltoer, Omtzigt houdt niet van zuipschuiten.
Jawel hoor, alles wordt weer uit de kast gehaald om iemand zo snel mogelijk te beschadigen. :evil:

ZeerPrivé
Berichten: 5709
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

WA, je begon zelf over whisky. Daarop ben ik even in de archieven gedoken en zag dat JD in 1984 2 glazen whisky op 1 avond had gedronken. Dat kan echt niet!

witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De groten van vroeger dronken allemaal whiskey. Een weinig alcohol maakt ook milder volgens mij. Maar goed, als dat tegenwoordig woke is, dan zal ook hij het niet worden.

witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

:D

rwolters
Berichten: 1654
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

ZeerPrivé schreef:
20 mei 2024 14:42
Bezorgdeburger schreef:
20 mei 2024 14:28
Ben benieuwd met welke premierskandidaat de PVV aan zal komen nu Plasterk heeft bedankt.
1) Met stip: Johan Remkes (in de hoop dat hij op zijn 25e niet vreemd is gegaan)
2) Kim Putters (in de hoop dat hij nooit een sche*t in het openbaar heeft gelaten)
3) Ik het mijn 06 aan Geert geappt.
Putters kan het nooit worden. Dat durft Wilders nooit.

Lady1234
Berichten: 27313
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou Van Strien en Plasterk hadden echt niemand van links of rechts nodig om hen te beschadigen.

Ze zijn echt zelf verantwoordelijk voor hun daden.

ZeerPrivé
Berichten: 5709
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
20 mei 2024 16:29
Nou Van Strien en Plasterk hadden echt niemand van links of rechts nodig om hen te beschadigen.

Ze zijn echt zelf verantwoordelijk voor hun daden.
Volgens mij zijn de 'daden' van Plasterk nog lang niet bewezen. Je loopt op de zaken vooruit.

J. Deltoer
Berichten: 3185
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Zou Rita Verdonk een optie zijn?
Anders doe ik het wel, als er anders niemand is. En Ruud Lubbers en Dries van Agt lustten hem vroeger ook goed, en dat was nooit een probleem.

ZeerPrivé
Berichten: 5709
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

J. Deltoer schreef:
20 mei 2024 16:36
Zou Rita Verdonk een optie zijn?
Anders doe ik het wel, als er anders niemand is. En Ruud Lubbers en Dries van Agt lustten hem vroeger ook goed, en dat was nooit een probleem.
Doe geen moeite, ik ben al in vergevorderde bespreking met Geert. Kan natuurlijk niet op de zaak vooruitlopen, maar het ziet er niet ongunstig uit.

Rita is volgens mij een beetje ingedut.

J. Deltoer
Berichten: 3185
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dat is dan het einde van zeerprive, want bezorgde burgers en de volkskrant gaan ieder smetje van je onder het vergrootglas leggen.

ZeerPrivé
Berichten: 5709
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

J. Deltoer schreef:
20 mei 2024 16:48
Dat is dan het einde van zeerprive, want bezorgde burgers en de volkskrant gaan ieder smetje van je onder het vergrootglas leggen.
:lol: :lol: :lol:

Ik vermoed dat ik niet braaf en keurig genoeg ben (geweest) in mijn leven. :mrgreen: Zal het helpen als ik mijn naam wijzig in HelemaalNietPrivé? :mrgreen:

Plaats reactie