Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bezorgdeburger
Berichten: 685
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

kuklos schreef:
31 mei 2024 01:26
Bezorgdeburger schreef:
31 mei 2024 01:20
Lady1234 schreef:
30 mei 2024 15:46
“Kuklos for President”. Oh nee, die hebben we niet. 😁
Misschien kan @kuklos zijn grote vriend Trump vervangen nu die schuldig is bevonden aan alle 34 aanklachten in de zaak Stormy Daniels.
Mijn goede vriend, niet grote vriend.
Serieus? Goede vriend nog wel.

Jury omgekocht?
Rechter corrupt?
Politiek proces?
Media allemaal links natuurlijk?

En de bewijzen, documenten, video's, films, getuigenverklaringen onder ede afgelegd die aangedragen zijn en hebben geleid tot schuldig aan alle 34 aanklachten dan?
Allemaal complotten om hem kapot te maken?

J. Deltoer
Berichten: 3197
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Gelukkig hebben we u, waarde bezorgdeburger, om zich ook daar weer heel bezorgd over te gaan maken en ons bovendien te verblijden met talloze berichten en links naar de volkskrant waarom we ons allemaal heeeeeel bezorgd zouden moeten maken.

witte angora
Berichten: 31188
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Eerlijk gezegd ben ik bezorgd om zoveel bezorgdheid.

juliomariner
Berichten: 4980
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dus nu wordt Kuklos afgerekend op het feit dat hij blijkbaar een fan is van Trump en wel zo dat het op zijn denkbeelden over de Nederlandse politiek woredt betrokken. Waarom?
Ik ben het op veel punten eens met Kuklos behalve over Trump. Dat vind ik gewoon een crimineel die helemaal geen president wil worden om het Amerikaanse volk te helpen, hij wil dat alleen maar voor zijn eigen gewin en om uit de bak te blijven.
Ik vraag me echter af of ze dementerende mensen in de VS opsluiten als ze een misdaad hebben begaan.

Moneyman
Berichten: 30433
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
30 mei 2024 19:47
Nijogeth schreef:
30 mei 2024 19:44
Tegenwoordig kun je ook gewoon een theedoek om het hoofd binden en vervolgens gaan rellen.
In bepaalde kleurtjes dan zeker. :wink:
Zwart en wit zijn geen kleuren, toch? :wink:

J. Deltoer
Berichten: 3197
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
31 mei 2024 16:37
Eerlijk gezegd ben ik bezorgd om zoveel bezorgdheid.
:lol: :lol: :lol:

Onkruid71
Berichten: 2869
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

juliomariner schreef:
31 mei 2024 16:43
Dus nu wordt Kuklos afgerekend op het feit dat hij blijkbaar een fan is van Trump en wel zo dat het op zijn denkbeelden over de Nederlandse politiek woredt betrokken. Waarom?
Ik ben het op veel punten eens met Kuklos behalve over Trump. Dat vind ik gewoon een crimineel die helemaal geen president wil worden om het Amerikaanse volk te helpen, hij wil dat alleen maar voor zijn eigen gewin en om uit de bak te blijven.
Ik vraag me echter af of ze dementerende mensen in de VS opsluiten als ze een misdaad hebben begaan.
Is het dan zo slecht gesteld met Biden? 😂🤣😂.
Die mij maar RFK jr. Als ik mocht kiezen zou ik daar voor gaan stemmen.

juliomariner
Berichten: 4980
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tja het is daar echt een kneuzenkermis. De ene is oud en broos. De ander geestelijk niet in orde.

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Als ik daar zou wonen, dan zou ik niet eens stemmen. Het is een beetje alsof je voor de Miss Nederland verkiezing moet kiezen tussen Sugar Lee Hooper en Frank de Boer.

scharrelschipper
Berichten: 1856
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nijogeth schreef:
31 mei 2024 18:24
Als ik daar zou wonen, dan zou ik niet eens stemmen. Het is een beetje alsof je voor de Miss Nederland verkiezing moet kiezen tussen Sugar Lee Hooper en Frank de Boer.
Nou,als Frank een leuk jurkje aan trekt.

witte angora
Berichten: 31188
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Moet het wel een bloemetjesjurk zijn. En een schattig hoedje erbij.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

juliomariner schreef:
30 mei 2024 08:40
Sinds wanneer is het FvD onderdeel van PVV?
De man is nu FvD, daarvoor 10 jaar voor de PVV in het EP aanwezig geweest. Na 6 juni mag hij genieten van rust thuis.
juliomariner schreef:
30 mei 2024 08:40
Vooral het hooghartige toontje van u en uw medestanders waarmee u eigenlijk aangeeft dat u intelligenter zou zijn dan de anders maakt mij kotsmisselijk.
Apotheek, drogist, slijterij en coffeeshop verkopen allerhande middelen daartegen.

Gegeven de reacties, denk ik, dat deze opmerking een mooie trigger was: ... een 'rechtse' meerderheid geen legitimatie is voor een houding 'en nu is het land van ons en gaan wij lekker alles doen waar wij zin in hebben, want wij zijn ach zo onderdrukt en gefrustreerd en alle tegenstanders moeten opgeruimd'. Die houding ademt dictatuur, past niet bij een democratie.

Net zo goed als hier een reeks mensen hun standpunten blijven herhalen, mag ik af en toe wel laten weten, wat mijn indruk is. Of niet? Als je dat niet wilt, dan wordt het tijd om jezelf af te vragen hoe open en onbevangen jij zelf de wereld ziet.

Dan het punt 'financiering vanuit het buitenland'.
gosewijn schreef:
30 mei 2024 17:27
Kan je dat bewijzen Jablan , dan zou ik dit maar vlug doen , zo nee dan heb je denk ik een probleem .
Ik hoef en wil niets bewijzen.

Hoeven: In dit geval is het aan Wilders om te bewijzen dat hij geen geld uit het buitenland ontvangt en dat kan hij alleen door openheid van zaken te geven en door van zijn clubje een keurige vereniging naar Nederlands recht te maken. Wil hij niet, dan blijft de verdenking nog jarenlang rondzweven en blijft hij te boek staan als een anti-democraat.

Willen: Iedereen, die zijn ogen openhoudt en meer media volgt dan alleen de Nederlandse, weet dit al lang. Ik heb al verwezen naar de Panama-papers, naar Duits onderzoek. In andere woorden: als keer op keer sporen van financiering vanuit Rusland naar extreem-rechtse, anti-democratische partijen in een reeks Europese landen boven water komen, partijmedewerkers/politici daarvoor worden veroordeeld èn Wilders op audiëntie bij Putin mag in een periode, waarin geen enkele andere Nederlandse politicus of diplomaat daar welkom was, dan is de vraag op zijn minst gerechtvaardigd. De pers-weerslag van dit alles vind je in meerdere 45-minuten documentaires in de mediatheken of bij YouTube. Met vriendelijke groeten van SRG, SWR, BR, ÖRF, HRT en beide Franse openbare omroepen.

Problemen? Nee, dit valt onder vrijheid van meningsuiting. Waarop Wilders & Co. zich al jaren beroepen, als ze een ander dreigen met 'problemen'. Je moet je eerder afvragen, waarom in het buitenland hier wel aandacht voor is en in Nederland nauwelijks tot niet.

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Volgens mij heeft Wilders gewoon altijd openheid gegeven, in tegenstelling tot de FvD

Lady1234
Berichten: 27337
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wilders hoeft natuurlijk helemaal niet te bewijzen dat hij niet schuldig is aan uw verdachtmakingen.

U blaast nogal hoog van de toren, bent pompeus, arrogant en een betweter.
Mag ik allemaal zeggen, vrijheid van meningsuiting. Bewijs maar dat het niet zo is.

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het grappige is dat Wilders al vaker heeft aangegeven dat Rusland duidelijk de agressor is in die hele kweste.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Moneyman schreef:
29 mei 2024 16:31
Jablan schreef:
28 mei 2024 23:15
De laatste maanden zijn erg druk geweest...
Ik had je (en je bijdragen) al gemist. Welkom terug dus ;-)
Dank je. 2024 heeft meer gebracht dan verwacht en gehoopt en we zijn nog niet eens op de helft van het jaar.
Lady1234 schreef:
31 mei 2024 21:51
U blaast nogal hoog van de toren, bent pompeus, arrogant en een betweter.
Wat ik wel vaker over mij heen heb gekregen. Totdat later blijkt, dat ik het bij het rechte eind had en de vraag krijg 'hoe zie jij dat zo vroeg?' Oftewel, niets aan de hand, Lady, en evengoed een prettig weekend met de achter/klein/kinderen gewenst.

angel1978
Berichten: 11123
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

Wat ik wel vaker over mij heen heb gekregen. Totdat later blijkt, dat ik het bij het rechte eind had en de vraag krijg 'hoe zie jij dat zo vroeg?
Het eerste hebben we al zo vaak gezien, het 2e nog nooit..

riddert
Berichten: 2150
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door riddert »

angel1978 schreef:
31 mei 2024 22:20
Wat ik wel vaker over mij heen heb gekregen. Totdat later blijkt, dat ik het bij het rechte eind had en de vraag krijg 'hoe zie jij dat zo vroeg?
Het eerste hebben we al zo vaak gezien, het 2e nog nooit..
Ik dacht het, u schreef het.

Lady1234
Berichten: 27337
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jablan schreef:
31 mei 2024 22:04
Moneyman schreef:
29 mei 2024 16:31
Jablan schreef:
28 mei 2024 23:15
De laatste maanden zijn erg druk geweest...
Ik had je (en je bijdragen) al gemist. Welkom terug dus ;-)
Dank je. 2024 heeft meer gebracht dan verwacht en gehoopt en we zijn nog niet eens op de helft van het jaar.
Lady1234 schreef:
31 mei 2024 21:51
U blaast nogal hoog van de toren, bent pompeus, arrogant en een betweter.
Wat ik wel vaker over mij heen heb gekregen. Totdat later blijkt, dat ik het bij het rechte eind had en de vraag krijg 'hoe zie jij dat zo vroeg?' Oftewel, niets aan de hand, Lady, en evengoed een prettig weekend met de achter/klein/kinderen gewenst.
Doe niet zo neerbuigend en betuttelend. Ik wens u toch ook geen fijn weekend met pleegzoon en buurtkind.

Het rechte eind zie ik nog niet in uw bijdragen.

BL2
Berichten: 4882
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Het Dropshiperstopic is flink korter geworden........
De eerste waarschuwing is er, niets op Facebook kopen, laat ik daar nu juist heel leuke ervaringen mee hebben...

Plaats reactie