Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Klopt, er zijn flinke moerasgebieden. Dat was ook de reden dat ik om moest lopen: Er werd gewerkt aan natuurherstel. Het is een Natura2000 gebied. Je zou ook eens in Blokzijl en Ossenzijl kunnen kijken. Twee ministadjes, maar toch leuk om een keer te zien.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Jammer. PVV een zeteltje ingeleverd, D66 XL een zeteltje erbij. Gegarandeerd dat een deel van de Nederlandse afgevaardigden in Europa alles zullen doen om de nieuwe Nederlandse regering dwars te zitten.
Wat waren ze trouwens weer blij bij de NOS.
J. Deltoer schreef: ↑09 jun 2024 23:21Jammer. PVV een zeteltje ingeleverd, D66 XL een zeteltje erbij. Gegarandeerd dat een deel van de Nederlandse afgevaardigden in Europa alles zullen doen om de nieuwe Nederlandse regering dwars te zitten.
Overigens heeft rechts er slechts 1 zeteltje bijgekregen ondanks dat men denkt dat ze de verkiezingen massaal hebben gewonnen. Pro-EU heeft een hele grote meerderheid in Nederland en in de EU.
En uit jouw tweede zin blijkt dat je totaal geen benul hebt hoe de EU werkt. Het zijn de regeringsleiders en ministers die het beleid bepalen. Het EP mag slechts controleren.
Trouwens wel grappig dat extreemrechts zo bang is voor kleine partijtjes als D66 en Volt. Toch een minderwaardigheidscomplex omdat de intelligente mensen bij die partijen zitten?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jun 2024 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij weet Deltoer heel goed hoe Europa werkt en blijkt uit die tweede zin vooral dat hij heel goed weet hoe het forum werkt Verder ben ik het helemaal met u eens.rwolters schreef: ↑10 jun 2024 08:50(…) En uit jouw tweede zin blijkt dat je totaal geen benul hebt hoe de EU werkt. (…)J. Deltoer schreef: ↑09 jun 2024 23:21Jammer. PVV een zeteltje ingeleverd, D66 XL een zeteltje erbij. Gegarandeerd dat een deel van de Nederlandse afgevaardigden in Europa alles zullen doen om de nieuwe Nederlandse regering dwars te zitten. (…)
Nijogeth
vindt dit leuk
Het einde is nog niet in zicht, verwacht ik. Later deze regenachtige middag gaat Deltoer vermoedelijk de vruchten van zijn korte bijdrage doorproeven onder het genot van een mooie single malt. Ja, hij weet heel goed hoe dit forum werkt
Moneyman
vindt dit leuk
-
Wat in ieder geval wel klopt is dat ik vandaag nog een mooie single malt ga doorproeven.
Erthanax
vindt dit leuk
Ah, mag ik vragen op welke de keus is gevallen?
-
Zeker, een fles uit het kleinste whiskygebied van Schotland: Campbeltown. Denkend aan het lied Mull of Kintyre heb ik deze prachtige fles van Glen Scotia soldaat gemaakt.
Moneyman
vindt dit leuk
@TrosRadar, seriously? Mijn post halen juliie weg, maar de oorzaak wordt slechts wat aangepast en mag blijven staan?
Trouwens wel grappig dat extreemrechts zo bang is voor kleine partijtjes als D66 en Volt. Toch een minderwaardigheidscomplex omdat de intelligente mensen bij die partijen zitten?
Bovenstaande vindt de redactie niet beledigend? Of is de redactie extreem rechts waardoor ze niet in staat zijn om te begrijpen wat er staat?
kuklos
, J. Deltoer
en juliomariner
vinden dit leuk
Er is flink gebezemd zie ik, waardoor twee reacties van mijn hand elkaar nu opvolgen:
Probeer je eens voor te stellen wat digitaal-archeologen hiervan moeten denken, als zij dit uit een forumgrafheuvel blootleggen. Wat is er in die tussenliggende uren gebeurd? Als ze geen idee hebben, komen ze meestal met: “Mogelijk ritueel gebruik.” Dat klopt nog aardig ook, want er is nu inderdaad sprake van een verdwenen forumritueel
-
Inderdaad, slaat echt helemaal nergens op. Ook mijn reaactie op die beruchte post van Wolters is weggehaald. Wat voor verschrikkelijk beledigends heb ik daar dan geschreven? Blijkbaar geldt Orwell ook hier. Iedereen is gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. Nu zal ik wel weer voor Calimero worden uitgemaakt door de huis-Lenin.
kuklos
vindt dit leuk
-
Daar kunt u 100% zeker van zijn, daar stond niets verkeerds in
We hebben een verwijzing naar nazisme verwijderd. De daarop volgende posts waren daar een directe reactie op. Dus hebben we die ook verwijderd.
Ik ben een overtuigd anarcho-communist en maak ernstig bezwaar tegen die conclusie, die geen enkele grond vindt in mijn eigen meldingmeldingsgedrag.
Laten we het liever over leuke dingen hebben — marmotten bijvoorbeeld
JozJan
vindt dit leuk
Nee, de reacties daarop waren een reactie op het gehele comment. Jullie verwijderen dus de reacties op een geheel comment, maar laten de oorzaak staan. Waarom zo selectief?
J. Deltoer
en juliomariner
vinden dit leuk
-
Een anders denkende dom of niet intelligent noemen wordt hier blijkbaar gezien als respectvol discussiëren.
kuklos
en J. Deltoer
vinden dit leuk