Dan zou het je moeten lukken om het te quoten.. maar dat lukt je niet..
Oftewel, niet gezegd. Je draait om de hete brij heen en het echte antwoord wil je niet geven, dat komt gewoon niet goed uit.
Dan zou het je moeten lukken om het te quoten.. maar dat lukt je niet..
Je bent nu aan het etterbakken, jouw gebruikelijke spelletje. Ik heb het allang gequote.angel1978 schreef: ↑13 jul 2024 20:23Dan zou het je moeten lukken om het te quoten.. maar dat lukt je niet..
Oftewel, niet gezegd. Je draait om de hete brij heen en het echte antwoord wil je niet geven, dat komt gewoon niet goed uit.
Ah etterbakken, daar weet je alles van!kuklos schreef: ↑13 jul 2024 20:42Je bent nu aan het etterbakken, jouw gebruikelijke spelletje. Ik heb het allang gequote.
Iedereen die in een land is geweest dat op de lijst met veilige landen staat voordat men naar Nederland kwam.
Toch geweldig als je Nederland bent en op geen enkele manier bereikbaar rechtstreeks ( behalve door de lucht ) en dus heb je nooit te maken met iets anders dan veilige landers... En je denkt dat andere minder fortuinlijke landen hieraan meewerken?Nijogeth schreef: ↑13 jul 2024 21:05Die definitie heb ik zelf bedacht. In mijn ogen is iedereen die moet vluchten gebaat bij een veilige plek en heeft daar recht op. Het moment dat je die veilige plek dan overslaat, dan ben je in mijn ogen geen vluchteling meer, maar iemand op doorreis.
En ja, daar vallen zo'n 35.000 mensen per jaar onder.
Wat ga je met al die mensen doen dan die vanuit Duitsland komen? Afwijzen snap ik.. maar dan?
Ach jah, daar zijn we weer..
Als we die asielprocedure nu eens omturnen in iets waar we zelf ook iets aan hebben ipv dat het ons alleen geld kost.
Ik heb niet over Italië of Griekenland. Ook die worden omringd door veilige landen aan de Middellandse Zee, waar men eerst doorheen moet.