Parkeerplek te klein
-
Re: Parkeerplek te klein
Nou moet ik wel zeggen dat het hier in het hele dorp een dingetje is. Zowel parkeerplaatsen als openbare weg zijn ingericht alsof iedereen nog in een R4 of oude eend rijdt. Een beetje auto is redelijk lastig door de straten te navigeren, en parkeren? Een SUV staat doorgaans of half op het fietspad, of half op de weg.
Ik denk dat daar het probleem van TS ook een beetje ligt. De hedendaagse auto past gewoon niet in die garage.
Ik denk dat daar het probleem van TS ook een beetje ligt. De hedendaagse auto past gewoon niet in die garage.
Maar als je parkeerplaatsen gaat aanpassen aan obese auto's dan blijven er een stuk minder plekken over. Als je auto te groot wordt om in de stad of dorp te parkeren moet je misschien de stad niet meer in gaan. Of een auto kopen die wel past (en die zijn er nog genoeg).witte angora schreef: ↑07 aug 2024 21:42Nou moet ik wel zeggen dat het hier in het hele dorp een dingetje is. Zowel parkeerplaatsen als openbare weg zijn ingericht alsof iedereen nog in een R4 of oude eend rijdt. Een beetje auto is redelijk lastig door de straten te navigeren, en parkeren? Een SUV staat doorgaans of half op het fietspad, of half op de weg.
-
En zoveel handzame auto's zijn er niet meer. Het A-segment is bijna uitgestorven, het B-segment is redelijk uitgedund, en de Grande Panda die er aan zit te komen is niks anders dan een kartonnen doos, versierd door een of andere DIY-redactrice. Daar wil 18+ toch ook niet in gezien worden.
Overigens pakken die obese auto's vanzelf wel 1 1/2 plek, omdat ze niet anders kunnen. Het is enkel ene kwestie van de strepen anders trekken. En in dit dorp moet gewoon de hele boel even plat worden gegooid en wat ruimer opgezet herbouwd worden. Simpel zat. Zo moeilijk is dat toch niet?
Overigens pakken die obese auto's vanzelf wel 1 1/2 plek, omdat ze niet anders kunnen. Het is enkel ene kwestie van de strepen anders trekken. En in dit dorp moet gewoon de hele boel even plat worden gegooid en wat ruimer opgezet herbouwd worden. Simpel zat. Zo moeilijk is dat toch niet?
Dan straks helemaal dus geen autos met in de stad. Want ze worden toch aardig breed die electrische autos.rwolters schreef: ↑07 aug 2024 22:22Maar als je parkeerplaatsen gaat aanpassen aan obese auto's dan blijven er een stuk minder plekken over. Als je auto te groot wordt om in de stad of dorp te parkeren moet je misschien de stad niet meer in gaan. Of een auto kopen die wel past (en die zijn er nog genoeg).witte angora schreef: ↑07 aug 2024 21:42Nou moet ik wel zeggen dat het hier in het hele dorp een dingetje is. Zowel parkeerplaatsen als openbare weg zijn ingericht alsof iedereen nog in een R4 of oude eend rijdt. Een beetje auto is redelijk lastig door de straten te navigeren, en parkeren? Een SUV staat doorgaans of half op het fietspad, of half op de weg.
Spiegels moet je niet meetellen, die kun je inklappen na het parkeren of zelfs tijdens het parkeren.
Dat heeft niets te maken met dat ze elektrisch zijn. Mijn Model 3 is overigens net zo hoog en breed als mijn vorige, benzine, auto.Onkruid71 schreef: ↑07 aug 2024 23:34Dan straks helemaal dus geen autos met in de stad. Want ze worden toch aardig breed die electrische autos.rwolters schreef: ↑07 aug 2024 22:22Maar als je parkeerplaatsen gaat aanpassen aan obese auto's dan blijven er een stuk minder plekken over. Als je auto te groot wordt om in de stad of dorp te parkeren moet je misschien de stad niet meer in gaan. Of een auto kopen die wel past (en die zijn er nog genoeg).witte angora schreef: ↑07 aug 2024 21:42Nou moet ik wel zeggen dat het hier in het hele dorp een dingetje is. Zowel parkeerplaatsen als openbare weg zijn ingericht alsof iedereen nog in een R4 of oude eend rijdt. Een beetje auto is redelijk lastig door de straten te navigeren, en parkeren? Een SUV staat doorgaans of half op het fietspad, of half op de weg.
Wat mij betreft stoppen ze met al die SUV's. Ze lijken allemaal op elkaar en ik vind ze niet eens mooi. Waarom willen mensen geen hatchbacks of coupés meer? Als je toch tienduizenden euro's uitgeeft aan een nieuwe auto, dan wil het oog toch ook wat?
Gelukkig doet TS geen enkele moeite meer op hier te lezen wat voor nonsens er geschreven wordt wat allemaal niets met de vraag te maken heeft. En ook geeft TS geen uitsluitsel over de grootte van de parkeerplek en/of het merk/type/grootte van de auto. Ook niet over haar parkeervaardigheden. Kortom is het niet slimmer om na 29 'antwoorden' (30 met dit totaal nietszeggende antwoord) maar te stoppen en te wachten tot TS aanvullende informatie gaat geven?
Feit is en blijft dat Ts de auto niet op de bijbehorende parkeerplaats kwijt kan terwijl er wel bredere parkeerplaatsen aanwezig zijn.
De buur heeft zelf geen auto maar wel een toegewezen parkeerplaats die wel door de visite gebruikt wordt maar valt dat dan weer niet onder oneigenlijk gebruik van die parkeerplaats mede omdat enkel bewoners van die parkeerplaatsen gebruik mogen maken.
Als het zo is dat de parkeergarage alleen met een soort van toegangssleutel voor de bewoners toegankelijk is dan mogen enkel de bewoners in bezit van een auto in de parkeergarage parkeren en zijn auto's van de visite e.d. niet toegestaan.
De buur heeft zelf geen auto maar wel een toegewezen parkeerplaats die wel door de visite gebruikt wordt maar valt dat dan weer niet onder oneigenlijk gebruik van die parkeerplaats mede omdat enkel bewoners van die parkeerplaatsen gebruik mogen maken.
Als het zo is dat de parkeergarage alleen met een soort van toegangssleutel voor de bewoners toegankelijk is dan mogen enkel de bewoners in bezit van een auto in de parkeergarage parkeren en zijn auto's van de visite e.d. niet toegestaan.
Op wiens stoel zit je om te bepalen of visite er mag parkeren?
-
Moneyman
vindt dit leuk
Je mag één auto op een aangewezen plek parkeren. Of die auto van de bewoner zelf is of van diens bezoek, dat zal niemand interesseren.
-
Sja, twee auto's zal niet lukken. Eén lukt niet eens.
Ach, je wil de mensen die eigenlijk niet kunnen parkeren de kost niet geven. Ik zit hier op een Spaans eiland en wat ik de afgelopen dagen allemaal aan parkeerkunsten heb gezien, dat is echt dramatisch. Op een bepaald moment heb ik met een paar biertjes op maar de auto van een meisje ingeparkeerd, want dat was veiliger dan haar nog eens 10 minuten moeilijk te zien doen.