enquete over gebruik van wandrek/tafeltje
enquete over gebruik van wandrek/tafeltje
Goedendag allemaal,
Voor stage ben ik bezig om een klein onderzoekje te doen naar het gebruik van een wandrek of tafel. De antwoorden op deze enquete zijn volledig anoniem en worden gebruikt om beter producten mee te ontwerpen.
Het invullen van deze enquete duurt nog geen 5minuten en zou het zeer op prijs stellen als deze ingevuld kan worden.
Link naar de enquete: https://forms.gle/TYEFTCZcNJg3wm1B8
Bij voorbaar dank.
Voor stage ben ik bezig om een klein onderzoekje te doen naar het gebruik van een wandrek of tafel. De antwoorden op deze enquete zijn volledig anoniem en worden gebruikt om beter producten mee te ontwerpen.
Het invullen van deze enquete duurt nog geen 5minuten en zou het zeer op prijs stellen als deze ingevuld kan worden.
Link naar de enquete: https://forms.gle/TYEFTCZcNJg3wm1B8
Bij voorbaar dank.
Re: enquete over gebruik van wandrek/tafeltje
Tip: check zo'n enquête even op correct taalgebruik. Zowel je bericht hier als de enquête staan vol fouten.
Los daarvan is de eerste vraag "wat zou u het snelst kopen, een wandrek of een tafeltje". Da's een rare vraag, aangezien het verschillende producten met een verschillend doel zijn. Als ik een tafel nodig heb, kom ik niet met een wandrek thuis, en andersom ook niet. Het antwoord op de gestelde vraag is dus enkel afhankelijk van de behoefte van dat moment en zegt niets over de producten.
Los daarvan is de eerste vraag "wat zou u het snelst kopen, een wandrek of een tafeltje". Da's een rare vraag, aangezien het verschillende producten met een verschillend doel zijn. Als ik een tafel nodig heb, kom ik niet met een wandrek thuis, en andersom ook niet. Het antwoord op de gestelde vraag is dus enkel afhankelijk van de behoefte van dat moment en zegt niets over de producten.
Dan ga je niet met je vrouw shoppen.Als ik een tafel nodig heb, kom ik niet met een wandrek thuis, en andersom ook niet.
Erthanax
, peter17111962
, Moneyman
en Nijogeth
vinden dit leuk
-
Nee want dan kom je thuis met handdoeken en theedoeken en de leuke decoratie die perfect past op de wandtafel of rekje die je dus niet gekocht hebt.
Ervaringsdeskundige?juliomariner schreef: ↑04 sep 2024 15:52Nee want dan kom je thuis met handdoeken en theedoeken en de leuke decoratie die perfect past op de wandtafel of rekje die je dus niet gekocht hebt.
-
je zou het haast denken.
-
Liever een tafeltje dan een wandrekje, voor een wandrekje moet je gaatjes boren en
plugjes erin en dan nog gebonden aan die plaats. Tafeltje is overal weg te zetten.
plugjes erin en dan nog gebonden aan die plaats. Tafeltje is overal weg te zetten.
Dat hangt toch af van wat je op het tafeltje of in het wandrekje kwijt wil, en waar dat moet staan, zou ik denken.
De vragen in de enquete zijn wel erg algemeen geformuleerd. Een laag tafeltje naast de bank is iets anders dan een smal hoog tafeltje tegen een muur. Of een wandrekje in de keuken.
De vragen in de enquete zijn wel erg algemeen geformuleerd. Een laag tafeltje naast de bank is iets anders dan een smal hoog tafeltje tegen een muur. Of een wandrekje in de keuken.
-
Ik heb wandplanken, mag dat ook?
-
Wel een reden om terug te gaan voor een wandrekje en/of tafel. Met een beetje geluk kom je terug met een nieuwe auto.juliomariner schreef: ↑04 sep 2024 15:52Nee want dan kom je thuis met handdoeken en theedoeken en de leuke decoratie die perfect past op de wandtafel of rekje die je dus niet gekocht hebt.
Moneyman
vindt dit leuk