Loterijverlies: wie van de drie
Re: Loterijverlies: wie van de drie
Vandaag een brief ontvangen, er wordt weer om geld gebedeld. En een hoop wollige teksten. Lijkt steeds gekker te worden.
-
lijkt me gevalletje: met goed geld naar kwaad geld gooien
-
Ik neem aan dat dat toch niet van de stichting(en) van R is. Hij is veroordeeld voor achterover drukken van 2.8 miljoen van de deelnemers.
Of toch? Dat zou heel brutaal zijn....
Of toch? Dat zou heel brutaal zijn....
Moneyman
vindt dit leuk
-
Zou me eerlijk gezegd niets verbazen.
-
Tenminste 1 persoon heeft zijn geld teruggekregen. https://deeplink.rechtspraak.nl/uitspra ... :2020:1199 maar hier loopt nog cassatie tegen volgens rechtspraak.nl
Een aantal mensen heeft het geprobeerd maar verloren https://deeplink.rechtspraak.nl/uitspra ... :2021:2631. Dan ben je met je proceskosten bijna meer geld kwijt dan je aan loten hebt betaald.
Het verschil tussen deze zaken is dat in de eerste zaak de belanghebbende de rechter heeft weten te overtuigen dat hij loten had gekocht door de misleidende reclame van de staatsloterij. In de tweede zaak heeft de staatsloterij de rechter weten te overtuigen dat de belanghebbende al voor het jaar 2000 loten kocht en er na 2008 mee is doorgegaan.
-
Op naar de volgende zeperd: Pensioenvoldoen.
Erthanax
vindt dit leuk
Vergelijk de reputaties en kosten van de drie clubs, en vraag om referenties. Wees voorzichtig met voorafbetalingen.Krullenbol49 schreef: ↑09 feb 2021 12:50In mijn speurtocht na de Radar uitzending en alle publicaties over de heer R. loop ik inmiddels tegen drie clubs aan die zich inzetten voor spelers van de Staatsloterij die zijn misleid.
Als eerste de club van de heer R. nl. Loterijverlies.nl BV
Als tweede de stichting Loterijverlies en als derde de stichting Loterij Incasso.
De eerste club vroeg weer om een betaling voor 31 januari (heb ik niet gedaan en ben benieuwd naar weer een reactie)
Maar welke club is nu dé betrouwbare partner in deze al jaren slepende geschiedenis??
-
Hebt u een commerciële binding met een van deze clubs?
Na 3,5 jaar zal hij wel een beslissing hebben genomen.