Seniorengeluk incasseert vier maanden

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Speedy123

Re: Seniorengeluk incasseert vier maanden

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Consumenneke schreef:
12 sep 2024 12:47
Speedy123 schreef:
12 sep 2024 12:15
Alles kan maar de algemene voorwaarden zijn volkomen onduidelijk. De periodes zijn niet gespecificeerd. Nergens is de verlengingsperiode gespecificeerd. Er staat alleen dat er automatisch verlengt zal worden.
Niet nergens. Bij het 4-maanden aanbod staat duidelijk dat verlenging geschiedt wanneer niet binnen vier maanden wordt opgezegd.
Ik heb het over de algemene voorwaarden. Daarin komt het hele begrip 4-maanden aanbod niet in voor.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Speedy123 schreef:
12 sep 2024 13:05
Ik heb het over de algemene voorwaarden. Daarin komt het hele begrip 4-maanden aanbod niet in voor.
Moet dat? Bij het aanbod zelf staat het heel duidelijk. Daar kan de vraagsteller zich dus op beroepen. Als er iets te beroepen valt. :lol:

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Kangaroo002 schreef:
09 sep 2024 14:25
..... Ze gebruiken hiervoor niet “Seniorenweb”, maar de naam “Amazing Bits”, zodat het niet zo snel opvalt als je de afschrijving van je bank doorkijkt.....
Dus als er Seniorenweg gestaan had op het afschrift dat had U meteen gereageerd, alhoewel dat een bekende partij is. Maar nu er Amazing Bits staat, wat een onbekende partij is, valt het niet op? Ik snap het niet helemaal.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik snap het wel. Amazing Bits zou ik ook niet koppelen aan iets met senioren. Kom het wel vaker tegen in mijn afschriften, volkomen onbekende bedrijven die geld afschrijven. Moet ik toch even flink zoeken om er achter te komen van welk bedrijf het is, en dat het toch wel klopt.

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

Nee je snapt TS niet. (En wat Dirkie schrijft)
Jij doet wat ieder ander zou doen. Je kent de naam niet en onderzoekt het. Bij TS is het zo dat hij een onbekende naam ziet en niets doet maar als er seniorenweb had gestaan had hij wel actie ondernomen en het contract gestopt.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

PGros schreef:
12 sep 2024 16:37
Nee je snapt TS niet. (En wat Dirkie schrijft)
Jij doet wat ieder ander zou doen. Je kent de naam niet en onderzoekt het. Bij TS is het zo dat hij een onbekende naam ziet en niets doet maar als er seniorenweb had gestaan had hij wel actie ondernomen en het contract gestopt.
Seniorenweb heeft sowieso helemaal niets te maken met Seniorengeluk. Waarom die naam er iedere keer bij gehaald wordt, is me een raadsel.

Op Seniorengeluk wordt wel degelijk Amazing Bits vermeld, maar ja moet je wel even wat verder kijken dan alleen aanmelden https://www.seniorengeluk.nl/Dating/Info/AboutUs

Plaats reactie